Vastaus: Red Steel
http://gonintendo.com/?p=8178
Kuuden ja puolen minuutin Deadly Gunplay -video Red Steelistä. Voi joko streamata tuossa tai ladata n. 50 megan videon parempilaatuisena (suosittelen).
Toiminta näyttää edelleen aivan helvetin messevältä. Ympäristö tuhoutuu todella monipuolisesti (tosin jotkut objektit vähän tönkösti), aseäänet ovat munakkaat ja animaatio ja grafiikka yleensäkin on upeaa (varsinkin aseiden latauksesta tykkään). Tuo vähän mieleen HL-modin The Specialists, ainoastaan akimbo-pistoolit puuttuu.
Mutta sitten, tuossa videossa ohjaus näyttää kyllä aivan äärettömän hirveältä. Liekö siinä sitten joku über-nyyppä pelaamassa, mutta tuo ei todellakaan vakuuta. Tähtäin hyppii ihan miten sattuu (jotain ongelmia sensorissa tai sitten tuo automaattitähtäys kusee aika pahasti) eikä muutenkaan näytä olevan mitään kovin helppoa osua sinne minne yrittää. Pelaaja myös ottaa sen verran damagea tuossa, etten usko että tuollainen tyyli on ihan se millä Red Steeliä on tarkoitettu pelattavan (joku testaajahan sanoi että kenttäsuunnittelu muistuttaa enemmän valopyssypeli Time Crisisiä, että edetään suojasta toiseen ja tiputellaan vihollisia yksitellen). Mutta kuitenkin, vaikka tuo näyttää tuollaiselta, niin GoNintendon sivuilla oli taas yksi previkka, joka kehuu Red Steelin vievän konsolien FPS-ohjausta monta askelta parempaan suuntaan padiohjauksesta. Ei tuosta kyllä ota selvää, se on itse päästävä testaamaan.
http://gonintendo.com/?p=8178
Kuuden ja puolen minuutin Deadly Gunplay -video Red Steelistä. Voi joko streamata tuossa tai ladata n. 50 megan videon parempilaatuisena (suosittelen).
Toiminta näyttää edelleen aivan helvetin messevältä. Ympäristö tuhoutuu todella monipuolisesti (tosin jotkut objektit vähän tönkösti), aseäänet ovat munakkaat ja animaatio ja grafiikka yleensäkin on upeaa (varsinkin aseiden latauksesta tykkään). Tuo vähän mieleen HL-modin The Specialists, ainoastaan akimbo-pistoolit puuttuu.
Mutta sitten, tuossa videossa ohjaus näyttää kyllä aivan äärettömän hirveältä. Liekö siinä sitten joku über-nyyppä pelaamassa, mutta tuo ei todellakaan vakuuta. Tähtäin hyppii ihan miten sattuu (jotain ongelmia sensorissa tai sitten tuo automaattitähtäys kusee aika pahasti) eikä muutenkaan näytä olevan mitään kovin helppoa osua sinne minne yrittää. Pelaaja myös ottaa sen verran damagea tuossa, etten usko että tuollainen tyyli on ihan se millä Red Steeliä on tarkoitettu pelattavan (joku testaajahan sanoi että kenttäsuunnittelu muistuttaa enemmän valopyssypeli Time Crisisiä, että edetään suojasta toiseen ja tiputellaan vihollisia yksitellen). Mutta kuitenkin, vaikka tuo näyttää tuollaiselta, niin GoNintendon sivuilla oli taas yksi previkka, joka kehuu Red Steelin vievän konsolien FPS-ohjausta monta askelta parempaan suuntaan padiohjauksesta. Ei tuosta kyllä ota selvää, se on itse päästävä testaamaan.