Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Blood of Dawnwalker

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nosferatu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi, lukematta koko nivaskaa, millä alustalla tätä ongelmaa sattuu? En oo ite PC:llä huomannu, tapahtuuko tätä siis pleikkarilla tms?
Mulla tapahtu tää PC:llä, oisko ollu ekan viikon aikoihin julkaisusta. Mutta siis vain kerran kävi näin. Kun olin voittanut Ambruksen taistelussa, hyppäsi toi Infamy-palkki kaks tai kolme tasoo ylöspäin, eikä tullut se cutscene näkyviin, eikä pystynyt peliä tallentamaan.

Toinenkin bugitus tuli vastaan, nimittäin Lunar Game ei tykkää edistyä. Siinä kohtaa kun pitäisi aloittaa hommat, niin pelkkä latausruutu pyörii ikuisuuksia. Sen aikana voi huvittavasti mennä valikkoon ja tallentaa ja kun sen tekee ja lataa tallennuksen, niin on samassa paikassa mutta mikään ei etene. Yritän erilaisilla valinnoillakin ja yhdelle tapaa (odottamalla penkillä) onnistuinkin, mutta se söi kivat 15 palkkia aikaa koska jostain syystä skippasi seuraavaan keskiyöhön eikä siihen, mihin alunperin piti. En sitten siitä halunnut jatkaa kun tuo on aika paljon palkkeja.

Sitten kun latailin ja testailin tallennuksia, niin huomasin yhtäkkiä myös että se tallennus, jossa en ollut vielä aloittanut tuota, oli myös yhtäkkiä tunnin edempänä mitä muistelin ja mitä se aika varmasti oli. Olin tietysti vieläpä poistanut kaikki muut tallennukset kun niistä ei ollut hyötyä, niin oli pakko sitten jatkaa kuitenkin tuosta tai paljon kauempaa.

Jatkoin sitten kaikkea muuta ja keskityin Xanthen ärsyttämiseen. Ja uppouduin taas pelin hienoihin tarinoihin. Hitto tämä on loistava peli. Siis senkin jälkeen kun ottaa päähän ettei pääse etenemään, niin hyvin äkkiä huomaa taas vain tutkivansa ja ihmettelevänsä asioita, mitä tulee eteen.

Löysin myös todella mahtavan tehtävälinjan, joka alkaa Good Home -nimisestä tehtävästä.

Nyt olisi siis kaksi viimeistäkin pomoa ärsytettyinä ja tehtävälinjat niiden luo auki.

Peli läpi!

Olipa hyvä kokemus! Lore oli älyttömän hyvä, ns kaikki mihin tehtäviin joutu oli jokseenkin kiinnostavia ja dialogia jaksoi loppuun asti seurata mielenkiinnolla, näin ku ei kaikissa peleissä ole. Meni läpi jo päivällä, mutta oli niin karmaseva loppu että otin aikasemman saven ja katoin vielä 2 muuta vaihtoehtoa mitä käy jos teenkin näin. Huimaa! paljon jäi tekemättä ja loppujakin varmaan näkemättä. Oli kyllä yllättäjä kun en ollut yhtään tästä edes kiinnostunut ekojen traikkujen jälkeen ja nyt kun mietin ni toi aikaraja ollu itselle edes mikään juttu, aika normisti meni peli ja oisin ollu valmis jo aikasemmin lyömään pelin poikki mutta kiitos loren halusin vielä kattoa parit jutut. Hyvä peli!

Jatkoahan tälle jo luvattiin? Varma ostos! :D

Osaako joku sanoa, että kannattaako noita vampyyriluutnanttien "ärsytystehtäviä" tehdä vielä sen jälkeenkin, kun kyseinen pomo on tapettu? Onko niissä jotain mielenkiintoisia tarinoita tmv., vai onko niiden tarkoitus vain saada päätehtävä, eli pomotaistelu triggeröityä?

Osaako joku sanoa, että kannattaako noita vampyyriluutnanttien "ärsytystehtäviä" tehdä vielä sen jälkeenkin, kun kyseinen pomo on tapettu? Onko niissä jotain mielenkiintoisia tarinoita tmv., vai onko niiden tarkoitus vain saada päätehtävä, eli pomotaistelu triggeröityä?
Itseäni ainakin kiinnostaa nähdä mitä niistä löytyy, sillä siellä on ollut aika hauskoja ja mielenkiintoisia reaktioita tekojen jälkeen. Tiedät varmaan itsekin jos olet niitä yhtään pelaillut. Jos ne siis kiinnostaa, niin sitten joo.

