Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen ennenkin maininnut tästä, mutta aseet ovat huonoja pelin alussa, ja eka bossi on tosiaan aivan liian haastava. En oikein itse arvosta tuollaisia Gate Keepereitä. Tulee vähän Bloodborne mieleen, kun ei alkuun voinut levuttaa ollenkaan.Tavallaan tuo vähän helpottuu mitä enemmän pelaa kun saa aseita paranneltua (avattua niihin vähän parempia kykyjä valmiiksi jne).
Tuohon kosahti itsellänikin Returnal. Hyvän näköinen peli ihan hyvillä taistelumekaniikoilla sinänsä. Vaikeuden olisin kyllä muutoin hyväksynyt, mutta en tuota aseiden ja varusteiden RNG-vetoisuutta, enkä myöskään tuota aina alusta aloittamisen tarvetta kuollessa. Liian happokkaita ja ärsyttäviä elementtejä minulle tuollaiset.Olen ennenkin maininnut tästä, mutta aseet ovat huonoja pelin alussa, ja eka bossi on tosiaan aivan liian haastava. En oikein itse arvostaa tuollaisia Gate Keepereitä. Tulee vähän Bloodborne mieleen, kun ei alkuun voinut levuttaa ollenkaan.
Platina jäi yhden trophyn päähän ja se on kyllä jäänyt hiukan kaivelemaan. Uudelleenaloituskynnys on vaan aika korkealla.
Vaihteluahan tässä nimenomaan on, sillä aina ne asiat muuttuu enemmän tai vähemmän. Doomissa taas joudut vetämään ne samat vihut ja tilanteet uusiksi jos joudut vastaavaan tilanteeseen, jossa et pääse pomoa heti läpi. Tosin ehkä Doom on ainakin oletuksena helpompi, joten siihen tilanteeseen ei niin helposti ehkä joudu.Olen sellainen pelaaja joka kaipaa paljon vaihtelua pelissä ja ehkä tämä ei ole ihan sitä.
Jos tekee mieli jotain nopeatempoista räiskintää pelata niin on uusin doomi vielä pelaamatta.
Se eka boss on joo haastavin kun ei ole kauheasti parempia aseita vielä. Siihen kuolin useamman kerran, ja myöhemmissä bosseissa aina vähemmän ja vähemmän kun kamat paranee ja omat taidot kanssa.Tuli ostettua steamin tarjouksesta ja pelattua yksi "pitempi" runi eli reippaan tunnin mittainen. Tavallaan pelissä on todella hyvä idea ja varmasti olisin enemmän tykännyt kun täysillä olisi päässyt sisään. Ekassa isossa bossissa kuolin, sain viimeiselle palkille sen helat mutta sitten muutamat virheet johtivat kuolemaan. Bossi vaikutti todella haastavalta ja en todellakaan ole räiskintäpeleissä mikään noviisi ja tykkään juuri haasteesta. Siinä kohtaa vain kun olisi pitänyt taas uudestaan lähteä availemaan paikkoja ns "alusta" niin siinä tuli se fiilis, että ei kyllä tee mieli ja onkohan tämä nyt ihan oma peli.
Olen sellainen pelaaja joka kaipaa paljon vaihtelua pelissä ja ehkä tämä ei ole ihan sitä.
Jos tekee mieli jotain nopeatempoista räiskintää pelata niin on uusin doomi vielä pelaamatta.
Tuli palautettua siis Returnal kun steamissa on se palautusmahdollisuus jos on alle 2h pelannut.
Mahdollisesti ostan vielä joskus uudestaan, mutta nyt on vielä niin paljon muutakin backlogia että ei ole vielä Rerurnalin aika.
Tää ehkä oli se mikä on omakin fiilis. Pelannut paljon pelejä missä on nimenomaan iso hyvä päätarina, viimeisimpänä Witcher 3 ja nyt menossa Final fantasy XVI. Kun tulee semmoinen hetki että tarinaa ei jaksa seurata niin ehkä palaan vielä Returnalin pariin joskus.Minulla peli jäi ensimmäiseen bossiin. Ei niinkään se vaikeus, vaan olen todennut itselleni, ettei rogueliket ole se minun kuppi teetä.
Itse kaipaan peleissä selkeämpää tarinaa ja päätavoitetta.
Hyvä kuitenkin, että toinenkin firma tekee suomessa ison luokan pelejä![]()
En kauheesti mitään rogue* pelejä ole pelannut, en sinänsä sitä näe ongelmana itse tuossa vaan sen järjettömän bullethell oppimis hipan bossien kanssa,.. ja toki se että aina alusta. joo, rogue sitä ja tätä mutta tuo aloitus alusta ei pakko rogue jutuissa minusta olla. Muutenkin bonukset toistamisesta ovat olemattomat, toisto ei saisi olla vain oppimista varten.. avainsana niin tuossa, bosseissa ja talletuksissa että pitäisi olla kohtuullista ja reilua. No mutta, olen jo tarinoinut näitä silloin kun yritin tätä peliä.. harmitti suuresti että en voinut tarinaa "elää", katsoin sen sitten youtubesta.. noh, vähän ristiriitaiset fiilikset sitten jäi, melkoinen metasolmu koko juttu.Minulla peli jäi ensimmäiseen bossiin. Ei niinkään se vaikeus, vaan olen todennut itselleni, ettei rogueliket ole se minun kuppi teetä.
Itse kaipaan peleissä selkeämpää tarinaa ja päätavoitetta.
Hyvä kuitenkin, että toinenkin firma tekee suomessa ison luokan pelejä![]()