Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tehokkain konsoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hifi_Mies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Mitä se sitten vaatii. Varmasti useimmat täällä ovat sitä mieltä että graafisesti parhaat pelit kaikilla alustoilla ovat samalla linjalla.
Kaikki ei ole pelkästään subjektiivista. Voi kuulostaa pahalta, mutta tuota tasaväkisyyttä väittävät eivät ole joko tutustuneet koneiden pelitarjontaan tai yksinkertaisesti valehtelevat.

Kyseessä taitaakin olla eniten sinun, Juupiksen ja Hifistin kanta. (kuitti kuitti;))Ja kuten olen aikaisemmin sanonut, tuota mielipiteitä jakavia ei tunnu löytyvän niiden keskuudesta, joilta kaikki ko. koneet löytyvät.

Millä niitä tehoja sitten pitäisi perustella?? Sulle ei tunnu oikein kelpaavan mikään.
Sehän tässä hassua onkin, kun kerran kaikki koneet jo löytyvät markkinoilta, ei konetta oikein voi todistaa toista tehokkaammaksi, jos ruudun tapahtumat näyttävät toista. Lisäksi, jos todistelemaan lähdetään, täytyy ammattitaitoa olla todella paljon. Ei ole ammattipelikoodareita tällä boardilla näkynyt.

Minulle tosiaan ei kelpaa mikään. Valkoista ei voi todistaa mustaksi. On uskottava omiin silmiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Sekoitat nyt kaksi asiat hieman omien ennakkoluulojesi takia.
Groover, mietippä mitä juuri sanoit minulle. Minun mielestäni tämä taitaa nimittäin olla vain sinun tapauksessa totta.

No kunhan omaan konsoliinsa on tyytyväinen, eikös sillä oo merkitystä??? Tonkin ajan olisitte voineet pelata!:o Kaikilla on joku kone, mut täällähän te vaan kiistelette, näyttää siltä että sodan voitti PC!!!:D

Hei Frank onkos sulla kaikki koneet liitetty omalla johdolla töllöön, eli aina kun vaihdat konetta pitää kömpiä tv:n taakse? konsolinetissä oli semmonen johto jolla sai gc,boxin ja ps2:n kiinni yhdellä johdolla!

Mitä se sitten vaatii. Varmasti useimmat täällä ovat sitä mieltä että graafisesti parhaat pelit kaikilla alustoilla ovat samalla linjalla.
No en kyllä tod. usko tuota! Graafisesti parhaat pelit ovat ehkä PS2:lla ja DC:llä samalla linjalla, mutta useimat varmaan näkee ja tajuaa, että XB ja GC painivat aivan eri sarjassa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
No en kyllä tod. usko tuota! Graafisesti parhaat pelit ovat ehkä PS2:lla ja DC:llä samalla linjalla, mutta useimat varmaan näkee ja tajuaa, että XB ja GC painivat aivan eri sarjassa...

*KÖH* Shenmue 1-2 *KÖH KÖH*

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Hys, Shenmue 2 tulee xboxille, ja siinä grafiikat ovat miltei täysin samat kuin DC:ssä. Eikö xbox pysty parempaan???
Niin loistava peli kuin Shenmue 2 onkin niin se on DC:lle kovin raskas. Hidastelua ilmenee siis runsaasti. Jos XBox edes tämän välttää niin voi puhua onnistuneesta DC käännöksestä. Ainakin sikäli kun DC-->PS2 portteihin vertaa. Sonyn ihmekoneen käännökset ovat melko säännöllisesti olleet DC serkkujaan valjumpia. Ainakin tietyillä osa-alueilla.

Täysin samat? On taas joltakulta jäänyt aiheeseen tutustuminen kesken ennenkö tuo totuuden esiin. Eli lukaiseepa seuraavan artikkelin.

http://www.xbox.com/shenmue2/shenmue2preview.htm

Alkuhypetykset ja muut Shenmuen perusjutut siitä voi rauhassa ohittaa, tärkeintä siellä on kysymys "Shenmue II for Xbox is a pure port of the Dreamcast version." ja se alalaidan kommentti:

"Here's a peek at Shenmue II. Xbox effects such as mip-mapping, texture filtering, and anti-aliasing are being added as we speak. And of course the graphics will continue to improve right up until launch. Enjoy!"

Tsiinä sitä samaa mitä DC:llä. Ei mitään mullistavaa, mutta paljonko pitää DC-versiosta parantaa? Xboxilla varmaan pyörittää parempaakin grafiikkaa, kyse onkin siitä että eikö AM2 pysty parempaan? Luultavasti he eivät vain viitsi, vaan keskittyvät jo pääsääntöisesti muihin peleihin ja toivottavasti Shenmue 3:seen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Hei Frank onkos sulla kaikki koneet liitetty omalla johdolla töllöön, eli aina kun vaihdat konetta pitää kömpiä tv:n taakse? konsolinetissä oli semmonen johto jolla sai gc,boxin ja ps2:n kiinni yhdellä johdolla!