Mutta jos aika on vähissä, niin sitten ehkä muuta ensisijaisesti. Itse ajattelin pelata kaiken erillisellä pelikerralla, jolloin en välitä ajasta pätkääkään.

Nyt ekalla kerralla siis pelaan vain sen verran että on ärsytys maksimus.

PS. Oliko noissa myös sitä, että saattoi aueta sivutouhuja tai jatkohommia valinnoista riippuen? Eli vapautat vaikka vangin ja sen päätöksen seurauksena tulee jotain muuta myöhemmin? Eli näiden kautta varsinkin kiinnostaa nähdä mitä sieltä paljastuu.

Onpas taas kaksijakoiset fiilikset tästä pelistä. Siis olen ihan paria viime päivää lukuunottamatta saanut pelistä ihan parhaita elämyksiä mitä pelimaailmasta olen suunnilleen ikinä saanut. Mutta nyt parin päivän aikana on tullut kaksi lähes raivon partaalle minut saanutta isoa tehtävää. Molemmissa on se elementti, jota vihaan peleissä, joissa hahmon kehitys on muutoin todella keskeisessä roolissa, ja saat rakennettua juuri niin paljon voimafantasiatyyppiseen suuntaan hahmosi, kuin vain itse haluat.

Mutta nyt siis kun oli enää 12 päivää jäljellä päähenkilön perheen pelastamiseen, tuli yhdessä tehtävässä tämä klassinen inhotus, eli kaikki aseet, varusteet ja consumablet vietiin, ja lisäksi sen yhteydessä tuli mukaan myös toinen inhokkini peleissä, eli aikalooppi, joka pakotti vähintään kahteen kertaan käymään ihan hiton veemäiset taistelut uudelleen. Ja siis kun aseet, haarniskat ja consumables-esineet olivat kaikki pelin alun aseita vastaavaa roskaa, ja sitten kuitenkin hahmon leveli oli sillä tasolla mihin olin pelannut, ja vihut sitten vieläpä skaalautuivat sen oman levelin tasolle, niin oli sitten niin veemäisiä taisteluita, että sen toisen loopin aikana oli pakko vaihtaa default-vaikeustasosta helpompaan. Eniten vitutti nimenomaan se, että vihut olivat normaalista pelin vihujen tasosta moninkertaisen määrän iskuja kestäviä tankkeja, ja vastaavasti tekivät itselleni damaa niin paljon, ettei ikuisuuden kestävistä taisteluissa saanut kovin montaa virhettä tulla. Sen ensimmäisen looppikerran vielä jaksoin tosiaan hakata päätä seinään, mutta kun tajusin, että samaa paskaa joutuu uudelleen pelaamaan, niin kyllähän lähti nopeasti vaikeustaso helpommaksi väliaikaisesti.

Ja kun sitten pääsin palaamaan normaaliin peliin ja hetken pelaamaan siinä taas mielekkäästi itse kehittämälläni hahmolla, niin eikös jo kohtapuolin tullut saman tyyppinen tehtävä eteen, jossa jouduin taas aivan roska aseillla ja varustuksella kovaan paikkaan. Itse pidän tuota todella surkean pelillisenä keksintönä, että ne aseet ja varusteet viedään ja joudut taistelemaan hahmosi levelillä skaalautuvien vihollisten kanssa. Sen kanssa olen toki pystynyt elämään, jos pelissä on tuohon ärsyttävään aseiden ja varusteiden poistamiseen hetkellisesti joutunut, ja pelissä on kuitenkin ollut mahdollista hiippailen edetä hyvin pitkälle, kunnes löytää ne aseensa ja varusteensa. Tuo tapa, jolla asia on tehty tähän peliin on kuitenkin puhdasta pelaajille vittuilua. Toki onhan niitä masokistipelaajia, joten kai se sitten joillekin maistuukin.

Netissä on toki aika paljon ärsytystä aiheuttanut tuo erityisesti ensimmäisenä mainitsemani tehtävä. Vie kyllä itseltänikin aika pahasti fiilistä peliä kohtaan, kun ensin tuli tuo eka inhotustehtävä ja nyt toinenkin vaikuttaa varsin samanlaiselta kuviolta. Tässähän saattaa olla mahdollista tallentaa itsensä ulos pelistä, jos tuollainen kohta jää ylitsepääsemättömäksi kohdaksi, eikä ole jäänyt tallennusta riittävän pitkältä aiempaa. Näin olisi varmaan käynyt itselleni, jos en olisi vaihtanut helpompaan vaikeustason väliaikaisesti.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom