Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei. Virallista julkaisupäivää ei ole ilmoitettu. Tiedetään vain, että ensi vuoteen menee.Onko kenelläkään tietoa tarkasta julkaisupäivästä?
Nyt tiedetään! May 7, 2013On kyllä mun seuraava odotetuin peli. Onko kenelläkään tietoa tarkasta julkaisupäivästä?
Aika hyvältä?! Toihan näyttää ihan järjettömän hyvältä! Tulee hyvällä tavalla tulee mieleen Walking Dead -sarja tuosta pätkästä ja näyttää siltä, että tekijät ovat panostaneet hyvin hahmoihin ja tarinaan. Ehdottomasti ensi vuoden odotetuin peli!Uusi videokin näyttää aika hyvältä.
Näyttää Naughty Dogilta, eli todella kliseiseltä, mutta varmasti hyvin tehdyltä ja laadukkaalta. Ihan oikeasti, zombeja? Onko siellä kiellettyä saada yhtäkään omaperäistä ideaa? Jollei jotain todella outoa pelistä paljastu niin hyllyyn tämä jää.
voisin kyllä taata, että tämän teoksen tekoäly luo jo aivan uudenlaisen kokemuksen!
Näyttää Naughty Dogilta, eli todella kliseiseltä, mutta varmasti hyvin tehdyltä ja laadukkaalta. Ihan oikeasti, zombeja? Onko siellä kiellettyä saada yhtäkään omaperäistä ideaa? Jollei jotain todella outoa pelistä paljastu niin hyllyyn tämä jää.
En halua kuulostaa tyypilliseltä "keksi itse parempi" -nalkuttajalta, mutta.. mikä olisi ollut sitten houkuttelevampi konsepti? On myös vähintäänkin eriskummallista mainita omaperäisten ideoiden puutteesta kolmen/neljän(?) trailerin/gameplay pätkän perusteella. Moninpeli on edelleen täysin pimennossa ja samaa voisi sanoa myös yksinpelistä.
Onko siellä kiellettyä saada yhtäkään omaperäistä ideaa?
Peliforum on usein siitä jännä paikka, että siellä pelit on jo pelattu trailereiden ja uutisjuttujen perusteella - yhtään sekuntia ei tarvitse edes itse peliä testata. En tiedä mikä on "omaperäinen idea" sinänsä tai mihin tässä viitataan, mutta käsittääkseni peli tulee vasta about puolen vuoden päästä. Sitten varmasti tiedetään miten paljon niitä uusia ideoita pelissä on.
Jotenkin hassua, ettei kuitenkaan tunnu olevan yhtään älyllisesti epärehellistä hehkuttaa peliä, vaikka se tuleekin vasta about puolen vuoden päästä Me kaikki täällä kuitenkin operoidaan vain ennakkotietojen varassa.
Ainoa asia mitä mä sanoin oli se, että peli ei vaikuta asetelmiltaan ollenkaan omaperäiseltä, ottamatta sen tarkemmin kantaa mihinkään.
Walking Deadia jaksoin 3 jaksoa...