Re: Re: Re: Väylät
1. Kaunista mainostpuhetta oli, tosin faktaahan siinä on MUTTA mitä kertoo jatkuvasti nämä kohdat: "which has been a problem".
Minulle noista möläytyksistä tulee mieleen se että Xbox on 2 vuotta uudempaa tekniikkaa eli kuka sulle on mennyt jauhamaan että noi "aiemmin häirinneet"-seikat toistuvat Xboxin raudassa?
2. Jaaha... Eli jäi odotteluksi. Kaippa Hifi_mies osaa kumota tuon muuten kuin vitsillä.
3. Nyt puhut höpöjä. Hyper Transport väylää käytetään North ja South bridgjen (miten ton voi kirjoittaa fiksummin? vai pitäisikö suomentaa?) välillä ei suinkaan rammin ja north-bridgen välillä. Tuo HT-väylähän on 800MHz nopeudeltaa eikä todellakaan liity mitenkään tuohon 6.4GB/s väylään. Eli sehän tuossa HT:ssa on hienoa, se nopeuttaa emolevyn kahden tärkeimmän piirin toimintaa. (Xboxissa north-bridgessä on GPU, muistiohjaimet yms. ja southissa äänipiirit, "verkkokortin"-ohjaimet yms.) Eli voit nakata ne virtuaaliväyläsi johonkin mihin aurinko ei paista.
btw. Ai nyt Xboxin kohdalla (sinun väittämät) softa-ratkaisut olisivat olleet huono vaihtoehto, mutta PS2:lla ei? weird.
No en varmasti sen enempää kuin Hifi_mies(?) ja Juupajaapa väheksyy Xboxin 6,4GB/s väylää (jopa PS2:n 3,2GB/s väylää hitaammaksi). Tosin, eipä se ole mikään peruste.
Jaaha J&D-mielipiteestä tuli niin paljon valituksia että tarttee mennä päivittämään muistikuvia kyseisestä pelistä... Palaan asiaan (jos muistan), kun olen päässyt peliä jälleen tarkkailemaan ja pelaamaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
1. Ote EE Overview manuaalista:
...
Fast Rendering: One of the most... mainospuhe jatkuu...
2. Slaisser: 'Xbox-kovo on myös surituskyvyltään PS2:sta parempi.' ??????
Onko xboxin pelkkä kovo siis mielestäsi jo parempi kuin koko PS2? Nyt puhut kyllä höpöjä
3. Xboxin 6.4 GB/s väylä on toteutettu Hyper Transport tekniikalla, jossa puolet väylästä on eräänlaista 'virtuaaliväylää', eli kikkailemalla aikaansaatu. Xboxissa voisikin sanoa olevan softapohjainen 6.4GB/s väyläMitäs täällä onkaan sanottu aiemmin softapohjaisista ratkaisuista...
1. Kaunista mainostpuhetta oli, tosin faktaahan siinä on MUTTA mitä kertoo jatkuvasti nämä kohdat: "which has been a problem".
Minulle noista möläytyksistä tulee mieleen se että Xbox on 2 vuotta uudempaa tekniikkaa eli kuka sulle on mennyt jauhamaan että noi "aiemmin häirinneet"-seikat toistuvat Xboxin raudassa?
2. Jaaha... Eli jäi odotteluksi. Kaippa Hifi_mies osaa kumota tuon muuten kuin vitsillä.
3. Nyt puhut höpöjä. Hyper Transport väylää käytetään North ja South bridgjen (miten ton voi kirjoittaa fiksummin? vai pitäisikö suomentaa?) välillä ei suinkaan rammin ja north-bridgen välillä. Tuo HT-väylähän on 800MHz nopeudeltaa eikä todellakaan liity mitenkään tuohon 6.4GB/s väylään. Eli sehän tuossa HT:ssa on hienoa, se nopeuttaa emolevyn kahden tärkeimmän piirin toimintaa. (Xboxissa north-bridgessä on GPU, muistiohjaimet yms. ja southissa äänipiirit, "verkkokortin"-ohjaimet yms.) Eli voit nakata ne virtuaaliväyläsi johonkin mihin aurinko ei paista.
btw. Ai nyt Xboxin kohdalla (sinun väittämät) softa-ratkaisut olisivat olleet huono vaihtoehto, mutta PS2:lla ei? weird.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvasto
Tunnut vähättelevän tuota 3,2 GB/s väylän nopeutta. 1xAGP väylän nopeus on vain noin 0,5GB/s (133 Mhz * 32bit). Siihen verrattuna ps2:n ja xboxin väylät ovat aika nopeita.
No en varmasti sen enempää kuin Hifi_mies(?) ja Juupajaapa väheksyy Xboxin 6,4GB/s väylää (jopa PS2:n 3,2GB/s väylää hitaammaksi). Tosin, eipä se ole mikään peruste.
Jaaha J&D-mielipiteestä tuli niin paljon valituksia että tarttee mennä päivittämään muistikuvia kyseisestä pelistä... Palaan asiaan (jos muistan), kun olen päässyt peliä jälleen tarkkailemaan ja pelaamaan.