Vale-Frank ;): Osta scart-jakorasia, jolloin television taakse ei tarvitse kömpiä. Hyvän jakorasian saa vaikka tuolta Partco. Scart 54 jakorasiaan voi liittä kolme laitetta. Itselläni on vastaava käytössä ja hyvin toimii. :D

Niinpä, tuossahan sen huomaa miten laihat argumentit sulla oikein on. Itsehän juuri sanoit, että kun joku kysyi miksi DOA:a ei oteta mukaan vertailuihin, niin sinä sanoit että se on mitätön muihin verrattuna. Niinpä tietysti, pelattavuuden kannalta! (ja tämäkin vain sinun mielestäsi) Yritä nyt saada se ahdettua kaaliisi, että tässä on kyse koneen tehoista! K-O-N-E-E-N T-E-H-O-I-S-T-A! Älä vedä aina niitä pelattavuuksia ja muuta roskaa mukaan! So what, jos DOA ja Wreckless haisevat muilta osin, grafiikka niissä ainakin on parempaa kuin missään PS2:n pelissä.

NEM, LUE TÄMÄ NYT OIKEIN HUOLELLA! TÄMÄN OLEN KOITTANUT NYT SANOA JO MUUTMAAN KERTAAN:

Joku kysyi:"Miksi DOA aina unohdetaan tehokeskusteluissa (Otti asian esiin, koska peli näyttää hyvältä)"

Min' vastasin:" Koska se on paska verrattuna muihin genren peleihin" Tämä ei liity siihen mitenkään etteikö se näyttäisi hyvältä taikka sitä ei saisi ottaa mukaan keskusteluun. TOTESIN VAAN ETTÄ SIINÄ ON MINUN NÄHDÄKSENI SE SYY MIKSI PELISTÄ PUHUTAAN NIIN VÄHÄN.

Jos lukisit tekstit ensin äläpi ja sitten alkaisit vasta arvostelemaan, ei välttämättä tarvitsisi selittää kaikkea viiteen kertaan. Mulle ei tuota ongelmaan myöntää DOA:n näyttävyyttä, tämä koko doa-juttu oli täysin tehoihin liittymätön sivujuonne, joita näissä ketjuissa kyllä näkee muuallakin.

Ole nyt ystävällinen ja mieti itse tätä ja vaikka kertaa keskustelua siitä alkuperäisestä kysymyksestä eteenpäin ja tule sen jälkeen selittämään lisää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit Hei Frank onkos sulla kaikki koneet liitetty omalla johdolla töllöön, eli aina kun vaihdat konetta pitää kömpiä tv:n taakse? konsolinetissä oli semmonen johto jolla sai gc,boxin ja ps2:n kiinni yhdellä johdolla!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Vale-Frank ;): Osta scart-jakorasia, jolloin television taakse ei tarvitse kömpiä. Hyvän jakorasian saa vaikka tuolta Partco. Scart 54 jakorasiaan voi liittä kolme laitetta. Itselläni on vastaava käytössä ja hyvin toimii. :D

Mikä **tun Vale-Frank? :confused:
Mihinkään ei tarvitse kömpiä, N64, PS2 ja XBOX on yhdellä S-videojohdolla, DC ja GameCube menee RGB-jakajan läpi. Videot scartilla, NES sillä antenninipukalla. Eli mihinkään ei tarvitse koskea, paitsi jakajan kytkimeen jos vaihtaa DC:ltä Gamecubeen, tai päin vastoin.
Snes joutui sohvan alle tilanpuutteen vuoksi. Jos kiinnostaa otan uusia kuvia tänään, ja isken ne jonnekin nähtäväksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mikä **tun Vale-Frank?
N64, PS2 ja XBOX on yhdellä S-videojohdolla, DC ja GameCube menee RGB-jakajan läpi. Videot scartilla, NES sillä antenninipukalla.
Snes joutui sohvan alle.

Kunhan vastasin puolestasi, mutta koska en ole Frank niin piti sitten laitta eteen Vale-Frank eli Halppiskopio oikeasta Frankista. :o Sori jos se vaikutti vittuilulta... :(

Kunhan vastasin puolestasi, mutta koska en ole Frank niin piti sitten laitta eteen Vale-Frank eli Halppiskopio oikeasta Frankista. :o Sori jos se vaikutti vittuilulta... :(
Jaa jaa, juu. no mä ihmettelin että syytetäänkö mua valehtelusta tms.. sori, olen unissani vielä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Graafisesti parhaat pelit ovat ehkä PS2:lla ja DC:llä samalla linjalla, mutta useimat varmaan näkee ja tajuaa, että XB ja GC painivat aivan eri sarjassa...

[PROVOSOIVAA TEKSTIÄ] Jaa, kumma kyllä kun minun mielestä MGS2 hakkaa pystyyn grafiikassa (ja muutenkin ;)) GC:n ja XBoxin komeimmat pelit. Tai no ehkä DoA3:n kanssa aika tasoissa. [/PROVOSOIVAA TESKTIÄ]

Menee Offtopic, mutta kysyisin, kun en näistä asioista turhan tarkkaan tiedä, eli antaako tuo jakorasia sitten esim. RGB-signaalin siitä ulos jos kytken vaikka PS2:n tai Cuben siihen kiinni RGB-johdolla? Ja onnistuuko sellainen operaatio, kun tuossa Cuben RGB:ssä ei erikseen niitä äänijohtoja ole, että ostaa jakorasian, johon jää Cuben ja PS2:n jälkeen vielä yksi tyhjä scart-paikka ja laittaa tähän scartin, josta äänet sitten vahvariin? Jos tuli sekavasti niin sitten näin: Saanko siis Cuben äänet vahvariin tuota kautta. PS2 on optisella piuhalla, joten sillä ei väliä...

Kyllä PS2:n hienoimmat pelit pieksevät DC:n pelit mennet tullen, vaikka DC:stä pidänkin (tosin PS2:n ensimmäisen sukupolven pelit ovatkin jo toinen juttu). Samoin myös voin sanoa, että Xboxin ja Cuben nykyiset ja tulevat pelit pyyhkivät lattiaa PS2:n peleillä.

Ja MGS2 on täyttä roskaa. Niin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kyllä PS2:n hienoimmat pelit pieksevät DC:n pelit mennet tullen, vaikka DC:stä pidänkin (tosin PS2:n ensimmäisen sukupolven pelit ovatkin jo toinen juttu). Samoin myös voin sanoa, että Xboxin ja Cuben nykyiset ja tulevat pelit pyyhkivät lattiaa PS2:n peleillä.

Ja MGS2 on täyttä roskaa. Niin.

Niinpä, tuossahan sen huomaa miten laihat argumentit sulla oikein on. Itsehän juuri sanoit, että kun joku kysyi miksi DOA:a ei oteta mukaan vertailuihin, niin sinä sanoit että se on mitätön muihin verrattuna. Niinpä tietysti, pelattavuuden kannalta! (ja tämäkin vain sinun mielestäsi) Yritä nyt saada se ahdettua kaaliisi, että tässä on kyse koneen tehoista! K-O-N-E-E-N T-E-H-O-I-S-T-A!

HEI, sähän vastasit itse osuvasti omaan viestiisi..

HEI, sähän vastasit itse osuvasti omaan viestiisi..
Ai jaa... miten niin? :confused:

Siksikö, kun sanoin, että MGS2 on roskaa? Niinhän se on. Graafisesti kyseessähän on erittäin kaunis peli, en väitä vastaan, mutta pelillisesti ei minuun oikein napannut. Varsinkaan kun fanipojat mainostivat sitä maailman parhaaksi peliksi... mitä se ei tietenkään ole.

Besides, ylläolevassa quotessani ei näy sitä asiayhteyttä mihin se oli viitattu. Sinä et pystynyt hyväksymään sitä, että vaikka pelillisesti DOA3 on mitä on, niin graafisesti kyseessä on yksi kauneimpia pelejä. Nythän asia on toisenlainen, kun suostuit myöntämään, että DOA3 on kaunis, joten kirjoittami teksti ei ole oikein enää paikkansa pitävä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ai jaa... miten niin? :confused:

Siksikö, kun sanoin, että MGS2 on roskaa? Niinhän se on. Graafisesti kyseessähän on erittäin kaunis peli, en väitä vastaan, mutta pelillisesti ei minuun oikein napannut. Varsinkaan kun fanipojat mainostivat sitä maailman parhaaksi peliksi... mitä se ei tietenkään ole.

Besides, ylläolevassa quotessani ei näy sitä asiayhteyttä mihin se oli viitattu. Sinä et pystynyt hyväksymään sitä, että vaikka pelillisesti DOA3 on mitä on, niin graafisesti kyseessä on yksi kauneimpia pelejä. Nythän asia on toisenlainen, kun suostuit myöntämään, että DOA3 on kaunis, joten kirjoittami teksti ei ole oikein enää paikkansa pitävä.

Kyllähän toi nyt mun mielestä sopi ihan nappiin jos vaihdetaan vain DOA:n tilalle MGS2. Jos olet tästäkin eri mieltä, niin sitten ei voi mitään.

EDIT: Niin ja en tietääkseni missään vaiheessa väittänyt että DOA on ruma peli...jos väitin voit tietty osoittaa sen kohdan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom