Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Hex ei vastannut mitään vaikka viesti oli osoitettu hänelle. Vasta kun joku väitti MS ostaneen Carmackin heräsi Hex. Kun selaatte tehokkain konsoli ketjua huomaatte, että Hex on tarttunut kiivaimmin kommentteihini mm. huonoista koodereista ei faktoihin juuri ollenkaan. Minun faktojeni hän ilmoitti olevan turvautumista mahdollisimman monimutkaiseen paskan puhumiseen.
En puhunut mitään PS2:n tekstuuripakkauksesta, vaan olen suoraan kritisoinut pelien suttuisia tekstuureja. Minulle on ihan sama onko PS2:lla niksi-pirkka tekstuurien pakkausta vai ei, jos se kuitenkin näyttävät huonoilta. Siksi en vastannut.
Olen ollut hiljaa ja kirjoitellut harvakseltaan tasan siksi, että Jippii on katkaissut nettiyhteyden kaikkiin HOAS-asuntoihin. Duunissa ja koulussakaan ei ehdi juuri kirjoittaa, kun pitää niin kiirettä. Ensi viikolla lähden vielä ulkomaille, joten saat kärsiä "vaikenemisestani" vielä pitkään.
Faktaväittelyyn en ole lähtenyt kanssasi pitkään aikaan. Menee vain ikä ja terveys ja onhan se jo tullut selväksi, että vaikka sinulla on koneiden sielunelämä suht hyvin hallussa, et kuitenkaan erota millä todella on merkitystä ja millä ei. Toisaalta osoittamasi puolueellisuus on vienyt kaiken uskottavuuden argumenteiltasi jo kauan aikaa sitten. (esim. MSX floppasi -> Xbox floppaa)
On suorastaan surkuhupaisaa todistella konetta tehokkaammaksi, jos pelejä pelaamalla näkee heti, että todellisuus on jotain ihan muuta. Samoin pelintekijöiden kommentit, jotka vaihtelevat Xboxin hiukan suuremmista tehoista selvästi suurempiin, eivät tunnu merkitsevän sinulle mitään. Omituista. Kolme vuotta vanhalla ArsTechnican artikkelilla ja omilla "päätelmilläsi" sitten pitäisi uskoa PS2:n olevan KAIKESTA huolimatta tehokkain.
Kun jo perusväitteesi PS2:n tehojen ylivertaisuudesta on omien kokemustenikin mukaan aivan SELVÄÄ roskaa, miksi siitä viitsisi sivukaupalla vievällä väittelyllä ryhtyä kaatamaan? Minulla on parempaakin tekemistä.