Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipas mahtavat taistelut sveriä vastaan. Kaksi domination voittoa putkeen. Ei ne helpolla tullut, mutta vääntömatsit on parhautta. Hieno viimeinen päivä ravenilla ja nyt alkaa Valorin riveissä uudet taistelut.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipas mahtavat taistelut sveriä vastaan. Kaksi domination voittoa putkeen. Ei ne helpolla tullut, mutta vääntömatsit on parhautta. Hieno viimeinen päivä ravenilla ja nyt alkaa Valorin riveissä uudet taistelut.

Respect ja respec. Samaan paikkaan ollaan tulossa jahka viimeiset 9 tasoa on kamppailtu Ravenin riveissä.

Tämän päiväisissä peleissä oli taas hienoja hetkiä. Varsinkin kun 3 KFR-ryhmää päätyi samaan joukkueeseen. Vihollisen bunkkerit tallottiin maahan alta aika yksikön ja sen jälkeen kirjaimille saatiin päälle julmetunmoinen painostus. Suurimman osan peliajasta me KFR:läiset olimme ainoa joukkue, joka piti hallussaan kirjaimia. Meno oli sen verran tehokasta, että stats-ruudussa ulkomaan vahvistuksetkin kiittelivät KFR:ää.

Hauskaa oli.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kannatti olla pitämättä välipäivää MAGista! Klaanilistaa selatessa peliseuran toivossa huomasin, että porukkahan on mennyt samaan matsiin isolla joukolla. Kokeilin sitten joinata mukaan ja sekaporukkaan pääsin, mutta samaan peliin. Rustisen huonoksi onneksi tosin. Tuli kerran hänet teilattua maihin ja nolona sai nostella pystyyn haavotettua taistelutoveria. Mutta niin sai SVER ja Valor kokea KFR -joukkojen mahdin!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ei jestas kun jotkut joukkueen johtajat pitäis pystyä äänestään pihalle. Yksi tukki radio liikenteen ihan turhilla kommenteilla ja höpötteli kokoajan. Sitten kun tuli takkiin niin alkoi haukunta. Yhdessä välissä sitten lähdettiin tiimin kanssa vastoin hänen ohjeitaan ja saatiin etulinja kuntoon. Kovasti tuli kiitosta, mutta sitten ratkaisevalla hetkellä kun koko pirun etulinja, mukaanlukien AAA oli pystyssä (tartti vain yhden nohevan KFR-tiimin;)) pistän joukkue chattiin ilmoitusta "front line is up, send everyone to the bunkers". Siitä alkoi sitten se kaivattu hiljaisuus radioliikenteessä. Sen ainoan kerran kun sen äijän puhetta olisi kaivannut niin eiköhän sillä mennyt sanat solmuun.

No bunkereille tuli ihan vaan muutama heebo ja ne ei selvästi tiennyt edes miten purkaa pommi. Toisella puolella oman bunkkerin puolella kestettiin vähän pidempään. Mutta ei helvata kun sitä kaipaisi kunnon sotia, joissa olisi koko KF-tiimi samalla puolella. Sodittaisiin sitten vaikka jotain megahirmua japanilaista lohikäärmettä vastaa ja hävittäisiin. Välillä vaan rassaa kun suuretkin onnistumiset valuu samassa sekunnissa hukkaan, kun ketään ei kiinnosta reagoida.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen tuli suoritettua Ravenilla erikoisin APC:n tuhoaminen ever! Olin korjaamassa porttia kun samaan aikaan näen Valorin APC:n rynnivän tietä pitkin hurjaa vauhtia. Pidin asemani ja jatkoin korjaamista uskoen ehtiväni ennen kuin auto höökii portista läpi. Kuinka ollakaan, portti valmistui täsmälleen samalle sekunnilla kun APC oli ylittämässä sitä... lopputulos - APC hajosi kirjaimellisesti atomeiksi! Kyllä mahtoi matkustajat olla ihmeissään... Pisteitä en kyllä tästä "tuhoamisesta" saanut :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kuinka ollakaan, portti valmistui täsmälleen samalle sekunnilla kun APC oli ylittämässä sitä... lopputulos - APC hajosi kirjaimellisesti atomeiksi! Kyllä mahtoi matkustajat olla ihmeissään... Pisteitä en kyllä tästä "tuhoamisesta" saanut :D

