Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 & kotiteatterisarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Nyt kaveri on ajatellut ostaa kotiteatterisarja ps3:sen seuraksi.

Osaisitko ehdottaa hyvää kotiteatterisarjaa, jossa on hyvät äänenlaatu ja hinta on alle 400.

Eli halpa, saa hyvä "HD äänet" kotiteatterisarja kehiin ja kaupankin voi kertoo. :)
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Nyt kaveri on ajatellut ostaa kotiteatterisarja ps3:sen seuraksi.

Osaisitko ehdottaa hyvää kotiteatterisarjaa, jossa on hyvät äänenlaatu ja hinta on alle 400.

Eli halpa, saa hyvä "HD äänet" kotiteatterisarja kehiin ja kaupankin voi kertoo. :)


harman/kardon hkts 11. Siihen vielä päälle vahvistin jostain niin kyllä lähtee :)
5.1 kaijutinsysteemi kyseessä.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

kertokaapas jotain hyviä subbareita mun Sony HT-DDW890 kotiteatterille, huoneen tila jossa järjestelmä on, on reilu 20m2 mutta alle 30m2, silleen, että siitä olisi siis hyötyäkin :)
eli monta tuumaa pitää olla, mielellään linkkejä niihin, että pääsen vertaamaan, kun itse en tajua niistä hölkäsenpöhökustaata :o
Tänks jo takajalkaa.

http://www.stereophile.com/images/archivesart/808svs.1.jpg

SVS PB13-Ultra, ei tartte heti vaehtaa :D
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Itsekin olen aikeissa ostaa jouluksi joko vahvistimen tai kotiteatterisarjan PS3:n hoystoksi. Itsellani ei kuitenkaan ole hirveasti tietoa tasta toimenpiteesta niin voisiko joku vahan ohjeistaa minua mita kannattaa ostaa. Hintahaarukka olisi semmoinen 200+ euroa. Ja semmoinen juttu viela, etta jos liitan pleikkarin vahvistimeen tai kotiteatterisysteemiin niin tukeeko pleikkari silti HDMI-kuvanlaatua.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Pelailin tuossa erän Resistance 2:sta, kun oma harman/kardon AVR-147 viritinvahvistin syttyi pieneen tuleen. Vastus siitä taisi palaa.

Säihkähdyksellä selvittiin ja kone lähdössä takuuhuoltoon.

Pieni OT tarina :p
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Itsekin olen aikeissa ostaa jouluksi joko vahvistimen tai kotiteatterisarjan PS3:n hoystoksi. Itsellani ei kuitenkaan ole hirveasti tietoa tasta toimenpiteesta niin voisiko joku vahan ohjeistaa minua mita kannattaa ostaa. Hintahaarukka olisi semmoinen 200+ euroa. Ja semmoinen juttu viela, etta jos liitan pleikkarin vahvistimeen tai kotiteatterisysteemiin niin tukeeko pleikkari silti HDMI-kuvanlaatua.
En nyt ole kauheammin perehtynyt näihin halvemman luokan vehkeisiin, mutta kaverilta löytyy tämä:http://www.pixmania.com/fi/fi/59184/art/logitech/kaiuttimet-5-1-z-5500.html ja jo olin positiivisesti yllättynyt laitteen laadusta sen hintaan nähden, kun vertasin sitä omaan useamman tonnin settiin...Vertailukohtia muihin halpasetteihin itselläni ei ole.
Toki tukee, optisella vaan pleikka kiinni settiin ja HDMI:lla töllöön. Sitten vaan laitat pleikkarin asetuksista ääniulostulon optiseksi.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Onko tuossa vahvistin mukana vai pitaako se ostaa erikseen? Vai?:D

On siinä ihan kaikki tarvittavat, kaukosäädinkin löytyy. Vehkeeseen saat pleikaris lisäksi myös esimerkiksi tietokoneesi kiinni samanaikaisesti jne... Optista piuhaa ei tainnut paketin mukana tulla, mutta sen saat esim. biltemasta jollain 7 eurolla, jos haluat halvalla päästä. Kerrohan nyt uudestaan, kun en oikein ymmärtänyt tuota aikaisempaa viestiäsi. Eli sinulta (tai kotoasi) ei löydy kaiuttimia tai mitään? Viitaten alkuperäiseen ostoaikomukseesi joko vahvistimen tai kotiteatterisarjan suhteen.. Pelkällä vahvistimellahan et paljoa tee;)
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

On siinä ihan kaikki tarvittavat, kaukosäädinkin löytyy. Vehkeeseen saat pleikaris lisäksi myös esimerkiksi tietokoneesi kiinni samanaikaisesti jne... Optista piuhaa ei tainnut paketin mukana tulla, mutta sen saat esim. biltemasta jollain 7 eurolla, jos haluat halvalla päästä. Kerrohan nyt uudestaan, kun en oikein ymmärtänyt tuota aikaisempaa viestiäsi. Eli sinulta (tai kotoasi) ei löydy kaiuttimia tai mitään? Viitaten alkuperäiseen ostoaikomukseesi joko vahvistimen tai kotiteatterisarjan suhteen.. Pelkällä vahvistimellahan et paljoa tee;)

Joo siis sen verran olin karryilla, etta pelkalla vahvistimella en tee mitaan;) Mutta siis juuri aanentoistoa parantaakseni olen hankkimassa kyseisia lisayksia. Kiitos neuvoista ja taidanpa tilata kyseisen kaiutinsetin:P
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Auttakaa miestä mäessä. Tänää ostin uuden television (Sony KDL-40W4500) ja liitin siihen oman kotiteatterini. Ongelmana on nyt se, kun pistän kotiteatterin AV-asetukselle. sieltä tulee television äänet, eikä PS3 äänet, vaikka kuva näyttää ihan oikeata ruutua. Ennen minulla on ollut erikseen oleva digiboxi, mutta tässä toosassa moinen on vakiona sisällä. Mitenkä siis sais PS3-äänet tulemaan ulos, eikä televisiosta kuulua pärinöitä?
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Auttakaa miestä mäessä. Tänää ostin uuden television (Sony KDL-40W4500) ja liitin siihen oman kotiteatterini. Ongelmana on nyt se, kun pistän kotiteatterin AV-asetukselle. sieltä tulee television äänet, eikä PS3 äänet, vaikka kuva näyttää ihan oikeata ruutua. Ennen minulla on ollut erikseen oleva digiboxi, mutta tässä toosassa moinen on vakiona sisällä. Mitenkä siis sais PS3-äänet tulemaan ulos, eikä televisiosta kuulua pärinöitä?
Onko sinulla joku vahvistin johon liitit pleikkarin ja vahvistimesta tvhen? Vai pleikkari suoraan tvssä kiinni?
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Oolrait, sain nyt säädettyä sen verran, että ps3 äänet kuuluvat televisiosta, mutta ei kotiteatterista. Kytkännet menee samalla tavalla kuin edellisessä televisiossa. eli Playstationista HDMI-piuhalla televisioon, ja kotiteatterista scart-piuhalla televisioon. Ennen sain tällä tavalla kuulumaan äänet ainakin kotiteatterista.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Oolrait, sain nyt säädettyä sen verran, että ps3 äänet kuuluvat televisiosta, mutta ei kotiteatterista. Kytkännet menee samalla tavalla kuin edellisessä televisiossa. eli Playstationista HDMI-piuhalla televisioon, ja kotiteatterista scart-piuhalla televisioon. Ennen sain tällä tavalla kuulumaan äänet ainakin kotiteatterista.

No ei kai niitä monikanavaääniä saa muuten kuulumaan ku vetämällä:
1) kuva ja ääni HDMI-vahvistimeen ja vahvistimesta HDMI:llä kuva televisiolle
tai (kuten mulla)
2) PS3:lta HDMI:llä kuva televisioon ja optisella ääni vahvariin

En tiedä onko sellaisia televisioita, jotka päsätäisi monikavaisen äänen lävitseen. Tai ehkä joku kalliimpi niin saattaa tehdäkkin. (enpä kyllä ole omallakaan telsulla kokeillut... :D)
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Tosin taitaa olla uuden kotiteatterin osto edessä, koska tässä minun panasonicissa ei ole vahvistimessa paikkaa HDMI:lle. Vain optinen ja sitten itse scart.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Ja pistäkääs suosituksia minkälainen uusi kotiteatteri olisi erittäin hyvä ja hinnaltaan siedettävä. Saisi PS3 peleistä ja Blu-Ray elokuvista sitten kaiken irti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Tosin taitaa olla uuden kotiteatterin osto edessä, koska tässä minun panasonicissa ei ole vahvistimessa paikkaa HDMI:lle. Vain optinen ja sitten itse scart.

Niin miksi siis et kytke Pleikkaa telkkariin HDMI:llä ja vahvistimeen optisella? Monikanavavahvistimen idea ainakin menisi aikalailla hukkaan vaikka scartin kautta telkkarista äänet saisitkin sinne johdettua.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Tulin samaan päätökseen tossa, pitää vaan repiä aina johtoja ku optiset on aina boxissakin kiinni. Tjuu.
 
Vastaus: PS3 & kotiteatterisarja

Tulin samaan päätökseen tossa, pitää vaan repiä aina johtoja ku optiset on aina boxissakin kiinni. Tjuu.

Jos vahvarissa ei ole kuin yksi optinen sissääntulo niin entäpä jos hommais optisen vaihtimen siihen välliin? Biltemasta saa sangen edullisen ynnä toimivan kamppeen. (3 sisään, yksi ulos)
 
Ylös Bottom