Vastaus: Un-un-un-rerereal Enggggine @ PS3
Älkääs nyt, onhan tuo Frontlines toki vuoden, ellei jopa vuosikymmenen merkittävin julkaisu.

Heh, ja noin miljoona muuta peliä, jotka ovat monta kertaa komeampia kuin Frontlines
Älkääs nyt, onhan tuo Frontlines toki vuoden, ellei jopa vuosikymmenen merkittävin julkaisu.

niin kyllä mä sen boxinki hommaan joskus vielä että pääsee pelaa ninja gaiden 2 ja alan wakea eikä tartte edes maksaa live maksua kun muutaman yksinpelin tähden sen hankkisin,  ennenkin oli boxi mutta kyllästyin siihen ja ostin ps3 ja tyytyväinen olen ollut päätökseeni mitä kauemmin se on ollut
 niin kyllä mä sen boxinki hommaan joskus vielä että pääsee pelaa ninja gaiden 2 ja alan wakea eikä tartte edes maksaa live maksua kun muutaman yksinpelin tähden sen hankkisin,  ennenkin oli boxi mutta kyllästyin siihen ja ostin ps3 ja tyytyväinen olen ollut päätökseeni mitä kauemmin se on ollut  Tietty yksi levy ja ilman latausaikoja olisi ehkä liikaa kestettäväksi joillekin ihmisille, kuten sinulle.
 Tietty yksi levy ja ilman latausaikoja olisi ehkä liikaa kestettäväksi joillekin ihmisille, kuten sinulle.