Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pari juttua vielä... (Taas PS2 vs. Xbox)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hifi_Mies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puolet ei edes tiedä että on muitakin vaihtoehtoja kun ps2.
 
Eloton bumpmapattu möykky on kyllä huonoin mahdollinen esimerkki polygonimäärän tarpeellisuudessa peleissä, joissa on enempi liikkuvia hahmoja jotka saattavat taas sisältää pienempiä liikkuvia osia jotka nekin saattavat sisältää liikkuvia yksityiskohtia.............
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Avainsana KONKREETTISTA! Nuo ei siis ole vielä olemassa, vaan vasta tulossa.

-Sä oot tyhmä!
-Ite oot!

Pyysin perusteluita noihin sun väitöksiin, oliko toi sun perustelu?

Myönnetään, pelejä on vaikea arvioida ennekuin ne ilmestyvät.
Silti varmasti suurin osa noista peleistä tulee saavuttamaan ennakko odotukset. Mitens siellä ps puolella? Olisiko esittää mitään listaa tulevista lupauksista?

Perustele, perustele! Älä vain jää toistamaan xbox sucks, pleikkari rox.

Jotenki mä en vaan ymmärrä miten joku jaksaa vielä väittää, että Boksille ei ole tarpeeksi/ollenkaan hyviä pelejä, vaikka kokoajan markkinoille putkahtaa toinen toistaan parempia tekeleitä.
 

Myyntiluvut eivät aina kerro kaikkea!
Se että Playstation on konsolien kärjessä on suurimmalta osin mainonnan ansiota!!
Jokainen tietää mikä on Playstation ja monet ostavat sen sen takia kun naapurin Jukalla ja alakerran Pentilläkin on.

Esim. sanoin kaverilleni, että ostin Gamecuben, niin hän vastasi, että onko se joku Sega vai?

Tämä on juuri se syy miksi pleikka on parempi, ei välttämättä koneena, mutta kokonaisuutena. Playstation jo sanana on niin tunnettu, että playstationin ostaja astuu kovalle maalle tehdessään ostopäätöksen.

Xbox:in tai Gamecuben ostajan alla ei välttämättä olekkaan aivan niin tukevaa.



Oon vääntänyt mainosprojektia yhtä soittoa liian pitkään, alkaa ajatukset olla jo vähän liian syvällisiä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Jotenki mä en vaan ymmärrä miten joku jaksaa vielä väittää, että Boksille ei ole tarpeeksi/ollenkaan hyviä pelejä, vaikka kokoajan markkinoille putkahtaa toinen toistaan parempia tekeleitä.

Noh, itsekin väitin vielä kesällä että XboXille ei ole hyviä pelejä koska asia oli silloin vielä näin. Nyt tietty asiat on toisin, ja jos ei oikeasti ole halunnut pelata mitään XboXin peliä niin todennäköisesti valehtelee :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend

Xbox:in tai Gamecuben ostajan alla ei välttämättä olekkaan aivan niin tukevaa.

Kyllä konsoleille aina pelejä tullaan julkaisemaan.
Mitä väliä kuluttajalle oikeastaan on menestyykö konsoli hyvin vai ei?
Kun ei sitä toisten konsoleilla ole tarkoitus pelata.

Kaikilla pitäisi vaan olla hyvät tiedot jokaisen konsolin mahdollisuuksista.
Tämän jälkeen jokainen voisi valita itselleen sopivimman!


:) :( :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend

Xbox:in tai Gamecuben ostajan alla ei välttämättä olekkaan aivan niin tukevaa.

No voihan olla noin, toisaalta voi olla niinkin että PS2 vanhempana koneena menettää paikkansa GClle tai XboXille, joten sen ostaminen juuri nyt ei enää kannata pitkällä tähtäimellä. Mistäs tiedät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
-Sä oot tyhmä!
-Ite oot!

Pyysin perusteluita noihin sun väitöksiin, oliko toi sun perustelu?

Myönnetään, pelejä on vaikea arvioida ennekuin ne ilmestyvät.
Silti varmasti suurin osa noista peleistä tulee saavuttamaan ennakko odotukset. Mitens siellä ps puolella? Olisiko esittää mitään listaa tulevista lupauksista?

Perustele, perustele! Älä vain jää toistamaan xbox sucks, pleikkari rox.

Jotenki mä en vaan ymmärrä miten joku jaksaa vielä väittää, että Boksille ei ole tarpeeksi/ollenkaan hyviä pelejä, vaikka kokoajan markkinoille putkahtaa toinen toistaan parempia tekeleitä.

Miksi sitten laitoit listan vasta tulevista peleistä, eikö se lista olisi pitänyt olla niistä peleistä jotka ovat jo olemassa.
Mun väite on että PS2:lla löytyy paras peli lähes joka genreen. XBoxilla ei mun nähdäkseni ole vielä kuin pari peliä jotka laittavat edes harkitsemaan koneen hankkimista.
Siinä vaiheessa jos/kun niitä on sanotaan nyt vaikka kuusi, niin alkaa kiinnostamaan enemmän. Toisaalta niiden pitäisi olla juuri lajinsa parhaita, jos pleikkarille edelleen saa ne parhaat pelit, niin roposet menee niihin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
No voihan olla noin, toisaalta voi olla niinkin että PS2 vanhempana koneena menettää paikkansa GClle tai XboXille, joten sen ostaminen juuri nyt ei enää kannata pitkällä tähtäimellä. Mistäs tiedät.

Siitä, että tämän konsolisukupolven koko on arvioitu sellaiseksi että PS2 jo nyt täyttää siitä lähes puolet. Kun tämä puolen välin rajapyykki ehkäpä jo piakkoin ylitetään, on PS2:ta enää mahdoton ohittaa. Tämä siis analyytikkojen arvioiden pohjalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
edit: Hei, onko PS2lla peliä joka on hyvä esitys koneen tehoista joka EI ole tasohyppely?

Lusikka soppaan...

Hitman 2. Se on kehitetty PS2:lle, josta käännökset on tehty. Lainaten Thomas Puhan sanoja pelin arviosta Pelaaja-lehdessä, se on PS2:lla uskomaton tekninen näyte, koska se pääsee lähelle PC ja Xbox -versioita. (jotain tuonnepäin se sanoi, ei ole lehti tällä niin en voi tarkistaa) Sen sijaan nämä kaksi muuta versiota saivat enemmänkin moitteita siitä, että niiden visuaalinen puoli oli hiomaton ja keskitasoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Näistäkin osa on käännöksiä PC:ltä,joten laatu on taattu.HAHA

Tai no,mistä minä tiedän.Voihan noi pelit olla onnistuneitakin,joten älkää ampuko...

Ammutaan. No ei, mutta siinä on 5 PC-käännöstä, joista 3 (vai 4?)tulee/on tullut myös PS2:lle. Eli Raven Shield, Mafia, Operation Flashpoint, Baldur's Gate: Dark Alliance ja Call of Cthulhu. Noista Rainbow Sixit eivät ole tähän mennessä pettäneet, Mafia on jo todistettu hyväksi peliksi, Operation Flashpoint tuskin muuta keräsikään kuin kehuja ja Baldur's Gate on napsinut hyviä pisteitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover


Mun väite on että PS2:lla löytyy paras peli lähes joka genreen. XBoxilla ei mun nähdäkseni ole vielä kuin pari peliä jotka laittavat edes harkitsemaan koneen hankkimista...

...Toisaalta niiden pitäisi olla juuri lajinsa parhaita, jos pleikkarille edelleen saa ne parhaat pelit, niin roposet menee niihin


Okei mä helpotan sun urakkaa. Jos on vaikea perustella, voin antaa vinkin: luettele genret ja sitten ne parhaat pelit.

Ehkä mä oon sitten jotenki oudosti kehittynyt kun päätin hankkia Boksin, enkä PS2:sta, 'vaikka siinä onkin parhaat pelit'.

EDIT: Ja ainiin, mitä pelejä odotat PS2:lle?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Eloton bumpmapattu möykky on kyllä huonoin mahdollinen esimerkki polygonimäärän tarpeellisuudessa peleissä, joissa on enempi liikkuvia hahmoja jotka saattavat taas sisältää pienempiä liikkuvia osia jotka nekin saattavat sisältää liikkuvia yksityiskohtia.............

Ainut mitä löytyi :p. Katsompa jos olisi vähän paremmin tarkoitukseen sopivia...
 
kunhan et valitse esimerkiksi mitään
'tulevaisuuden soturia jolla on taisteluissa lommoille mennyt haarniska, ja jonka lommot on tehty bumpmappingilla. Haarniska itsessään on vähäpolygoninen, mutta siihen on saatu paljon näyttäviä yksityiskohtia bumpmappaamalla'.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Siitä, että tämän konsolisukupolven koko on arvioitu sellaiseksi että PS2 jo nyt täyttää siitä lähes puolet. Kun tämä puolen välin rajapyykki ehkäpä jo piakkoin ylitetään, on PS2:ta enää mahdoton ohittaa. Tämä siis analyytikkojen arvioiden pohjalta.

Bullshittiä analyytikoiltasi rakas ystävä. Tuohan tarkoittaisi sitä että konsolimarkkinat eivät kasva tulevaisuudessa, ja nehän kasvavat huimaa vauhtia jatkuvasti. Tuossa myöskin oletetaan että yksi ihminen omistaisi vain yhden konsolin. Ei. On mahdollista, joidenkin mukaan jopa todennäköistä että tulevaisuudessa PS2 menettää asemansa uudemmalle saman sukupolven koneelle.

Älkää nyt jumalaute sotkeko pelejä threadiin jossa puhutaan tekniikasta, tehkää niille oma. Tämäkin meni jo niin aiheen vierestä kun jonkun täytyi tulle heittämään päättömiä teorioitaan joita ei voi tukea faktoilla.
 
Xbox:in tai Gamecuben ostajan alla ei välttämättä olekkaan aivan niin tukevaa.

oletkos nyt aivan varma...? ensinnäkin, MS satsaa boxiin 2Miljardiaa taalaa, ja toiseksi, boxi ja cube ilmestyivät viime vuoden lopulla ja tämän vuoden puolella. eli PS2 on ollut markkinoilla jo toista vuotta, kohta kolme. ja vielä muutama pointti: PS2:nen on noussut jo suorastaan brandyksi, koska silloin ei ollut vielä kilpailijoita, ja kun juuri on matti munapää mennyt ostamaan PS2:sen, tulee tieto että vuoden sisällä tulee uusi konsoli markkinoille. eli mr. munapää oli juuri hankkinut vehkeen säästöillään, ekä ole varaa muuhun. varmasti osa teistä PS2fanboy/girleistä haluaisi cuben tai boxin.eikös...?

itse voin ylpeillä valinnallani, kun vuonna 1999 tipahteli huhuja, että MS kehittelee konsolia, olin suurin piirtein päätökseni tehnyt. ja pidin kiinni siitä, ja nyt on boxi kotona. nyt muutamat kaverini, jotka hankkivat PS2:sen, ovat jo kinuamassa pukilta boxia. tässäkin pitää paikkansa: "hyvää kannattaa AINA odottaa..."

*kiitos ja kumarrus* :D :o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
keiu on oppinu uuden sanan:p

Tuo on niin sisäpiirin vitsi että kukaan tääläkään ei sitä ikävä kyllä tajua. Mutta se on tosi hauska sellainen, usko pois :P
 
Ylös Bottom