Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onkos Xbox Onen puolella jotain Konsolifin-kiltaa. Ei viittis ihan random kiltaan tuolla liittyä vaan mieluiten suomalaiseen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onkos Xbox Onen puolella jotain Konsolifin-kiltaa. Ei viittis ihan random kiltaan tuolla liittyä vaan mieluiten suomalaiseen.


Taitaa olla aika hiljasta onella suomessa, kun toi pleke on niin paljon myydympi täällä. Voithan tietenkin koittaa jos täältä löytys onelle pelaajia eli peliseura ketjua onelle pystyyn vaan. Livegamerssilta kantsii kysellä se nyt on enemmän boxin sivusto ja onen pelaajia reilusti, vaikka nykyään PS4;kin on mukana sivustolla.



PS. prkl ku aina tulee se eka hahmo mmo peleissä tehtyä silleen nopeesti siis ulkonäön suhteen, kauhee kiire pelaan sit #ituttaa kattella sitä 6 tuntii päivässä, meinaan toi mun NB class lv36 ukko muistuttaa sellasta 40 v heroinistiä ;)

Tässä olis vähä traileria mitä on tulossa. Toi karhu mountti näyttää aikas messevältä

[video=youtube;IPDjzxTfOEc]https://www.youtube.com/watch?v=IPDjzxTfOEc[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jos tämän ostaisi tässä kohta puoliin niin. Onko tämä aloittelevalle miten hankala sisäistää ja päästä alkuun?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jos tämän ostaisi tässä kohta puoliin niin. Onko tämä aloittelevalle miten hankala sisäistää ja päästä alkuun?


Meneehän siinä tovi, mut ei tää ny mitää tähtitiedettä ole ;) viikon pelailun jälkeen sitä jo menee ihan mukavasti, aikaahan peli vaatii. Miettii valmiiksi vähän sitä hahmoonsa ehkä joku dps on ekas hahmoksi hyvä. Tehtävätkin näkyy kartalla ja "kompassissa" . Vähä netistä hakee sit tietoo mihin niitä skillipointseja pistelee. Harjottaa sitä yhtä ammattia alkuun. jne. Peli kyl antaa pelaajalle todella paljon kun siihen sisälle pääsee.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Täytyy kyllä sanoa, että oikein viihdyttävä peli on tähänasti ollut.

Aldmeri Dominion / Lvl 35 Argonian Templar (Healeri) setillä mennään

Saapi lisäillä listoille jos seuraa kaipaa. Mikäli jonkinlaista kiltaa löytyy, niin tänne vaan kutsua tulemaan !
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Täytyy kyllä sanoa, että oikein viihdyttävä peli on tähänasti ollut.

Aldmeri Dominion / Lvl 35 Argonian Templar (Healeri) setillä mennään

Saapi lisäillä listoille jos seuraa kaipaa. Mikäli jonkinlaista kiltaa löytyy, niin tänne vaan kutsua tulemaan !

Suurin osa suomalaisista pelaa daggerfallin puolella ja meiltä löytyy tämän sivuston kilta Konsolifin. Voin heittää kutsua, kun kotiin pääsen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Suurin osa suomalaisista pelaa daggerfallin puolella ja meiltä löytyy tämän sivuston kilta Konsolifin. Voin heittää kutsua, kun kotiin pääsen.

Hmm, onnistuuko? Eikös tuo Aldmer ole eir dominion kuin Daggerfall, täten eikö kilta ole vain yhden dominionin tyypeille?
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Hmm, onnistuuko? Eikös tuo Aldmer ole eir dominion kuin Daggerfall, täten eikö kilta ole vain yhden dominionin tyypeille?

Hmm mun mielestä meil on killassa eri dominionin porukkaa tosin näiden kanssa ei sit suuremmin yhteisiä aktiviteetteja ole.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onks toi pvp niin turhaa kuin muutamissa arvosteluissa on sanottu? Ihan liian isot kartat pelaajamääriin nähden? Taidan itsekin ostaa tämän seuraavasta tilistä, kun ihan lupaavalta vaikutti ja vähän mmo-poltettakin olis taas :D Chatin puute voi tuntua aluks oudolta, mut ei se varmaan maata kaada.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onks toi pvp niin turhaa kuin muutamissa arvosteluissa on sanottu? Ihan liian isot kartat pelaajamääriin nähden? Taidan itsekin ostaa tämän seuraavasta tilistä, kun ihan lupaavalta vaikutti ja vähän mmo-poltettakin olis taas :D Chatin puute voi tuntua aluks oudolta, mut ei se varmaan maata kaada.

Ai mä taas tietokoneella tykkäsin tän pelin PVP:stä isoja taisteluita 50vs50 esim. kun linnakkeisiin hyökätään. Se kenttähä on toki pirun iso, mut sen takia voi aina teleportata lähimpään linnakkeeseen josta taistelu paikalle pääsee kätevästi hetkessä ja porukka voi kantaan mukanaan ns. leirejä joista voi sit liittyä suoraan taistelu paikan kupeeseen. Jos aivan päädystä lähet yksin samoileen ilman sen suurempaa hajua mihin mennä ni voihan siel yksinäinen olo tulla. Sit voi tietty hakea pienempiä taisteluita esimerkiksi sijoittumalla vihollisen vahvistusten tuloreitille. Siel cyrodiilissa on myös paljon pve tehtäviä, dolmeneita, luolia sun muita.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jos tämän ostaisi tässä kohta puoliin niin. Onko tämä aloittelevalle miten hankala sisäistää ja päästä alkuun?

Ei ollenkaan. En ollut ite tän tyyppisiä pelejä pahemmin pelannut, mitä nyt skyrimia pelannut.

Riippuu kait sun hahmosta mutta kunhan keskittyy tiettyihin aspekteihin eikä yritä olla jack of all trades (levittää pojot niin että on kaikissa semi ok mutta ei missään tod hyvä) niin hyvää tulee.

Kandee miettiä vähän etukäteen että mitä haluat tehdä. Support, dps vai tankkia?

Kunhan nyt itelläs on hauskaa, sehän se tärkeintä on :p

Näin yksinkertaistettuna.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pistetään tämä nyt tännekin eli olisiko perjantai vai lauantai ilta parempi PVP iltamille? Tavote ois saada mahdollisimman moni Kfiniläinen mukaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pistetään tämä nyt tännekin eli olisiko perjantai vai lauantai ilta parempi PVP iltamille? Tavote ois saada mahdollisimman moni Kfiniläinen mukaan.

Perjantai olis parempi, lauantai-iltana en pääse. Onko sunnuntai-päivä poissuljettu? Monilla on kuitenkin menoa viikonloppuiltaisin, kun taas sunnuntaina päivällä kaikki toipuu krapulasta tai sukulaisvisiiteistä kotona. ;)

Onko meille muuten mitä serveriä suunniteltu? Itse olen tähän mennessä pelannut sillä non-veteran serverillä, ettei tarvitsisi niitä PC:ltä siirtyneitä VR14 vastaan pelata. Tää tietysti muuttuu sitten lähiaikoina, kun jengi pääsee VR-leveleille ja non-veteran sulkeutuu pois. PVP-päivityksissä oli ilmeisesti tulossa lähiaikoina, että VR1-13 skaalautuu VR14:sta, mikä olisi kyllä kova uudistus.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Perjantai olis parempi, lauantai-iltana en pääse. Onko sunnuntai-päivä poissuljettu? Monilla on kuitenkin menoa viikonloppuiltaisin, kun taas sunnuntaina päivällä kaikki toipuu krapulasta tai sukulaisvisiiteistä kotona. ;)

Onko meille muuten mitä serveriä suunniteltu? Itse olen tähän mennessä pelannut sillä non-veteran serverillä, ettei tarvitsisi niitä PC:ltä siirtyneitä VR14 vastaan pelata. Tää tietysti muuttuu sitten lähiaikoina, kun jengi pääsee VR-leveleille ja non-veteran sulkeutuu pois. PVP-päivityksissä oli ilmeisesti tulossa lähiaikoina, että VR1-13 skaalautuu VR14:sta, mikä olisi kyllä kova uudistus.

Mää en oo itteasiassa pohtinu tota servu hommaa yhtään ja mulle passaa kyllä sunnuntai ihan passelisti. En oo tollasesta päivityksestä kuullutkaan. Jännä, että toi pvp jääny tähän mennessä niin vähälle, vaikka pc:llä se oli itselle nimenomaan se kaikista mieleisin juttu. Nykyään toi pvekin vaan maistuu niin paljon paremmalle, kun se on kunnossa ja endgame sisältöäkin on tutkittavana älyttömästi. Kunha nyt sinne tässä pääsisi :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Toi perjantai ei ole ihan täysin mahdoton, klo 20-23 kerkeepi.

Sunnuntai darra peluut tietty aina on kivaa touhua :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mää en oo itteasiassa pohtinu tota servu hommaa yhtään ja mulle passaa kyllä sunnuntai ihan passelisti. En oo tollasesta päivityksestä kuullutkaan. Jännä, että toi pvp jääny tähän mennessä niin vähälle, vaikka pc:llä se oli itselle nimenomaan se kaikista mieleisin juttu. Nykyään toi pvekin vaan maistuu niin paljon paremmalle, kun se on kunnossa ja endgame sisältöäkin on tutkittavana älyttömästi. Kunha nyt sinne tässä pääsisi :D

Itsekin olen lähinnä PvE:hen keskittynyt, kun uuden hahmon tein, mutta tarkoitus olisi kyllä siirtyä enemmän PvP:n puolelle sitten Veteran Rankeilla, varsinkin, jos niitä ei tarvitse enää kaikkia grindata, että voi pärjätä. :)

Tässä on tuo PVP-päivitystä koskeva ketju: http://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/180480/pvp-update-june-2015/p1

En oo kovin kokenut PvP:ssä, mutta mielestäni kaikki erittäin hyviä uudistuksia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itsekin olen lähinnä PvE:hen keskittynyt, kun uuden hahmon tein, mutta tarkoitus olisi kyllä siirtyä enemmän PvP:n puolelle sitten Veteran Rankeilla, varsinkin, jos niitä ei tarvitse enää kaikkia grindata, että voi pärjätä. :)

Tässä on tuo PVP-päivitystä koskeva ketju: http://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/180480/pvp-update-june-2015/p1

En oo kovin kokenut PvP:ssä, mutta mielestäni kaikki erittäin hyviä uudistuksia.

Mää grindaan ne jokatapauksessa, mutta siis joo oon kyl tyytyväinen. Kyllä määkin siirryn enemmän PVP puolelle endgamessa. Oon tosin koittanut tehdä hahmoni niin, että sillä pystyy pelaamaan kumpaakin pvp:tä ja pve:tä ilman, että saisi olla aina resetoimassa skillejä. Noi endgame jutut PVE:ssä kiinnostaa kans paljon ois siisti päästä suomiporukalla niitä tahkoomaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mää grindaan ne jokatapauksessa, mutta siis joo oon kyl tyytyväinen. Kyllä määkin siirryn enemmän PVP puolelle endgamessa. Oon tosin koittanut tehdä hahmoni niin, että sillä pystyy pelaamaan kumpaakin pvp:tä ja pve:tä ilman, että saisi olla aina resetoimassa skillejä. Noi endgame jutut PVE:ssä kiinnostaa kans paljon ois siisti päästä suomiporukalla niitä tahkoomaan.

Itselläni on oikeastaan täsmälleen sama tilanne. :D Stamina DPS Nightbladella tuntuu olevan tosi helppo yhdistää PvE ja PvP, samat varusteet ja melkeinpä skillitkin toimii molemmissa. Healerit ja DPS:t voi siirtyä melkein suoraan PvP:hen muutamalla skillivaihdolla, mutta tankeilta tuo vaatii aika paljon miettimistä, kun PvP:ssä normaalilla dunkkutankilla ei oikein tee mitään, tai sitten en vaan osaa pelata sellaista..

Mulla PC:llä end-game PvE loppu juurikin seuran puutteeseen, vaikka Veteran dunkut olivat oikein hauskoja silloin, kun niitä pääsi vetämään. Toivottavasti tähän nähdään muutos nyt PS4:llä. Ainakin tähän mennessä on porukka ollut mukavan aktiivista ja ollaan saatu hyvin dunkkuja vedettyä.
 
Ylös Bottom