Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tehokkain konsoli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hifi_Mies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

...
Soul Calibur 2, MGS2:Substance, Panzer Dragoon:Orco ja Driver 3 Xboxin odotuslistalla.

:confused: Jos nämä ovat pelit mitä odotat xboxille, niin miksi ihmeessä möit PS2:n pois???

MGS2 peliä olisit päässyt jo pelaamaan aikoja sitten (ai, olitkin jo pelannut sen:confused: ) Substance ei paljoa uutta tuo peliin.
Sitäpaitsi PS2:lle tulee ennen sitä Document of MGS2 joka sisältää melkeimpä kiinnostavampaa materiaalia kuin MGS:Substance (pelienginellä toteutettuja vapaasti tutkittavia 3d malleja kentistä, hahmoista. VR tehtäviä. Making of dokumentteja... ainoa mikä Substanceen verrattuna varsinaisesti puuttu on itse Sons of Liberty peli, jonka jokainen PS2 omistaja tietenkin on jo pelannut moneen kertaan läpi)

SC2 tulee myös PS2:lle, ja Namcon ollessa kyseessä odotettavissa on teknisestikkin erinomainen PS2 peli (Arcadeversiokin pyörii PS2 tekniikkaan perustuvalla raudalla).

Driver 3 tulee myös PS2:lle.

Kaikki nämä kolme peliä tulevat olemaan molemmilla konsoleilla hyvin paljon samanlaisia, enkä usko että xboxin 'tehon ylivoimaisuus' tulee näissäkään suuremmin näkymään.

Luettelemistasi peleistä ainoastaan Panzer Dragoon Orta on tulossa näillä näkymin vain xboxille, ja varmaan tulee olemaan hyvä peli, mutta silti se on 'on rails shoot em up' joka ei vaadi paljon koneelta.

Niin, ja olit unohtanut xboxin yksinoikeuspelin Dragon's Lair 3D:Return to the Lair pelin, joka tukee ihan xboxin 1080i moodia!



...kappas! Slaisserikin on taas uskaltautunut näin syksyn kynnyksellä kömpimään pois kivenkolosta, mutta eikös vielä ole hieman liian kuuma :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa

Sitäpaitsi PS2:lle tulee ennen sitä Document of MGS2 joka sisältää melkeimpä kiinnostavampaa materiaalia kuin MGS:Substance

Menee jo aika säälittäväksi...


ainoa mikä Substanceen verrattuna varsinaisesti puuttu on itse Sons of Liberty peli

Plus mahdollisuus pelata koko peli läpi Snakella, plus mahdollisuus pelata tankker Raidenilla plus plus plus...

Sitäpaitsi, Substance on onneksi tulossa PS2:lle kevällä, joten ei pelkkään (tylsään?) dokkariin tarvitse tyytyä.
 
Juupis on niin huono pelaamaan MGS2:sta, että hän mieluummin tutkii vapaasti tutkittavia 3D malleja kentistä. Ai, vitsit, miten mielenkiintoista ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Menee jo aika säälittäväksi...



Plus mahdollisuus pelata koko peli läpi Snakella, plus mahdollisuus pelata tankker Raidenilla plus plus plus...

Sitäpaitsi, Substance on onneksi tulossa PS2:lle kevällä, joten ei pelkkään (tylsään?) dokkariin tarvitse tyytyä.

En pidä samojen kenttien pelaamista läpi eri hahmolla mitenkään kovin innostavana, Substancen muutkin tehtävät ovat lähinnä aikaisempia tehtäviä eri hahmoilla, samassa sons of liberty pelin maisemissa, kuten pomminetsintää Snakella ym ym...

Substancen mielenkiintoisin anti on VR tehtävät joita tulee olemaan documentissakin.
 
Juupajaapa.

Möin PS2:n pois koska itselleni konsoli oli suuri pettymys pelikoneena enkä ollut sen pelien kokonaislaatuun tyytyväinen vaikka muutamia todella laadukkaita pelejä sille löytyykin. PC-konversioiden graafinen keskinkertaisuus viimeistään lopautti innostuksen koneeseen.

Se mikä helpotti PS2-myyntipäätöstäni huomattavasti, oli Xboxin saaminen täsmälleen samaan hintaan millä PS2:sta olin myymässä(molemmissa RGB-scart+ekstraohjain+kolme peliä) eli 350. En epäröinyt hetkeäkään.

Panzeria lukuunottamatta mainitsemani pelit tulevat toki myös PS2:lle, mutta olen saanut tarpeekseni PS2-grafiikasta ja halusin jotain astetta parempaa ja Xbox pystyy tähän.
Ja käännetäänkö vielä eri versioiden vertaileminen näin päin: Xboxin versio peleistä ei tule taatusti olemaan huonoin...

Ja Juupajaapa, en ole pelannut MGS2:sta PS2:lla vaikka moneen kertaan tuli mieleeni ostaa peli...onneksi niin, sillä nyt Substance-versio tarjoaa sen alkuperäisen+kosolti muuta pelattavaa... ;)

DOA3 pääsi 52" projektiotelevisiollani sille tasolla peligrafiikassa, johon ei yksikään omistamani PS2-titteli päässyt, ja se riittää minulle. Yksinpelinä DOA3:ssa on parantamisen varaa, mutta kaksinpelinä ja Xboxin demoamiseen peli on loistava.

Homman pointti: Xbox tarjoaa itselleni tehokkaan pelikoneen, joka tarjoaa laadukkaan ison pelikuvan, johon ei entinen konsolini ei pystynyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

...

Ja käännetäänkö vielä eri versioiden vertaileminen näin päin: Xboxin versio peleistä ei tule taatusti olemaan huonoin...

juu, paitsi että näitä xboxversioita ei välttämättä tule läheskään kaikista huippupeleistä.

Ja Juupajaapa, en ole pelannut MGS2:sta PS2:lla vaikka moneen kertaan tuli mieleeni ostaa peli...onneksi niin, sillä nyt Substance-versio tarjoaa sen alkuperäisen+kosolti muuta pelattavaa... ;)

Niinpä, jos haluaa odottaa pari-kolme vuotta kun toiset ovat jounohtaneet koko MGS2 pelin ja pelaavat jo pian MGS3:a.

DOA3 pääsi 52" projektiotelevisiollani sille tasolla peligrafiikassa, johon ei yksikään omistamani PS2-titteli päässyt, ja se riittää minulle. Yksinpelinä DOA3:ssa on parantamisen varaa, mutta kaksinpelinä ja Xboxin demoamiseen peli on loistava.

Jos pelaaminen sitten on ennenkaikkea demoamista niin kai sitten juu...
On totta että osassa PS2 peleistä grafiikan virheet korostuvat isolla näytöllä, mutta on paljon myös pelejä jotka näyttävät upeilta jopa videotykillä (eri juttu sitten onko näin isolla kuvalla peli enää pelattava, ajopelit kyllä, mutta esim taistelupelit kärsivät liian isosta näytöstä).
Ei xboxikaan ole täysin päässyt eroon sahalaidoista ja taustojen vilkkumisista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

En aukonut turpaani tai vittuillut yms. kysyin vain että käsitinkö asian oikein. Tarvitseeko siitä suuttua? (katso viestin lopusta sananlasku)

Tuosta ÄO-jutusta selviää kirjoittajasta itsestään tarpeeksi joten en viitsi siihen sen kummemmin tarttua.



Tuosta huutamisesta ei tule mieleen kuin yksi tietty sanonta:
(btw. Se on mun suosikki kaikista noista :) )

Totuus sattuu.

Sattuuu Slaisser mikä sattuu, mutta jos viitsisit vaivautua lukemaan tätä keskustelua, niin ehkä huomaisit että tämän koko aiheen ym,päriltä olen kirjoittanut nyt ehkä viiteen-kuuteen kertaan tämän saman saatanan selityksen ja se ei vaan kertakaikkiaan tunnu riittävän kun täällä ei muutama urpo tunnu ymmärtävän suomen kieltä.
Saatat mahdollisesti kuulua tähän samaan porukkaan, mutta annetaan nyt vielä yksi mahdollisuus ymmärtää asia oikein... Tuntuu HIEMAN turhalta jankkaa täsmälleen samaa asiaa ties kuinka moneen kertaan kaiken maailman kaalipäille,
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
juu, paitsi että näitä xboxversioita ei välttämättä tule läheskään kaikista huippupeleistä.
Nyt oli kysymys näistä nimenomaisista peleistä ja niiden versioista...sama kommenttisi koskee muuten kaikkia konsoleita, sillä jokaisella konsolilla tulee olemaan omia "yksinoikeudella" lisensoituja huippupelejä, joita toisella ei tulla ehkä koskaan näkemään.
Niinpä, jos haluaa odottaa pari-kolme vuotta kun toiset ovat jounohtaneet koko MGS2 pelin ja pelaavat jo pian MGS3:a.
Ensinnäkään ei ole tarvinnut "odottaa", MGS2 ei ole itselleni ollut mikään pakkohankinta, joten kiirettä ei ole ostamiseen ollut...nyt kuitenkin pelin voi hyvinkin hankkia. MGS3...varmasti sekin tulee, mutta vasta sitten kun MGS2 on unohdettu Xboxillakin. :p
Ja noin muuten, suotta murehdit toisten pelaajien odottamisia tai odottamatta jättämisiä...
Jos pelaaminen sitten on ennenkaikkea demoamista niin kai sitten juu...
Tiedät tasan mitä demoamisella DOA3:ssa tarkoitin.
On totta että osassa PS2 peleistä grafiikan virheet korostuvat isolla näytöllä, mutta on paljon myös pelejä jotka näyttävät upeilta jopa videotykillä (eri jutu sitten onko näin isolla kuvalla peli enää pelattava, ajopelit kyllä, mutta esim taistelupelit kärsivät liian isosta näytöstä). Ei xboxikaan ole täysin päässyt eroon sahalaidoista ja taustojen vilkkumisista.
Eipä ole tullut vielä peliä vastaan, jota ei pystyisi isolla kuvalla aivan normaalisti pelaamaan. Kyllä se on toisinpäin, pelit menettävät visuaalisuuttaan ja pelinautintoa pienillä näytöillä ja pääsevät oikeuksiinsa kunnon näytöillä. Sahalaidat ja vilkkuminen on jo niin vähäistä Xboxilla, ettei allekirjoittaneen kriittistä silmää enää häiritse.

Ja vielä yleisesti tästä keskustelusta:
Aivan turhaan ainakaan minulle selität/puolustut PS2:sta Xboxiin verrattuna, sillä PS2:n jo nähneenä, tiedän kyllä laitteiden välisen suorituskyvyn eron.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

...
Eipä ole tullut vielä peliä vastaan, jota ei pystyisi isolla kuvalla aivan normaalisti pelaamaan. Kyllä se on toisinpäin, pelit menettävät visuaalisuuttaan ja pelinautintoa pienillä näytöillä ja pääsevät oikeuksiinsa kunnon näytöillä. Sahalaidat ja vilkkuminen on jo niin vähäistä Xboxilla, ettei allekirjoittaneen kriittistä silmää enää häiritse.

Ja vielä yleisesti tästä keskustelusta:
Aivan turhaan ainakaan minulle selität/puolustut PS2:sta Xboxiin verrattuna, sillä PS2:n jo nähneenä, tiedän kyllä laitteiden välisen suorituskyvyn eron.

Isolla kuvalla tarkoitin yli 52" kuvaa jota saadaan videotykillä.

