Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta jos et oo tarinaa vielä mennyt läpi, niin onko järkeä aukoa mitään spoilertageja?

Jos peliaikaa on pelkässä tarinamoodissa joku 20-30h (tai enemmän, riippuen miten paljon tekee sivusälää tarinan aikana), niin varmaan kysymyksiä/spekulointia herää jo ennen loppua...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä huomasitteko I Know You:sta mutta
pelin lopussa, kun Marston astelee ladosta pihalle, niin tuo samainen mies on siellä ihmisjoukossa. Myöskin kolmas osa I Know You:ta on täsmälleen siinä kohdin missä hautakivet tulevat olemaan.


Spekulaatiota I Know You -sivutehtävästä, SISÄLTÄÄ SPOILEREITA MYÖS LOPUSTA:

Heh. En huomannutkaan sitä siellä ihmisjoukossa. Enivei, luulen että tuo I Know You -tyyppi on vaan joku "haamu", varmaan joku kuollut tyyppi (eli ihan vaan joku Johnin harhakuva, joten luodit meni tyypistä "läpi"). Ja kun John kysyi mistä tää tuntee hänet ihan ekassa I Know You -tehtävässä, niin tää tyyppi vastas jotain jostain naisesta, että muistaako John tätä. Kuullema Dutch van der Linde oli ampunut sen tytön joskus sillon Johnin jengiaikoina, niin ehkä John oli sitten jotenkina aiheuttanut sen tytön kuoleman tms., tai ei ollut estänyt sitä, joten nyt tää I Know You -tyyppi (varmaan sen tytön isä?) tuli kummittelemaan Johnille, ja nähtävästi tiesi etukäteen, että John tulee kuolemaan pian, kun seisoi jo siellä hautojen paikoilla.

Tällasta spekulointia täältä päin. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Yksinpelin juoni oli mielestäni mitäänsanomatonta ja tyypillistä rockstar-huttua.
Ympäristö oli toteutettu hienosti ja pelin tunnelma oli ihan kohdallaan, joskin on ihan älytöntä, että 15min sisään törmää kaksiin hirttäjäisiin, naiseen joka yrittää varastaa hevosesi ja karanneisiin vankeihin. Satunnaisi kohtaamisia tuli mielestäni aivan liian usein ja liian usein olivat niitä samoja...

Freeroam olisi muuten hyvä, mutta tekemistä on aivan liian vähän ja yhteysongelmat piinaavat.
Nettikahakat ovat peruskamaa, nuokin olisi voinut jättää pois ja kehittää sisältöä freeroamiin.

Tähtinä 3½-4.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Koska saan buffalo riflen? pitääkö tehdä enemmän tehtäviä koska peliä on vedetty eteenpäin vasta n. 18%
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itse tehtävissä ei minun mielestä saa kyseistä asetta, Mutta kaupasta sekin löytyy myöhäsemmäs vaihees, saat pelata viel jonkin verran eteenpäin.

Ja muute mite ne general stores olevat survival mapit ja muut kartat mitä ne oikeen on, ei vieläkään valaise vaikka, olen pelannut jo koko pelin läpi :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Buffalo rifleä olen itsekin odottanut enkä saa sitä vieläkään vaikka olen jo läpäissyt pelin. Pitääkö sen eteen suorittaa jotain vai onko kyseessä bugi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itse tehtävissä ei minun mielestä saa kyseistä asetta, Mutta kaupasta sekin löytyy myöhäsemmäs vaihees, saat pelata viel jonkin verran eteenpäin.

Ja muute mite ne general stores olevat survival mapit ja muut kartat mitä ne oikeen on, ei vieläkään valaise vaikka, olen pelannut jo koko pelin läpi :D

No survival mapin kun ostat ja käytät, niin näet 20 minuutin ajan herbit kartalla.

Niitä toisia karttoja kun ostaa niin ne läiskäsee nimet pelin kartan paikoille, näin käsitin. Tulee teksti että you have discovered all locations in (laita alueen nimi tähän)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tämmönen ongelma on tullut vastaan: :mad:

Elikkä tehtävässä "Exhuming and Other Fine Hobbies", toisinsanoen Sethin ensimmäisessä tehtävässä, on semmonen ongelma, ettäkun pitää mennä sen Sethin kanssa sinne telegraph officeen maksamaan se bounty poissa, niin peli ei anna maksaa.
Ei tule oikeaan alakulmaan että B: maksa pois, tai mitään, toisinkuin joidenkin youtubevideoissa. Kaikkea olen yrittänyt tehdä, että ongelma poistuisi, ei millään.
Veljen boksilla tehtävä vedettiin läpi ongelmitta. Onko mitään keinoa yritettävissä, jolla ongelman saisi ehkä poistettua?
Ärsyttää suunnattomasti tämmöinen. Isot kiitokset sille, joka ratkaisee ongelman! :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tämmönen ongelma on tullut vastaan: :mad:

