Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hyvä valinta ekaksi peliksi! Edelleen kyllä ihan loistava ja omalaatuinen peli.Tulipa ostettua tämä konsoli, ensimmäinen Nintendon laite sitten Gamecuben. Ensimmäiseksi peliksi ajattelin hommata Metroid Prime remasteredin, jäi alkuperäisenä mieleen erinomaisena pelinä ja ole jo pitkään halunnut pelata sen läpi uudestaan.
Switch 2 julkasu ja koko laite alkaa olemaan pikkuhiljaa samanlainen mysteeri mitä GTA6 on. Koska tulee, tuleeko koska, mutta tuleeko ensi vuonna vai milloin vai onko ollenkaan tulos, mutta pakkohan se joskus on tulla.
Kiitos,Virallisella ohjesivulla on kolmekin eri ohjetta (bluetooth, 2.4g ja usb). Toimiiko tällä:
"Bluetooth mode:
1. Turn on the controller, confirm the mode switch is on S.
2. Hold the pair button of the controller for 3 seconds to enter its pairing mode.
3. Go to Switch settings--Controllers--Change Grip/Order.
4. The controller home LED become solid when the connection is successful."
Jos on kyse Ultimatesta - niin kuin varmaan onkin - niin siinä on kikka. Jos haluaa konsolin päälle ohjaimella niin ei riitä pelkkä ohjaimeen virran laitto vaan sitä täytyy heilutella. Konsoli siis lähtee päälle vasta kun ohjainta heiluttelee.Kiitos,
kovasti näitä ohjeita eilen lueskelin, tulivat myös mukana mutta en saanut pelittämään vaikka varmaan vartin ähisin ja puhisin ärräpäiden saattelemana.
Nyt meni sitten ekalla aamusta ilmeisesti eilen tein sen virheen että käynnistin konsolin pro controllerilla ja sen takia ei löytänyt tuota 8bitdo ohjainta. No se on nyt alettava sitten testiä tekemään millainen kapistus tuli hankittua
Nyt on taas varmaakin varmempi huhu. Varmaa on, että tämä on ainakin huhu. Switch 2 on tarkoitus esitellä väitteen mukaan kahden kuukauden sisällä. Ominaisuuksista tai tehoista ei tiedetä mitään.
Huhu: Nintendo Switch 2 julkistetaan piakkoin - Muropaketti.com
Nintendon väitetään esittelevän seuraavan konsolinsa alkuvuodesta.muropaketti.com
Mulla on muuten ihme juttu että ei ole häirinnyt switchin 30 fps tippaakaan, mutta en pysty enään millään pelata series x/ ps5 mitään pelejä jotka 30 fps. Oon jopa itse ihmetellyt mistä moinenJos saan Xenoblade trilogian 60 fps niin maksan samantein vaikka 500€ Switch 2 jos sille nämä käännetään.
Pään sisäinen juttu. Kun tietää Switchin tehot niin tyytyy automaattisesti vähempään. On pakkokin, tai muuten ei pelaa Switchillä juuri mitään. Tietysti voi olla että sekin auttaa jos pelaa kannettavassa tilassa. Pieni näyttö antaa enemmän anteeksi - jopa ruudunpäivityksessä.Mulla on muuten ihme juttu että ei ole häirinnyt switchin 30 fps tippaakaan, mutta en pysty enään millään pelata series x/ ps5 mitään pelejä jotka 30 fps. Oon jopa itse ihmetellyt mistä moinen