Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Melee

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc

Olen pelannut jo puolivuotta Meleetä mutta yksi asia on aina minua askarruttanut. Miten niitä kolikoita oikein tulee Melee matsin lopussa. Onko se ajan,tymäyksien, bonustemppujen vai onko vielä jokin muu vaihtoehto näiden kolikoiden saamiseksi Taistelun Aikana?.
Se tulee siitä, kuinka paljon suuntaa vaihdellaan, eli "smashataan" tikkua. Kokeile vaikka Adventure-moodin ekassa kentässä siinä lopussa, ku on se pitkä suora, juokse siinä edestakaisin kauan ja sitten mene maaliin. Coinz0r...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Jipii!Voitin ekaa kertaa Ganondorfin,Mewtwon ja Bowserin, jotka kaikki pelasivat minua vastaan ilman mitään itemejä.Ja kaikki tietysti 9-tasolla.Nyt enää pitää ottaa Handikap käyttöön.

Toista Pichulla.
 
Voisiko joku ystävällisesti kertoa yksinkertaisen tavan läpäistä Event:50?Oon tahkonnu tuota jo useamman päivän pääsemättä läpi.Hermot menettäessäni olen saanut "kaatumatautia" muisttuttavia raivon puuskia :p
Tähän ei ole kuin yksi ratkaisu...minun täytyy perustaa AnonyymitPeliRiippuvaiset tukiryhmä:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan G.O.A
Voisiko joku ystävällisesti kertoa yksinkertaisen tavan läpäistä Event:50?Oon tahkonnu tuota jo useamman päivän pääsemättä läpi.Hermot menettäessäni olen saanut "kaatumatautia" muisttuttavia raivon puuskia :p
Tähän ei ole kuin yksi ratkaisu...minun täytyy perustaa AnonyymitPeliRiippuvaiset tukiryhmä:D
Mielestäni helpoin ja nopein tapa:
Käytä Ganondorfia, ja ylös+A Smash Attackia. Se tekee ensimmäisellä kerralla lataamattomanakin 39% jos kummatkin potkut osuvat.

Toinen hyvä tapa:
Donkey Kongin ylös+B "Spinning Kong".

Millä tahansa hahmolla sen pääsee läpi jos on tarpeeksi kärsivällinen ja väistää kaikki hyökkäykset.
 
Classic, Adventure ja All Stars läpi jokaisella hahmolla (vähintään) normaali tasolla ja säkkiä on tullut lennätettyä jokaisella yli 400m.
Ja tietenkin kaikki eventit on tullut myös selvitettyä.
Varmasti monet muutkin ovat tahkonneet peliä yhtä paljon.
Kyllähän siinä muuten ihan mukavasti tuntimääriä kertyy, kun lisätään vielä moninpelit mukaan.

Kaikkia trophyjä en ole kuitenkaan pystynyt keräämään.
 
Kyllähän peliä on tullut pelattua todella paljon.
Minulla oli ajatuksissa tyhjentää muistikortin SSBM-tiedot kokonaan ja aloittaa alusta. Oli se pokaalien kerääminen niin kivaa.:D
 
282 trophya, kaikki eventit läpi, allstar läpi kaikilla, adventure läpi kaikilla, classic läpi kaikilla, sound test on, score display on...jne...
 
Tekisi minunkin mieli pistää tallennukset roskikseen ja aloittaa peli alusta. Kuitenkin tuon Metroidin kanssa menee vielä pitkään joten.

Tuleeko Tästä koskaan kolmatta osaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Tekisi minunkin mieli pistää tallennukset roskikseen ja aloittaa peli alusta. Kuitenkin tuon Metroidin kanssa menee vielä pitkään joten.

Tuleeko Tästä koskaan kolmatta osaa.

Kyllä, luultavasti. Tuskin ne jättää kassamagneettia tekemättä. Toivotaan parasta.
 
stockilla 64yoshi islandissa se hoituu jo 6 sekunnissa

ratio 1.0

itemssit kaikki very highillä

emmä käytä händicäpii
 
Ylös Bottom