Elikkä tehtävässä "Exhuming and Other Fine Hobbies", toisinsanoen Sethin ensimmäisessä tehtävässä, on semmonen ongelma, ettäkun pitää mennä sen Sethin kanssa sinne telegraph officeen maksamaan se bounty poissa, niin peli ei anna maksaa.
Ei tule oikeaan alakulmaan että B: maksa pois, tai mitään, toisinkuin joidenkin youtubevideoissa. Kaikkea olen yrittänyt tehdä, että ongelma poistuisi, ei millään.
Veljen boksilla tehtävä vedettiin läpi ongelmitta. Onko mitään keinoa yritettävissä, jolla ongelman saisi ehkä poistettua?
Ärsyttää suunnattomasti tämmöinen. Isot kiitokset sille, joka ratkaisee ongelman! :)

Aika mielenkiintoinen, kokeile odottaa jonkin aikaa, vaikka seuraavaan päivään peliaikaa ja koklaa uudestaan. Kai sulla ylipäätänsä on sitä bountyä? Ettet oo vaikka tehny välissä jotain bountyhunting tehtäviä ja se ois nollantunu?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Aika mielenkiintoinen, kokeile odottaa jonkin aikaa, vaikka seuraavaan päivään peliaikaa ja koklaa uudestaan. Kai sulla ylipäätänsä on sitä bountyä? Ettet oo vaikka tehny välissä jotain bountyhunting tehtäviä ja se ois nollantunu?

Kyllähän oon tehny välissä sivutehtäviä jne aikaa kuluttanu.. Ja joo, bounty näkyy siellä yläkulmassa, en oo mitään tehtäviä välissä tehny?:confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Yksinpelin juoni oli mielestäni mitäänsanomatonta ja tyypillistä rockstar-huttua.

Jos kaikkien sandbox-pelien juoni ja huumorintaju olisi tyypillistä rockstar-huttua, olisi sandbox-pelien tulevaisuus todella ruusuinen.

Tähdistä samaa mieltä, ainoa mikä ärsyttää uudessa sukupolvessa on "lisähutun" pakottaminen ja sen määrä eri peleissä. Vice Cityssä oli jokunen sivuprojekti, mutta juoni oli se selkeästi tärkein asia ja syy pelin jatkamiseen. Red Deadissa pääjuoni tuntuu välillä jäävän sinne taka-alalle kun suorittaa yhtä sun toista sivuhäppeninkiä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

^Hmm... Oon pelannu jo pelin läpi, mut en oo nähny kyseistä sivutehtävää ollenkaan:eek:. Onks näihin joku kikka miten nää saa auki vai? Pitääkö ne munkilla löytää jostain vai onks tää joku limited editionin tehtävä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

huhhuh mikä peli! tulihan sitä sen melkein 6 vuorokautta pelattua ennenkuin meni päätarina läpi. täytyy sanoa että tämä on omissa kirjoissani yksi kaikkien aikojen eeppisimpiä ja parhaita pelejä. parit tekstuurit bugasivat ja peli kaatui pari kertaa mutta loppu onkin sitten pelkkää parhautta!

monet eivät varmaan edes huomaa kuinka ansioitunut peli on kuvaamaan amerikan länttä ja aikakauttaan: jokaikinen yksityiskohta on kohdallaan! kulttuurin puolelta tästä löytyy kaikki mahdolliset ainekset unforgivenistä sheriffiin!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

^Hmm... Oon pelannu jo pelin läpi, mut en oo nähny kyseistä sivutehtävää ollenkaan:eek:. Onks näihin joku kikka miten nää saa auki vai? Pitääkö ne munkilla löytää jostain vai onks tää joku limited editionin tehtävä?


Sulta on nyt vaan jäänyt syystä tai toisesta välistä kyseinen stranger sivutehtävä, ei siin sen kummempaa, eikä oo mikään limited tehtävä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sulta on nyt vaan jäänyt syystä tai toisesta välistä kyseinen stranger sivutehtävä, ei siin sen kummempaa, eikä oo mikään limited tehtävä.

Ilmeisesti kyseessä on sen verran limited tehtävä, että vika osa siitä ei tule esiin enää, mikäli olet vetäny vikan story tehtävän läpi... se ei kuitenkaa haittaa 100% mitenkään yms.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voisko joku osaava kertoa, miten pääsen kavereiden kanssa pelaileen tätä onlineen tyyliin että ollaan jatkuvasti samalla puolella? Tehdään oma resisposse, pelit tyyliin free roam -> sit joku on teleportannu johonki peliin, kutsuu loput mukaan niin joko ollaan kaikki kaikkia vastaan tai sit hyvällä mäihällä kaks henkilöö on päässy samalle puolen. Sen verran sekava on kyllä tuon osalta tää peli. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mites käy kun menin tumbleweedin hideoutin läpi mutta niitä hideouttien läpäisemisiä tarvii joihinkin pukuihin, niin jos menee hideoutin läpi ennen kuin saa sen puvun tehtävät sinne outfitteihin nii tuleeko se scrap sinne heti?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kuvittelenko vai putosiko hide outtien läpäisystä saatavat pisteet tuon päivityksen mukana ?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kuvittelenko vai putosiko hide outtien läpäisystä saatavat pisteet tuon päivityksen mukana ?

Ei, ainakin eilen Solomons Follystä sain reilu 1400 pistettä, mukana oli 3 muutakin pelaajaa...
 
Ylös Bottom