Tuo oli kyllä hieno tilanne, itse taisin olla toisella puolella korjaamassa ja pääsin aivan aitiopaikalta ihailemaan pamahdusta. Harmi ettet saanut mitään pojoja, kyllä tuosta olisi jotain pitänyt saada. Siitä pystyi kyllä sanomaan, että APC haihtui savuna ilmaan :D Jos kuolema kuittasi yhtä nopeasti kuskin+mahdolliset muut kuin APC haihtui tuuleen, niin selvisiköhän niille koskaan, että mikä heihin oikein iski. Monesti olen miettinyt, että mitä tapahtuu jos portin saa juuri oikealla hetkellä korjattua, nyt se selvisi. Tähän asti olen vain nähnyt kun APC on ajanut porttia päin kun se on valmistunut juuri ennen kuin APC on ehtinyt aukkoon.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jenkkien kanssa on uskomattoman upea pelata. Kommunikaatio toimii ja pelaamisessa on jotain järkeä.
Eilen annettiin Valorilla SVERille pikku näpäytys Sabotagessa.
Hyökättiin A ja B kohteille niin että squadit pysyivät koko ajan koossa. Toinen squad meni valloittamaan kohdetta sillä aikaa kun toinen pysytteli kohteen lähellä pudottaen kaikki kohteelle pyrkivät viholliset. Mediccejä löytyi lähes jokaislta.
Kesti noin kaksi minuuttia kun A ja B kohteet oli meillä.

C:lle hyökkäys tapahtui niin, että kaksi squadia meni istuttamaan pommin samalla kun kummallekin spawnille meni yksi squadi tuhoamaan vihollista.

Koko peli kesti noin 5 minuuttia. Nopeudesta kertoo myös se, että eniten tappoja kerännyt pelaaja sai vain 11 tappoa tililleen (minähän se tietty olin :D )
Entisenä SVERiläisenä se hyökkäminen on niin helppoa kun tietää mistä se SVERin puolustuslinja yleensä kusee.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo itsekin olen huomannut et Sverin sabo on silloin helppo kun suurin osa tietää mitä tekee ja ei päästä niitä "perus" asemiin ollenkaan eli liian lähelle omaa aloituspaikkaa! Ja parasta on silloin kuin pääsee ryhmän kanssa kiertämään takakautta A kohteelle. Tarvii vain hyvän kurin ja paljon puhetta ;) Valorina kun on nyt pelaillut niin jotenkin paljon enemmän on tekemisen meininkiä omassakin sabossa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo, pelailtiin tuossa eilen KFS porukan kanssa ja pariinkin peliin sattui muiden tiimien KonsoliFIN porukoita. Kyllähän se harmitti mutta toi mukavasti haastetta kun näki entiset S.V.E.R.iläiset vastapuolella ja tietävät kaikki hyvät spotit ennalta.

Petturit, perkele.:mad:;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jep, ainakin meitä vastaan pelasitte SVER-puolustus sabossa. Hyvää vääntöä oli B:n herruudesta, mutta yllättäen taas toinen platoon ei saanu mitään aikaan :D

Hauskimpia matseja aina kun on KFIN-possea vastassa. Aijai kun saisi esim. 128 KFV vs 128 KFS :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Taas on aika kiusata teitä illan tapahtumilla.

Ja ei hitto kun korvensi ajukoppaa nuo mister soolot ja selkään puukottajat illan matseissa. Ekaa kertaa tulin planttipuukotetuksi ja toinen kerta tuli heti perään. Ja minä jopa olin juuri herättänyt kyseisen puukottajan siitä planttipaikan vierestä. Ei juma! Onneksi kuitenkin ehdin planttia niin ei tarvinnut repiä pelihousuja.

Autosquadeissakin tuli yhdessä välissä putkeen ulkopuolisia tyypejä jotka halusivat päästä ajelulle räjäytettettyjen ajoneuvojen taivaaseen. Meillä ei ollut täysi kfr-squadi joten aina joku ulkopuolinen ryhmäläinen hyppäsi rattiin ja ajoi hyvin sijoitetun spawnipaikan vihollisten ammuttavaksi. Alussa pyydeltiin nätisti ja koitettiin selittää asiaa. Siinä kolmannen ajoneuvon poksahtaessa tuli sitten jo vähän sanottua suorempaa ja kun mikään ei muuttunut niin votetus pystyyn. SInänsä en pidä votettamisesta, mutta saakelikun peli voi pissiä todella pahasti tuossa ajoneuvo squadissa yhden rallikuskin toimesta. Ja ei hemmetti niin tämähän toistui lähes joka pelissä jossa oltiin ajoneuvo squadina. Me vissiin puhutaan liian huonoa Lontoota kun ei sällit hoksanneet vaikka kuinka koitettiin selittää.

Onneksi sentään matsit ja seura oli hyviä. Vaikka takkiinkin tuli niin ryhmä repi hyviä suorituksia pahoissakin paikoissa. Todellakin oli tiimipeli hallussa. Illan/(yön) viimeinen sabo jonka kyseisessä ryhmässä pelasin oli varsin hyvä osoitus tästä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Lievennettiin jäkistappiopeli voitokkailla Raven matseilla. No se oli ajatus. Turpaan tuli niin, että naurattaa! Jos ite pelattiin loistavan hyvin niin sitten muualla pissi. Tai sitten jäätiin ihan jyrän alle. Ei mitään välimuotoja. Eipä ollu terapiaks mutta hauskaa oli! :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Onneksi sentään matsit ja seura oli hyviä. Vaikka takkiinkin tuli niin ryhmä repi hyviä suorituksia pahoissakin paikoissa. Todellakin oli tiimipeli hallussa. Illan/(yön) viimeinen sabo jonka kyseisessä ryhmässä pelasin oli varsin hyvä osoitus tästä.

Tämä oli hyvä peli, KFR hoiti sekä A:n että B:n.

Mutta tästä se alamäki sitten alkoi... turpaan tuli että tukka lähti! Viimeinen sabo siinä puoli kolmen aikaan jää KFR:n historiaan yhtenä surkeimmista suorituksista koskaan :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jukoliste, nyt on mahtava fiilis! Siis kerrankin löytyi ulkomaalaisia, jotka toimivat tiiminä.

Aluksi puskettiin päätä seinään bunkkereiden kanssa ja Valor piti meidät pitkään paikallaan. Olin ryhmänjohtajana ja ärähdin siinä mikkiin, että nyt yhdistetään pari squadia. Siinä sitten bunkkeri kerrallaan rikottiin koko rintama ja suora hyökkäys F:lle ja E:lle ja molemmat kerralla haltuun. Muualla eivät saaneet oikein mitään aikaan, mutta näistä pumpuista vähintään toinen oli koko ajan nakuttamassa vauriota. Aikaa oli kuitenkin tuhraantunut niin paljon alussa, että oli vain noin 5-6 minuuttia jäljellä, kun n. 40% oli saatu mittariin.

Kysyin sitten joukkueenjohtajalta pumput, joille hänen porukkansa oli hyökkäämässä ja pyysin porukkaa käyttämään myrkkykaasukranaatteja oviaukkojen tukkimiseksi (toimi hyvin E:llä ja F:llä) ja lupasin putsata vihollisen spawnit ilmaiskulla näiden muiden pumppujen edestä. Sanoin myös, että yhdistäisi pari porukkaa, niin neljä pumppua saattaisi riittää voittoon. Noin 50% oli kertynyt, kun oli vain kolme minuuttia jäljellä ja sitten saatiin neljä tekemään vahinkoa, välillä oli viisikin pumppua. Fiilis oli mahtava, kun 6 sekuntia ennen loppua saattiin damaget täyteen ja niukka voitto!

Kartan nimi ei harmi kyllä jäänyt mieleen, mutta Ravenilla hyökättiin ja Valor puolusti aluksi kuuden bunkkerin rintamalla laakeassa maastossa, jossa heti alussa on tuplatiesulku bunkkereiden välissä ja Triple-A heti niiden jälkeen keskellä. Pumput taas olivat isojen talojen sisällä ja talojen yläkerrassa (ulkona) sillat, joissa ammuslaatikoita.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Fiilis oli mahtava, kun 6 sekuntia ennen loppua saattiin damaget täyteen ja niukka voitto!

Kartan nimi ei harmi kyllä jäänyt mieleen, mutta Ravenilla hyökättiin ja Valor puolusti aluksi kuuden bunkkerin rintamalla laakeassa maastossa, jossa heti alussa on tuplatiesulku bunkkereiden välissä ja Triple-A heti niiden jälkeen keskellä. Pumput taas olivat isojen talojen sisällä ja talojen yläkerrassa (ulkona) sillat, joissa ammuslaatikoita.

Joo, itselle käynyt muutaman kerran tuollainen samanlainen niukka voitto. En nyt muista kumpaa vastaan puolustettiin, mutta kuitenkin, palkki oli ihan piri pinnassa(se oli täysi, mutta kai siitä puuttui 0,001mm) 5sec ennen pelin loppua, mutta voitto tuli. Ja kun kerran kun hyökättiin Valoria vastaan niin voitto tuli 10sec ennen loppua.

Eiköhän se ollut se normaali Valorin Domination, eikä missään rintamalla ole 6 bunkkeria ;).
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen eteen osui hiukan erikoisempi lähitaistelutilanne SVERin domipuolustuksessa. Kykimme koko public-ryhmä puolustettavan rakennuksen yläkerrassa ikkunoista vihuja suolaten. Puolustus piti hyvin lähes koko matsin, mutta loppuvaiheessa muutaman raavenin porukka vyörytti kranuilla portaita pitkin yläkertaan. Kovassa käsikähmässä kaatui 3 edessäni olevaa sveriläistä ja toinen raaveni, toisen luikkiessa portaikkoon takaisin piiloon hiilaamaan. Kykin lämärin toimintaohjeiden mukaisesti hiukan sivummalla, mutta enintään 10 metrin päässä portaikosta ja räpläsin kiireesti lääkintäpyssyä pois ja rynsesteriä käteen raavenin listimiseksi.

Kuinka ollakaan tuli pieni sormivirhe, ja AK:n sijasta käteen osui sinko. Näin tervehtyneen raavenin päälaen kurkistavan portaikosta. Mitään ajattelematta vedin liipasimesta, ja ontelokranaatti suhahti lähes nollakulmasta portaikkoon. Ravenista tuli esanssia ja ruutuun teksti +5 :cool:

Tämän jälkeen herättelin taistelutoverit henkiin ja ralli jatkui.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mulle tuli eilen myös pieni sormivirhe, kun oli ohjaamo täynnä käsiä. Bunkkeria puolustaessa tuli jostain syystä räplättyä vahingossa pistooli käteen ja kuinka ollakaan, yhdellä laukauksella päähän, tippui vihollinen jalkojeni juureen voivottelemaan. :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilisen myöhäisillan peleissä sattui hassu "läheltä piti" tilanne. Pelinä kaappaus Ravenia vastaan ja voitto oli varmistettu, ja sekuntikello kävi viimeisiään. Juoksin tiellä seinustan vieressä yrityksenä vielä saada se viimeinen tappo kun mutkan takaa kaasutteli paikalle Ravenin auto aikomukseen suorittaa asianmukainen yliajo meikäläisestä.

No, en ehtinyt kunnolla alta pois ja arvelin kuolon korjaavan, mutta ajattelin kuitenkin tehdä duudsonit-henkisen stunt-tempun ja hyppäsin ilmaan juuri kun auton keula oli osumaisillaan. Ajoitus oli täydellinen ja seisoinkin asennossa vihun auton konepellillä kun aika pelikellossa loppui. Varmaan turhauttava kokemus kuskille tappion karvasta kalkkia niellessä :D

Kokeilin ensimmäistä kertaa myös myrkkykranaatteja. Olin ollut siinä luulossa, että omat myrkkysavut eivät aiheuta vahinkoa, mutta tulin todistaneeksi teorian vääräksi tekemällä itsarin omalla myrkkysavulla :eek:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kokeilin ensimmäistä kertaa myös myrkkykranaatteja. Olin ollut siinä luulossa, että omat myrkkysavut eivät aiheuta vahinkoa, mutta tulin todistaneeksi teorian vääräksi tekemällä itsarin omalla myrkkysavulla :eek:

Havaintoni voi toki olla väärä, mutta minusta asia tuon myrkyn kanssa menee näin:
-Oma kaasu vastaa vihollisen kaasua, eli suurta damagea ja jo pilven reunasta alkaen.
-Toverin kaasusta irtoaa lievempi damage ja pilven reuna-alueilta damagea ei tipu ollenkaan.

Tämä on siis perin kaukana realismista. Armeijassa totesin sissiteltassa, että vihollisen kaasuja ei joutunut haistelemaan ja omat kesti helposti, mutta tovereiden kaasuttelut ajoi pakosalle.
 
Ylös Bottom