Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kerroin kuinka odotan alelaaria. Tässä taas nähdään minun selkärangan kestävyys. Pari lasia viintä niin ei tuo 80€ niin pahalta tuntunut!
Harmittaa odotella tuota latausta tosin. Giganen verkko mutta jollain samperin taikatempulla se muuttuu 100 megaiseksi matkalla sähkökaapista olohuoneen RJ45 töpseliin... tekisi mieli kantaa toi rohjake tuonne sähkökaappiin ja liittää suoraan kiinni modeemiin
Mullakin on aika herkkä selkäranka näille uudelleen lämmittelyille, siksi hyllystä löytyykin useampi painos samoista peleistä. Mutta mikäs siinä jos itse niistä tykkää ja nauttii niitä pelata. Vielä en silti tähän tartu ja varmaan kerkeää pari päivitystäkin tulla ensin niin kuin nykyisin on tapana. Kerrohan sitten mietteitä miten maistuu.Kerroin kuinka odotan alelaaria. Tässä taas nähdään minun selkärangan kestävyys. Pari lasia viintä niin ei tuo 80€ niin pahalta tuntunut!
Harmittaa odotella tuota latausta tosin. Giganen verkko mutta jollain samperin taikatempulla se muuttuu 100 megaiseksi matkalla sähkökaapista olohuoneen RJ45 töpseliin... tekisi mieli kantaa toi rohjake tuonne sähkökaappiin ja liittää suoraan kiinni modeemiin
Tokkopa sentään. Ollut kuitenkin tutkan alla ja toi 80€ vrt vaikkapas 40€ ole niin justiinsa. Niinkuin tässä ketjussa aiemmin sanoin, on kutkuttanut pelata tämä uudestaan pitkästä aikaa, niin miksei sitä tekisi sitten samantien ja kunnollaKyllä se sitten aamulla tuntuu pahalta.
Ihan oikein, pikku raha siitä, että saat taas kokea pelien pelin ja ihan uudella tavallla! Ruipelot vain ruikuttaa ja pelimiehet pelaa !Kerroin kuinka odotan alelaaria. Tässä taas nähdään minun selkärangan kestävyys. Pari lasia viintä niin ei tuo 80€ niin pahalta tuntunut!
Tokkopa sentään. Ollut kuitenkin tutkan alla ja toi 80€ vrt vaikkapas 40€ ole niin justiinsa. Niinkuin tässä ketjussa aiemmin sanoin, on kutkuttanut pelata tämä uudestaan pitkästä aikaa, niin miksei sitä tekisi sitten samantien ja kunnolla
On, on ja todellakin on.Onko mikään muu peli kertonut näin tiukasti tarinaa/vaikuttanut pelaajiin samalla tapaa kuin last of us pelit?
On, on ja todellakin on.
Mutta eipä sillä ole merkitystä, että minä itkeä vollotin viimeksi viime vuonna Spiritfareria pelatessani, ihastelin videopelin tarinankerronnan uusia ulottuvuuksia Disco Elysiumissa ja ettei Last of Usin alku herättänyt itsessäni muuta kuin pari tuhahdusta. Ei se tarkoita, että minä olisin oikeassa ja miljoonat Naughty Dogin pelejä rakastaneet oikeassa. Makuasioita.
Ja minäkin voin todeta, että Nauhgty Dogilla on tekninen osaaminen huipussaan. Hahmojen animointi ja näyttely ovat niin ensiluokkaista, että auttavat kiinnostumaan. Eritoten kun dialogissakin on tiettyä lennokkuutta. Tyylilajinsa on sitten se makuasia, joka saakin jakaa mielipiteitä.
Uncharted toimii omalle kohdalle kaikessa muussa tosi hyvin, mutta Naughty Dog ei vaan osaa tehdä kovin hyviä ampumiskontrolleja. Last of Usissa tämä on selvästi pienempi paha kuin Unchartedissa.Itse olen aina lämmennyt Unchartedeissa sille lämminhenkiselle naljailulle hahmojen välillä, etenkin Naten ja Sullyn välillä. Peli ei ota itseään liian tosissaan ja tarina sekä kohtaukset ovat sitten sitä luokkaa, mutta humoristinen dialogi on tuossa mielestäni aina ollut hauskaa kuunneltavaa samalla kun putsailee tyhjäksi muinaisia kaupunkeja. Jos vitsit ja tilannehuumori ei olisi iskenyt niin aika unohdettavaa settiähän koko Uncharted olisi ollut, mutta ND onnistui hyvin siinä missä 90 prosenttia videopeleistä epäonnistuu.
Te ootte kyllä mestareita viemään keskustelun sivuraiteille. Valitettavasti en ole tästä kyvystä nyt yhtään mielissäni.
Te ootte kyllä mestareita viemään keskustelun sivuraiteille. Valitettavasti en ole tästä kyvystä nyt yhtään mielissäni.