Taustaprojisiotv:issä on niin paljon muita kuvaa huonontavia virheitä että ne häiritsevät jo dvd käytössäkin, saati sitten peleissä; sahalaidat korostuvat jopa tv ja dvd materiaalilla, konvergenssivirheet suttaavat kuvaa, erilaiset valovirheet pistävät silmään jne...
Jos hankkii projutelkun pelikäyttön, niin kyllä siinä tulee ylikriittiseksi kuvan suhteen harmitellessa kaikenmaailman kuvavirheitä.
Jos todella häiritseviä vikoja kuvassa on jo dvd materiaalila, niin turha on enää itkeä huonon pelikuvan perään.

nimim. kokemusta on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa


Isolla kuvalla tarkoitin yli 52" kuvaa jota saadaan videotykillä.

Taustaprojisiotv:issä on niin paljon muita kuvaa huonontavia virheitä että ne häiritsevät jo dvd käytössäkin, saati sitten peleissä; sahalaidat korostuvat jopa tv ja dvd materiaalilla, konvergenssivirheet suttaavat kuvaa, erilaiset valovirheet pistävät silmään jne...
Jos hankkii projutelkun pelikäyttön, niin kyllä siinä tulee ylikriittiseksi kuvan suhteen harmitellessa kaikenmaailman kuvavirheitä.
Jos todella häiritseviä vikoja kuvassa on jo dvd materiaalila, niin turha on enää itkeä huonon pelikuvan perään.

nimim. kokemusta on.
Kuka on valitellut projektiotelevisiotaan ja sen vikoja dvd-kuvassa?? Koko postaus on kuin tuulesta temmattu...

Anyway, huonostipa olet projektiotelevisiosi säätänyt tai paskan merkin ostanut jos tuollaiset kokemukset kuvasta on jäänyt...mikä tvmerkki on kyseessä?
Selvää on, ettei projektiotelevisio yllä tavallisella kuvaputkitekniikalla valmistetun television tarkkuuteen, geometriaan tai konvergenssiin, mutta television merkillä on erittäin suuri vaikutus kuvanlaatuun ja yhdessä
huolellisella kuvaoptioiden säätämisellä sillä on kokonaisuuden kannalta erittäin suuri merkitys.

Itselläni on Thomsonin 52" pojektiotelevisio ja tokikin säädettävää
oli Thomsonissakin huoltovalikoita myöten jotta kuva saatiin ruotuun, mutta nyt kuva on kauttaaltaan erittäin hyvälaatuinen.

Erittäin yleistävä kommentti sinulta juupajaapa
projektiotelevisioista...ja varsinkin tuo pelikäyttöön soveltumattomuus on lähes naurettava. Muista projektiotelevisioista ei ole kokemusta, mutta DVD/pelikonsoli-kuva on ainakin Thomsonissa erinomainen, kunhan muistaa RGB-scartin käyttämistä molemmissa lähteissä ja säätää kuvaoptiot maltilla ja huolellisesti kuntoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Onpas täällä taas räjähtänyt. Kerrotaan nyt oma tarina grafiikan tehoista. Ostin ps2:n viime vuoden vaihteessa, vaikken ollut missään koko laitetta testannut. Odotukseni pyörivät siis korkealla johtuen nykyisellään jo surkuhupaisalta kuulostavalta hypeltä - Saddamin ballistinen ydinkärki, kodin viihdekeskus, Emotion Engine, jne.


Noh kuitenkin, itse laite osoittautui perinteiselle pc-miehelle suureksi pettymykseksi. Tekstuurit olivat RUMIA ja sahalaidat olivat kaikkialla. Kaiken lisäksi joka ikinen peli nyki. Oli pc-miehelle aika kova pala purtavaksi - ostaako joku toinen konsoli vai haistattaa vitut koko harrastukselle. No, onneksi tuli ostettua molemmat konsolitulokkaat.


Xbox ja PS2 on myyty, mutta Cube on ja pysyy. Kattokaas poijjaat, ei huvita pelata Xboxilla tai ps-kökkösellä keskivertoa jatko-osalämmittelytusinasoopaa(FFX, MGS2, DOA3, jne) kun Cubelle tulee oikeasti hyviä ja innovatiivisia pelejä koko ajan. Sitäpaitsi PC päivittyy viikon päästä 2.4Ghz P4/512MB DDR333 2700/G4TI4400 128MB, jonka jälkeen nauran teidän tehokeskusteluillenne vielä entistäkin enemmän. Toisaalta nauru alkaa olla aika maksimissa, kohtahan minä jo tukahdun ja kuolen.

No, hupsuja te olette. Rauhaa ja rakkautta teille vaan =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Kuka on valitellut projektiotelevisiotaan ja sen vikoja dvd-kuvassa?? Koko postaus on kuin tuulesta temmattu...

Anyway, huonostipa olet projektiotelevisiosi säätänyt tai paskan merkin ostanut jos tuollaiset kokemukset kuvasta on jäänyt...mikä tvmerkki on kyseessä?
Selvää on, ettei projektiotelevisio yllä tavallisella kuvaputkitekniikalla valmistetun television tarkkuuteen, geometriaan tai konvergenssiin, mutta television merkillä on erittäin suuri vaikutus kuvanlaatuun ja yhdessä
huolellisella kuvaoptioiden säätämisellä sillä on kokonaisuuden kannalta erittäin suuri merkitys.

Itselläni on Thomsonin 52" pojektiotelevisio ja tokikin säädettävää
oli Thomsonissakin huoltovalikoita myöten jotta kuva saatiin ruotuun, mutta nyt kuva on kauttaaltaan erittäin hyvälaatuinen.

Erittäin yleistävä kommentti sinulta juupajaapa
projektiotelevisioista...ja varsinkin tuo pelikäyttöön soveltumattomuus on lähes naurettava. Muista projektiotelevisioista ei ole kokemusta, mutta DVD/pelikonsoli-kuva on ainakin Thomsonissa erinomainen, kunhan muistaa RGB-scartin käyttämistä molemmissa lähteissä ja säätää kuvaoptiot maltilla ja huolellisesti kuntoon.

Vai että Thompsoni! :D Ehkä paskiimmat projektiotelkut mitä suomesta saa!
 
Minä valittelen projektiotelevisiotani js sen vikoja kuvassa.

Televisioni on samanlainen Thomsonin 52rw65 kuin sinulla.
(Olemme keskustelleet Traban foorumilla aiemmin :) )

Alussa kuva tekee kyllä vaikutuksen, mutta pitempään tutustuttaessa alkaa virheitä havaita jo siinä määrin että hankinta alkaa jo hieman kaduttaa.
Tietynlaisella materiaalilla (kuvalla jossa ei ole suuria kontrasteja, pimeitä kohtauksia jossa kirkas valopiste, vaaleita suuria pintoja) kuvan voi sanoa olevan erinomainen, ja onneksi useimmissa dvd elokuvissa kuvamateriaali on senverran vaihtelevaa että häiritsevät virheet tulevat esille vain noin 10 kertaa elokuvan aikana (jos leffa on todella hyvä, voi olla että niihin ei kiinnitä enää huomiota).

Aiemmin tavallisella hyvälaatuisella tv:llä pelatessa konsoleitten grafiikan pienet virheet kuten sahalaidat ja värinät (mukaanlukien myös xbox ja DC) eivät häirinneet ollenkaan, mutta nykyisin nekin ovat alkaneet ottaa päähän. Kyse ei ole siitä että olisin vihdoin tajunnut miten p***a konsoli PS2 on, koska siirtyessäni takaisin normaalitvllä pelaamiseen voin taas todeta että nykykonsolit pystyvät sittenkin erittäin tarkkaan grafiikkaan. Näitä konsoleita ei yksinkertaisesti ole tarkoitettu pelattaviksi kuin normaalitelevisioissa.

