Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-verkko-ongelmat // Ketju suljettu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Käytätkö kenties Window Media Player 11:tä?
Käytän.
Lähinnä ajattelin, että olisiko täältä saanut apua kotimaisella kielellä.
Liian pitkästi Lontoon murretta, niin turhan työn ja turhien virheiden määrä on maksimoitu.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

olis tämmönen ongelma kun pelailen peliä netissä niin aika usein tulee connection interupted mutta kuitenkaan järjestelmä ei heitä minua ulos playstation networkista tietenkin aina välillä heittää uloskin.mulla on langaton netti alakerrassa on langaton kaapelimodeemi mietin vaan että lähtiskö tää ongelma jos mä vaihtaisin nettini langalliseksi????
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

olis tämmönen ongelma kun pelailen peliä netissä niin aika usein tulee connection interupted mutta kuitenkaan järjestelmä ei heitä minua ulos playstation networkista tietenkin aina välillä heittää uloskin.mulla on langaton netti alakerrassa on langaton kaapelimodeemi mietin vaan että lähtiskö tää ongelma jos mä vaihtaisin nettini langalliseksi????
Jos WLAN-yhteyden signaali ei ole ihan paras mahdollinen, siitä voi seurata tuollaisia hetkellisiä katkoja. Langallisella yhteydellä tuollaista ei tietystikään ole.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

kaapelimodeemi mietin vaan että lähtiskö tää ongelma jos mä vaihtaisin nettini langalliseksi????

Hyvä mahdollisuus siihen ainakin on. Jos signaalitaso langattomassa verkossa on heikko, niin ongelmia voi helposti esiintyä. Langallinen verkko on aina nopeampi ja luotettavampi kuin langaton, eikä tarvitse myöskäään säätää WLAN asetusten kanssa. Kokeilemalla se selviää.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tänään aamulla heitti ulos eikä päästänyt sisään mutta illalla on toiminut moitteettomasti.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

nyt taas ilmeni tämmöne ongelma että jos muutan langalliseks eli siirrän modeemin mun huoneeseen niin mun huoneessa on vaan yks kaapelipistoke ja kun mulla on digipoksikin niin tarvis omaan huoneeseen 2 kaapeli pistoketta onko ees mahdollista??? perjaatteessa voisin kyllä aina vaihtaa niitä mutta se on taas huono kun kukaan ei voi olla alakerrassa koneella jos mää katon telkkaria ylhäällä. oisko mitään neuvoja?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

nyt taas ilmeni tämmöne ongelma että jos muutan langalliseks eli siirrän modeemin mun huoneeseen niin mun huoneessa on vaan yks kaapelipistoke ja kun mulla on digipoksikin niin tarvis omaan huoneeseen 2 kaapeli pistoketta onko ees mahdollista???
Yksi sana: antennihaaroitin. :)
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

juu kiitii paljon tommone maksaa suunnilleen?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

saako semmose vaikka gigantista tai joltain teknisiltä?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sub Accountin tekeminen ei näytä enään onnistuvan. Kokeilin PS3 ja PC kautta verkossa. PS3 ei puhuttu mitään accountin laadusta. Verkossa tarjosi vain masteria.

PS3 verkko ohjeissa lukee näin:

Edellytykset Master Account- ja Sub Account -tilien saamiselle vaihtelevat maittain ja alueittain. Lisätietoja saat alueesi SCE-verkkosivustolta.

Tarkoittaako nyt sitä, ettei Suomalaiset voi tehdä kuin Master Accountteja? Kellään sama tullut vastaan?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sub Accountin tekeminen ei näytä enään onnistuvan.
Nopeasti kokeilin tuossa wepin kautta, ja kyllä Sub Account oli edelleen mahdollinen. Ts.pistin syntymäajaksi -93, jolloin oli varmasti alaikäinen. Ei antanut mennä yhtään pidemmälle ennen kuin tunnuksen liitti osaksi jotakin Master Accountia.

Yrititkö tehdä täysi-ikäiselle tuollaista Sub Accountia?
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Yrititkö tehdä täysi-ikäiselle tuollaista Sub Accountia?

Juu :)

Ja tein muuten Vaimollenikin aikanaan, eikä silloin iän perusteella plokannut sub accountin tekoa pois.

Edit: Ei muuten anna mun tehdä vaikka laitan syntymävuodeksi 93. ??
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onpa tosi omituista. Mihin kohtaan se tyssää, ja saatko jonkin virheilmoituksen? Itse yritin tätä kautta.

No tuota kautta sanoi, että olen alaikäinen ja vaatii master tunnukset. Hassua. Mutta jos nyt teen tuolleen sub tunnuksen, niin kiellettyjen pelien latailu ei vissiin onnistu. Ostettavatkaan?

Mutta täältä yritin kun ei tarjonnut subia. Eli sama osoite, mutta nyt toimii. Huoh.


https://store.playstation.com/accounts/register/beginNewAccountRegistrationFlow.action
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mutta jos nyt teen tuolleen sub tunnuksen, niin kiellettyjen pelien latailu ei vissiin onnistu. Ostettavatkaan?
Riippuu täysin siitä syntymäajasta. Peleillä on ikärajat, ja jos ei ole tarpeeksi vanha, ei pysty tod.näk. ostamaankaan. Jos teet täysi-ikäiselle Sub Accountin, niin se pystynee kyllä ostamaan mitä vaan, kunhan kukkaroon on siirretty Master Accountin avulla tarpeeksi rahaa.

Update! Eipä tuo muuten täysi-ikäiselle edes tarjoa muuta kuin Master Accountia, eli ehkä Sub Account on mahdollinen vain alaikäisille.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Riippuu täysin siitä syntymäajasta. Peleillä on ikärajat, ja jos ei ole tarpeeksi vanha, ei pysty tod.näk. ostamaankaan. Jos teet täysi-ikäiselle Sub Accountin, niin se pystynee kyllä ostamaan mitä vaan, kunhan kukkaroon on siirretty Master Accountin avulla tarpeeksi rahaa.

Niin mutta milläs teet täysikäselle subia, jos ei sitä tarjoa.

Mutta nyt tuo kyselee Master tunnuksia suoraan, ilman iän määritystä. Huoh. No teen Master tunnuksia sitten PS3:lla ja jätän tän nettisivun rauhaan.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mutta nyt tuo kyselee Master tunnuksia suoraan, ilman iän määritystä.
Tuo johtuu siitä, että rekisteröitymisprosessi tallentuu selaimen taikapipareihin tms. Se siis muistaa, mihin asti olet viimeksi edennyt. Jos haluaa aloittaa kokonaan alusta, tyhjennä selaimen välimuisti ja poista cookiet. Tai yksinkertaisesti käytä toista selainta. :)

PS. Päivitin tästä tapauksesta viisastuneena FAQiin uuden kohdan:
Q: Voiko täysi-ikäisellä olla Sub Accountia?
A: Ei voi. PlayStation Networkiin rekisteröityessä annetaan ensin syntymäaika, ja jos olet vähintään 18 vuotta täyttänyt, voit tehdä vain Master Accountin. Vastaavasti alaikäinen voi luoda vain Sub Accountin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom