Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Et niin, koska jos olisit, niin silloin sinun vähäinenkin uskottavuus olisi mennyt reilusti pakkasen puolelle. Mitä sinä tosin teit kokoajan oli asian kiertämistä. Tässä esimerkkejä, miten et voinu myöntää DOA3:n olevan hieno vaan paasasit jostakin "huonosta pelattavuudesta":Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
EDIT: Niin ja en tietääkseni missään vaiheessa väittänyt että DOA on ruma peli...jos väitin voit tietty osoittaa sen kohdan.
Toi DoA3 unohtuu aina vertailusta, koska se edustaa genrensä paskempaa päätä, sekätekken, vf että sc pieksävät pelattavuudessa ja silkassa pelaamisen riemussa doan maan rakoon. Siinä ei paljon bumpmappingit auta.
Alkuperäinen kommenttinihan oli se, että se jää mainitsematta näissä keskusteluissa usein juuri siksi, että siinä ei ole mitään säväyttävää - edes graafinen loisto ei tee siitä kiinnostavaa, mikä sinänsä ei ole kylläkään yllätys ja todistaa sitä ettei grafiikka merkitse kaikkea.
En ollut se, joka otti täällä DOAn esille. Totesin vain miksi siitä kohtuu harvoin puhutaan XBoxin pelien näyttävyyden yhteydessä.
Miten sä jaksat tästä vielä itkeä?? Juttuhan meni niin, että joku kysyi miksi DOA aina unohdetaan näistä pelien näyttävyyskeskusteluista. Minä vastasin että sen vuoksi kun se on niin mitätön peli verrattuna kilpailijoihinsa!! Jos tämä ei ole jonkun mielestä totta, voi hän minun puolestani vapaasti tuoda pelin näihin näyttävyys-keskusteluihin mukaan. Varoitan vaan että tulen kyllä silloin joka kerta mainitsemaan myös sen että peli häviää kilpailijoilleen kaikilla muilla osa-alueilla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Et niin, koska jos olisit, niin silloin sinun vähäinenkin uskottavuus olisi mennyt reilusti pakkasen puolelle. Mitä sinä tosin teit kokoajan oli asian kiertämistä. Tässä esimerkkejä, miten et voinu myöntää DOA3:n olevan hieno vaan paasasit jostakin "huonosta pelattavuudesta":
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Erehdyin vain vastaamaan erään toisen henkilön kysymykseen, josta tietty koko prkeleen XBox-yhteisö rupes urputtamaan. Lukekaa ne tekstit ja sanokaa sitten onko niissä yhdessäkään mitään väärää. Lukekaa myös se alkuperäinen kommentti mihin toi eka taitaa olla vastaus. HUOM! nämä doa -kommenttini ovat olleet tehokeskustelua ajatellen off-topic. Ne liittyvät siis kaikki vain siihen yhteen viestiin ja siitä aiheutuneen myrskyn laannuttamiseen - ilmeisen huonoin tuloksin. Antakaa mulle nyt edes vähän toivoa älyllisestä elämästä täällä ja sanokaa jos joku nyt ymmärtää mitä olen ajanut tässä takaa!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Vai menikö toi mun "analyysi" ihan puihin?
No, ei todellakaan. Eiköhän kaikki ole sitä mieltä, että pelattavuus ratkaisee (paitsi ehkä kassi ), mutta kun pelattavuudesta on aika hankala väitellä (kun suurin osa kuitenkin mielipiteistä kiinni), niin pitää sitten grafiikasta. Tuskinpa kukaan täällä nyt kuitenkaan kovin tosissaan ottaa tätä keskustelua.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Umm tässä olisi pieni off-topic asia mutta tässä se kuitenkin on: Onko sillä nyt niin väliä minkälaiset grafiikat jossain pelissä on?
Hifisti,Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Herra Hex, alokas Hifi_Mies, voinko puhutella?
Huomaan kyllä Hex että sinulla on vahva luotto netistä lukemiisi artikkeleihin, mutta olet täysin toisten kirjoituksien armoilla koska et itse selvästikkään hallitse konsoleiden arkkitehtuureja riittävän hyvin, tämän myönsit itsekkin. Kun aikoinaan puimme läpi muutamia artikkeleita niin kaikista niistä löytyi kyllä asiaa, mutta myös luvattoman paljon täyttä paskaa ja ehkäpä artikkeleiden kirjoittajien PC taustasta johtuen selvää Xboxsin suosimista. Kun jossain kohtaa todettiin Xboxsin olevan selvästi nopeampi, niin oli perustelu usein täysin perätön. Esimerkkinä käy hyvin vaikka välimuisti vertailu. Xboxsin L2 muistin sanottiin olen sille selväksi eduksi verrattuna PS2:seen koska "mehän kaikki tiedämme kuinka tärkeää L2 muisti on prosessorille"', kaikki ketkä pitää tätä perustelua pitävänä kertokoon sen nyt. Väite perustuu selvästi kirjoittajan kokemukseen PC:n raudan parissa, joka ei todellakaan päde PS2:sen kohdalla. PS2:nen ei tarvitse L2 muistia koska EE sisältää lukuisia pieniä L1 muisteja, 128-bittisiä käskypakettien buffereita sekä lukuisia 128-bittisiä väyliä. Eli toisin sanoen L2 muistin puuttuminen PS2:sta ei ole mikää selvä puute verrattuna Xboxsiin. Jossain artikkelissa taas oli perseellään niinkin yksinkertainen asia kuin EE:nen kellotaajuus. Hex, jos tuollaisia artikkeleita pidät uskottavana niin ei kyllä hyvin mene. Ainakin minulle jäi sellainen kuva että näitä artikkeleita olet paljon lueskellut, koska tuskin muuten olisit käyttänyt niitä aikaisemmin vastauksiesi tukena.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
En nyt ole jaksanut koko keskustelua lukea läpi, mutta kerroopa nyt ymmärsinkö väärin.
Eli jengi on koittanut vettää DOA3:n näyttävyyttä mukaan keskusteluun ja sinä olet täysin jättänyt huomiotta tämän seikan ja jatkanut mesoamista siitä kuinka Xbox ei pysty hyvään grafiikkaan. Ja ainoa mitä olet DOA3:sta suostunut kommentoimaan on ollut off-topicia siitä kuinka paska se on pelinä. Eli menikö toi nyt ihan oikein? Eli olet vaivautunut kirjoittelemaan mielipiteitäsi DOA3:sta, mutta et ole viitsinyt vastata kaikkiin väitteisiin, sillä joutuisit pian myöntämään että Xboxilla on jokin näyttävä peli?
Vai menikö toi mun "analyysi" ihan puihin?
Heh heh. Groover veti ihan oikeasti herneen nenään. Hyvä meininki.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
EDELLEENKIN: EN ole missään välissä kiistänyt sitä etteikö DOA3 olisi näyttävä peli. LUE NYT SLAISSERI SINÄKIN OIKEIN AJATUKSELLA NOITA JUTTUJA ENNEN KUIN TULET AVAUTUMAAN. JA SAMA KOSKEE KEIUA. Pikemminkin toin sun kirjoituksen perusteella voisin uskoa sun olevan analisoija - ei analysoija.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Heh heh. Groover veti ihan oikeasti herneen nenään. Hyvä meininki.
En aukonut turpaani tai vittuillut yms. kysyin vain että käsitinkö asian oikein. Tarvitseeko siitä suuttua? (katso viestin lopusta sananlasku)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Älä tuu kuule aukoo turpaas ,jos et ole lukenut läpi keskustelua kokonaan. Asia kyllä selviää kaikille yli 69 ÄO:n omaaville jo kahdesta
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
EDELLEENKIN: EN ole missään välissä kiistänyt sitä etteikö DOA3 olisi näyttävä peli. LUE NYT SLAISSERI SINÄKIN OIKEIN AJATUKSELLA NOITA JUTTUJA ENNEN KUIN TULET AVAUTUMAAN. JA SAMA KOSKEE KEIUA. Pikemminkin toin sun kirjoituksen perusteella voisin uskoa sun olevan analisoija - ei analysoija.