Toki leffoja katsellessa Thomson on kuvkokonsa takia kokonaisuudesaan nautittavampi kuin 32" telkku, parhaimmillaan elämys on jopa vaikuttava, jos vain pystyy pariksi tunniksi sulkemaan silmänsä em. virheiltä.

Ja kyllä, olen säätänyt televisioni ihan dvd säätölevyjen avulla, ja käynyt huoltovalikossakin rukkaamassa konvergenssia. Mutta niillä ei ole vaikutusta virheisiin jotka johtuvat tv:n huonosta tekniikasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jokainen arvottakoon Thomsonin merkkinä tai sen teknisen laadun kuvavirheineen miten haluaa...itselläni ei ole tuosta projektiotelevisiosta mitään pahaa sanottavaa ottaen huomioon mitä televisiosta tuli maksettua. ;)

Xbox jokatapauksessa loistaa Thomsonissa ja se riittää konsolipelaajana minulle.
 
Taitaa koko paikka olla täynnä grafiikkafetissejä. ei millään pahalla....... mutta on kyllä hauskaa luettavaa. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu.I
Taitaa koko paikka olla täynnä grafiikkafetissejä. ei millään pahalla....... mutta on kyllä hauskaa luettavaa. :D
Sanotaanko näin että vaatimustaso on korkea asian suhteen. Sen verran saa laitteista ja peleistä maksaa, että odotan kyllä myös kunnon vastinetta rahoille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Sanotaanko näin että vaatimustaso on korkea asian suhteen. Sen verran saa laitteista ja peleistä maksaa, että odotan kyllä myös kunnon vastinetta rahoille.


Ymmärrän. Mutta täytyy kyllä sanoa et jos peli on hyvä, niin mä en kyllä oikeastaan edes ajattele mitään pientä nykimistä tai taustojen vilkkumista. Esim. GTA3. Monet sanoo että se nykii helvetisti. Liityin PS2fin.com:iin viime keväänä ja luin näistä jutuista ja sit katoin gta:sta niitä vikoja. Ja olihan niitä, mutta peli on mun mielestä niin mukaansa tempaiseva et ei niitä paljoa ajattele. Mutta kuten niin monesti täälläkin on tämä asia todettu se on VAIN minun mielipide. heh.......jatkakaa.......
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu.I



Ymmärrän. Mutta täytyy kyllä sanoa et jos peli on hyvä, niin mä en kyllä oikeastaan edes ajattele mitään pientä nykimistä tai taustojen vilkkumista. Esim. GTA3. Monet sanoo että se nykii helvetisti. Liityin PS2fin.com:iin viime keväänä ja luin näistä jutuista ja sit katoin gta:sta niitä vikoja. Ja olihan niitä, mutta peli on mun mielestä niin mukaansa tempaiseva et ei niitä paljoa ajattele. Mutta kuten niin monesti täälläkin on tämä asia todettu se on VAIN minun mielipide. heh.......jatkakaa.......

Joo ei kannata ottaa näitä heppuja täällä liian vakavasti jotka väittelee jostain h*lvetin koneen tehoista. Itse ainakin keskityn pelaamiseen kun noita hyviä pelejä (ainakin PS2:lle) on niin paljon ettei millään ehdi kaikkia edes testaamaan. Ja grafiikka on 95% tarpeeksi hyvää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi


Joo ei kannata ottaa näitä heppuja täällä liian vakavasti jotka väittelee jostain h*lvetin koneen tehoista. Itse ainakin keskityn pelaamiseen kun noita hyviä pelejä (ainakin PS2:lle) on niin paljon ettei millään ehdi kaikkia edes testaamaan. Ja grafiikka on 95% tarpeeksi hyvää.

Joo, kyllä ne riittää mullekkin. Ja huippupelejä on tulossa mm. tenchu3: wrath of heaven, gta: vice city, onimusha 2, noita mä ainakin odottelen innolla....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Hifisti,

1. Eihän netti-/lehtijuttujen armoilla ole, jos niitä lukee kriittisesti. Koko ajatus, että asioista voisi oppia pelkällä omalla kokemuksella ja järkeilyllä on absurdi. Kriittinen tiedonhankinta on pop ja juuri sitä tietoyhteiskuntaa.

2. En muista "puineeni läpi" kanssasi lähteitäni. Pikemminkin lähteistä vääntäminen on rajoittunut sinun (harvasti tarjoamien) lähteidesi luotettavuuteen, ajankohtaisuuteen ja valikoivuuteen. Aika eriskummallista, että tarjoat minulle tuntematonta pätkää jostain artikkelista, jota MINÄ muka pidän luotettavana. En muista mistä tuo juttu on, enkä ole sen perusteella koskaan argumentoinut!

3. Viestisi muuta sisältöä minulla ei ole syytä lähteä kommentoimaan, kun juuri väänsin samoista asioista kättä Grooverin kanssa. Niistä löytyvät (ainakin toistaiseksi) tarvittavat argumentit. Lue sieltä.

1. Silloinhan juuri on kirjoittajan armoilla jos ei itse tiedä asiasta oikein mitään. Vai millä perusteella pystyt muka tulkitsemaan onko kirjoittaja oikeassa vai väärässä jos et itse asiasta juurikaan ymmärrä? Sinun on vain uskottava täysin sokeasti kirjoittajaan. Toki se tieto täytyy jostain hankkia jolla tulkitaan että onko kirjoittaja oikeassa vai väärässä, mutta se syntyy usein vasta vuosien intensiivisellä alan seuraamisella ja eri palasten kokoamisella yhdeksi kokonaisuudeksi.

2. Jos nyt en ihan väärin muista niin kaikki artikkelit joita olemme käsitelleet tässä ketjussa ovat kieliopillisesti esimerkillisesti kirjoitettuja (ainakin meikäläisen äikän taidoilla mitattuna). Minusta näyttääkin siltä että sinun luottamus on kalastettu pelkästään sillä että nuo artikkelit on kirjoitettu kieliopillisesti oikein ja niiden kirjoittajat ovat ns. oikeita pelitoimittajia. Minun kirjoituksien todettiin olevan paskaa jo sillä perusteella että kielioppi ei ollut priimakunnossa. En nyt muista olitko sinä yksi heistä, mutta yksi ketjun keskeisimmistä henkilöistä eli Slaisseri ainakin oli.

Kuitenkin kun käsittelimme kyseisiä artikkeleita niin niistä kaikista löytyi luvattoman paljon virheitä. Ei se nyt tietenkään tarkoita että niissä ihan perättömiä juttuja olisi ollut, mutta homma käännettiin Xboxsille usein täysin naurettavilla perusteilla. Linkkejä en jaksa kaivaa tästä ketjusta (ymmärrätte varmaan), mutta jos nyt joku viitsii hakea niin mm. nuo edellisessä viestissäni olleet virheet löytyvät 100% varmuudella.

Hex, jos et tietoa ole kaivanut artikkeleista joita olemme tässä ketjussa käsitelleet niin mainitseppa sitten pari artikkelia joita olet lueskellut. Minusta on kyllä vaikea uskoa että näin ei olisi, koska sen verran selviä viittauksia edellä mainittuihin artikkeleihin muistan sinun käyttäneen.

3. En kyllä löytänyt yhtään vastausta edellisessä viestissäni esitettyihin väitteisiin noista sinun kommenteistasi. Eikä muuten niihin vastannut kukaan muukaan, ei Keiu eikä Slaisser. Taisi ainakin tuo väylä juttu mennä jo jakeluun.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom