Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko yhden konsolin mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ebayn avulla on helppo korjata vanhoja virheitä. Tilasin viime viikolla Saksasta (ilmeisen) hyväkuntoisen Atari 2600:n. Mallina toki alkuperäinen kuudella vivulla ja puupaneelilla varustettu malli. Kyllä 70-luvun designissä on sitä jotain. ;)

Ja kerro vielä hinta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton


Ja kerro vielä hinta.

48 euroa kone ja 15 euroa lähetys. Ihan siedettävää siis. Mukana tarvittavat johdot ja "ergonomiastaan" kuuluisat Atarin "käden tappaja" joystickit.

Joku yritti myydä 300 punnalla upouutta konetta (todella harvinaisia), joka oli uudempi neljän vivun puuversio. Ei kuitenkaan kukaan hirmuhinnalla lähtenyt ostamaan. Nyt näkyy olevan kone taas kaupan, ilman lähtöhintaa, ja tänä aamuna näkyi olevan hinta sadassa punnassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllähän niitä koneita löytyy...

DC, PS2 (usa,pal) , SNES, NES, PS (jap,usa,pal) ja kohta usa ja euro GC ( kun se sitten eurooppaankin saapuu )...
 
Vielä aktiivi käytössä PS,DC,PS2 & PC.
Oli aikoinaan Nessut ja Megadrive mutta pääsin niistä eroon.
Työt kun haittaa harrastuksia niin aikaa ei ole kuin 3-4/päivässä ja tuskaa tuottaa...
 
No on mulla NES, gbc, pc (vaikkei konsoli olekaan) ja ps2 mutta en pelaile muutako ps2:lla. Xbox:ia oon kyllä harkinnu, mutta enpä ainakaan vähään aikaan taida hinnan takia sitä ostaa.

Että olenko yhden konsolin mies? no se vähän riippuu, jos tarkotetaan sitä millä konsolilla pelaan, niin oon yhden konsolin mies, mutta omistan kyllä nuo vähän aikaa sitten mainitsemani konsolit.
 
Vain PS2 tällähetkellä.
Aiemmin oli myös usamallin xbox vajaan kuukauden lainassa.

Pois myytyjä/lahjoitettuja on alkup. Pleikkari ja N64, jonka myymistä kadun vieläkin :(

Nintendo GameCube tulee varmaan oleman seuraava hankintani, mutta varmaan vasta loppuvuodesta tai ensivuoden puolella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vain PS2 tällähetkellä.
Aiemmin oli myös usamallin xbox vajaan kuukauden lainassa.

Pois myytyjä/lahjoitettuja on alkup. Pleikkari ja N64, jonka myymistä kadun vieläkin :(

Nintendo GameCube tulee varmaan oleman seuraava hankintani, mutta varmaan vasta loppuvuodesta tai ensivuoden puolella.

Eipä tämän nykyisen markkinatilanteen vallitessa ole juuri järkeviä vaihtoehtoja! Yhden konsolin mies tietty, ja se konsoli on PS2!
Hyviä pelejä tulee siihen tahtiin että ei ole mitään järkeä ostaa toista vehjettä. Rahaa ei ole nytkään hankkia kaikkia hyviä pelejä saatikka sitten jos hommais vielä toisen konsolin -> vähemmän rahaa peleihin ja enemmän hyviä pelejä ostettavana!!
 
Kotoa löytyy PS2, GB, GBA, N64, NES js SNES. Aika lailla lyhenteitä, mutta ne osoittavat, että aika lailla Nintendon suuntaan olen kääntynyt.. ;)

GameCube seuraa piakkoin perästä ja Xboxia voin harkita vasta sitten, kun sen hinta putoaa oikein kunnolla.

- Esa
 
Tjaah, no minulta löytyy hyllystä Tällä hetkellä legendaarinen 8-bittinen NES, "isoveli" SNES, Nipakuusnepa, Pleikkari 2 ja Game Boy Advance. Game Boy ja Game Boy Colorkin löytyy ja samoin Pleikkari ykkönenkin, mutta ei ole tullut tarvittua niitä koska uusimmat versiot (GBA JA PS2) pyörittää vanhoja pelejä ihan mukavasti. DC oli lainassa jonkin aikaa ja GameCube hankintalistalla. Eli en ole yhden konsolin mies :D
 
Taidan olla sitten nähtävästi yhden konsolin mies. Xbox, GBA, ja Gc kiinnostaa kovasti, muttei ne rahat vain riitä. Niin ja omistan siis PS2:n, PSX oli joskus mutta myin pois.

PS3:sta en taida enää ostaa, sen verran nuo "pleikat" alkaa jo tympimään, vaikka hyviä pelejä on vaikka muille jakaa.
 
Kahden konsolin mies olen hyvin pian.
Tällä hetkellä PS2, 3.5 sen viereen asettuu musta GameCube.
Xboxin ostan vasta sitten, kun Project Ego mikäsenytvirallisestiolikaan on saatu markkinoille.

Olen omistanut myös 2kpl PSX, MegaDrive ja N64.
 
En. PSX:llä on seurana PS2 :). Tänään sitten tuli myöskin Xbox "poikien" seuraksi.

Edit: Korjattu hieman tekstiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Täältä löytyy PSX, PS2, GBA ja N64. GameCubekin saattais olla tuloillaan.

En pidä itseäni yhden konsolin miehenä.
 
Ylös Bottom