Vastaus: PC vs. konsolit - pelaamisen vaivattomuus
Noinhan se vähän menee, tulee itselläki hakattuu PC:llä reilusti pitempiä tunteja pelejä mitä konsolilla, ehkä syy lienee siinä että PC:llä tulee pelattua munat vaahdossa, kun taas konsolilla rennosti. Tuo on kyllä ihan huuhaata että konetta pitäisi päivitellä vähän väliä.. Ostat jonku "kunnon" Quad prossun ja ratakireen näyttiksen niin varmasti pyörii pelit, jos ei aivan kaikki maxilla, niin pudottaa niitä sen verran mitä vaatii, silti pelit näyttää kauniimmalta mitä konsolilla.Vähän sama kuin vastapalloon kajauttaisi, että "PC on just mainio heille, jotka viihtyvät moninpelaten ja pelaavat 68 tuntia viikossa, ehkä. Mut taas jos vähänkään vaatii uudelta peliltä enemmän, niin alkaa mureneen tämä loistokkuus ympäriltä, kun kone kyykkii, resot putoo ja päivitysrumba alkaa". Tätä huttuilua voi leikkiä kummin päin vaan.
Nvidia GTX 460 1GB gigabyten "tunetettu" malli. 139€ maksoi verkkokaupassa ja tästä löytynee myös kuitti.Oho. Kerrotko tarkalleen minkämallinen on 130 euron näytönohjain, jolla pyörii kaikki pelit korkeimmilla asetuksilla reunapehmennyksen kera? Voisin itsekin päivittää muutaman vuoden vanhan Radeon 4850:n tuohon graafiseen ihmekorttiin. Laita vaikka linkkiä, kiitos.
En minä mitään sotaa tässä ole kehittämässä, kerroin vain mielipiteeni asiasta, miten itse asiat näen ja jotku vetää herneen nenään. En minä viimeisen kuukauden aikana ole PC:llä oikein yhtään pelannu, mitä nyt pari tuntia Magickaa, konsolin parissa tulee enempi aikaa vietettyä muttei se siltikään sitä ajatusta minussa muuta ettei PC olisi monipuolisempi vehe, niin pelaamisessa kuin kaikessa muussa (netti selaaminen, mediakeskus yms).Lopuksi: Hitusen haastavalla foorumilla koetat PC:n ylivertaisuutta tuoda esille ja varsinkin noilla kapeakatseisilla perusteillasi. Silmiä kannattaa avata konsolipelaamisen monimuotoisuudelle tai ainakin hyväksyä tosiasia, ettei PC ole kaikille "se kukkulan kovin juttu". Hyvää illanjatkoa.
Samaa mieltä, ilman dediservuja pelaaminen on aika tuskaa. Huvittavaa kun kuolee nurkan taakse, kiitos suuren viiveen!Oli kyllä aivan KAMALAA siis toistan kamalaa pelata mw2 pc:llä. Kyllä konsolit (varskinkin ps3) taitaa viedä ainakin sotapelejen taholta