Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us

Vastaus: The Last Of Us

Mulla kesti tuossa 50% huitteilla lataus useamman minuutin, pitkän aikaa vain hiutaleet lentelivät ja prosenttilaskuri näytti 0.00%. Siitä kun rupesi viimein edistymään, hyppäsi 90% kohdalla takaisin nollille ja sitten meni loppuun asti ja peli jatkui.

Tuo ei lähtenyt edes vartissa käyntiin. Onneksi kyse oli tällä hetkellä Occamin partaveitsestä. Viikonloppuna vierailleet muksut oli levyä vaihtaessaan jättäneet sormenjälkensä levyyn, mikä aiheutti häiriön. Onneksi näin!
 
Vastaus: The Last Of Us

No kai tällekkin pitää laittaa tämä:

Helvetti, kun kesti alussa päästä mukaan tähän. Nyt olen jossain kohdassa, prosenteista tiedä niinkään mutta taitaa olla juuri niiden toisen kaupungin hunttereiden alkupäätä. Tuossa kyllä pitää käyttää tosi paljon omaa järkeä miten päästä tilanteista eteenpäin! Tässä voi sanoa kyllä , että ei se vuosien CS pelaaminen mennykkään hukkaan koska tässä voi soveltaa vähän samaa peliälyä, joka mielestäni tuo myös hyvin maustetta tähän. En tiedä oonko ainoa, mutta armeijan käyneet ehkä osaavat kompata minua tässä. Kun itsekävin armeijan olin sotilaspoliisi ja vähän saman tyylistä juttua oli meilläkin, ehkä ei näin raffissa ympäristössä mutta kuitenkin. Pienesti tuota hiiviskelyn taitoa sielläkin harjoiteltu ja onnistuu mallintamaan loistavasti itsepeliinkin. PS: VITUTTAA NAKSUTTELIJAT
 
Vastaus: The Last Of Us

Aivan mahtava loppu pelissä. Siis mahtava. Täydellinen. Varmaankin paras lopetus pelissä koskaan.

Oli tämä kokonaisuudessaan todella hyvä peli, mutta ei mielestäni aivan siellä generaation kärjessä kuitenkaan. Naughty Dogin tämän genin pelien joukossa menee sinne Uncharted kolmosen jälkeen toiseksi parhaaksi.

Hieno tarina (jonka nitoo yhteen vasta viimeinen tunti ja viimeinen kohtaus, sitä ennen en olisi kehunut tarinaa kovinkaan kummoiseksi), hyvää pelattavaa mielenkiintoista tekoälyä vastaan, uskomaton ulkoasu (etenkin valaistus, tekstuurien realistinen olo ja animaatiot), mielettömän hieno äänimaailma myös teknisesti, todentuntuinen ja yksityiskohtainen, synkkä, mutta kaunis pelimaailma, todella hyvä rytmitys.

Todella hieno peli, mutta ei aivan kaikkien hehkutusten arvoinen. Jotain jäi kuitenkin vajaaksi siitä kympin suorituksesta ja generaation kärkipelien joukkoon yltämisestä. Ehkä osaltaan minulla vaikutti se, ettei pelissä ollut vasemman käden ohjattavuutta, jolloin en päässyt nauttimaan pelattavuudesta ihan täysillä. 9+/10
 
Vastaus: The Last Of Us

Monta päivää miettiny mitä tästä pelistä sanoisi. Noh, what he said ^
:D
 
Vastaus: The Last Of Us

Samperi, että tuo baarissa tapahtuva tilanne, jossa David jahtaa Ellietä, on paha. En ole noin viikkoon jatkanut yksinpeliä, koska tuo kohtaus oikeasti hermostuttaa ja jännittää. Mitä nyt olen yhden gameplayn tuosta katsonut niin kaksi iskua selän takaa riittää. Rohkenisikohan sitä taas joskus yrittää... tarinan vuoksi minun on pakko. :D
 
Vastaus: The Last Of Us

Kaataako peli muilla konsolin kun lopettaa pelin, melkein joka kerta kun painaa lopeta peli niin konsoli piippaa ja käynnistyy uudelleen.
Tarinaa pelannu koululle asti ja moninpelissä muutamia pelejä, mikä tuntuu melko sekavalta seikkailulta vaikka muutamia ohjeita on tullu kateltua...
 
Vastaus: The Last Of Us

Kaataako peli muilla konsolin kun lopettaa pelin, melkein joka kerta kun painaa lopeta peli niin konsoli piippaa ja käynnistyy uudelleen.
Tarinaa pelannu koululle asti ja moninpelissä muutamia pelejä, mikä tuntuu melko sekavalta seikkailulta vaikka muutamia ohjeita on tullu kateltua...
Kyllä, pystyn laskemaan ne kerrat kun pelin sammuttaessa se ei ole kaatanut pleikkaria. Tuo moninpeli on ihan uskomatonta sontaa lagin ja kaikkien niiden bugien takia. Tietenkin itse inhoan vielä koko superkuuloa.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kaataako peli muilla konsolin kun lopettaa pelin, melkein joka kerta kun painaa lopeta peli niin konsoli piippaa ja käynnistyy uudelleen.
Tarinaa pelannu koululle asti ja moninpelissä muutamia pelejä, mikä tuntuu melko sekavalta seikkailulta vaikka muutamia ohjeita on tullu kateltua...

Itse huomasin ettei kaadu kunhan palaa siihen "aloitusnäyttöön" ja odottelee tovin ennen kuin sammuttaa pelin. Peli kirjoittaa kovolle siinä vaiheessa vielä jotain, pitää tauon ja sitten vielä hörähtää kerran kirjoittamaan jotain. Sen viimeisen hörähdyksen jälkeen vielä pieni tauko niin sitten voi sammuttaa pelin eikä pleikkari kaadu.
 
Vastaus: The Last Of Us

Tuo moninpeli on ihan uskomatonta sontaa lagin ja kaikkien niiden bugien takia. Tietenkin itse inhoan vielä koko superkuuloa.

Tuttuja juttuja jo Unchartedien moninpeliä pelanneille. Servereitä ei tosiaan missään näissä peleissä ole, vaan pelin hostaajana toimii aina joku pelaajista. Ja sehän tietää enemmän tai vähemmän lagista menoa riippuen tietysti monista eri nettiin liittyvistä asioista.

Itsellä on pelikellossa täynnä yli neljän päivän verran tunteja moninpeliä. Eli jonkunlaista tuntumaa on ehtinyt kertyä pelistä. Tuota superkuuloahan varten on muuten Covert Training, jolloin vastustajat eivät havaitse kuuntelemalla, jos liikut kyykyssä. Muutamat pelit on tullut koiteltua tuota kykyä, ja tuntuu siltä kuin käyttäisi jotain huijausta.

Parhaimmillaanhan peli on silloin, kun pelailee kaveriporukan kanssa, jolloin pelaaminen on paljon nautittavampaa hyvin menevän tiimipelin ansiosta. Tosin viime aikoina on itse tullut pelattua lähinnä yksikseen random-pelaajien kanssa, kun muut kaverilistalla olevat eivät pahemmin enää pelaile tätä. Ja tällöin hermot ovat olleet välillä kireänä enemmän kuin pari kertaa. :)
 
Vastaus: The Last Of Us

Kohta olen yksinpelin pelannut läpi ja olen siitä todella pitänyt. Nyt sitten yksinpelin jälkeen kiinnostaisi nettipeli muttakun vahingossa käytettynä ostin (kannattaa tilatessa lukea kaikki tiedot tuotteesta) joten minulla ei Online Passia ole. Elikkä milloin tuo online passi tulisi Storeen myyntiin? Ja jos kellään ylimääräistä Online Passia on niin otan sen mieluusti vastaan. (Online Passin "lahjoitukset" yksityisellä viestillä.
 
Vastaus: The Last Of Us

Eikö sitä online passia oikeasti löydy storesta? Oletko koittanut pelin kautta ostaa sitä? Eli koitat mennä multiplayeriin, se huomaa ettei sinulla ole online passia ladattuna ja pitäisi kysyä haluatko lunastaa koodin vai mennä storeen ja ostaa sen. Näin ainakin muissa peleissä on ollut, tästä en tiedä.
 
Vastaus: The Last Of Us

Eikö sitä online passia oikeasti löydy storesta? Oletko koittanut pelin kautta ostaa sitä? Eli koitat mennä multiplayeriin, se huomaa ettei sinulla ole online passia ladattuna ja pitäisi kysyä haluatko lunastaa koodin vai mennä storeen ja ostaa sen. Näin ainakin muissa peleissä on ollut, tästä en tiedä.
Kaupasta katsoin eikä löytynyt. Sitten koitin pelinkautta ja ilmoitti ettei ostettavia tuotteita
 
Vastaus: The Last Of Us

Kaatuileeko muilla storesta ladattu peli? Tänään jumahtanut jo kaksi kertaa johon auttanut vain buuttaus.
 
Vastaus: The Last Of Us

Kaatuileeko muilla storesta ladattu peli? Tänään jumahtanut jo kaksi kertaa johon auttanut vain buuttaus.
pari kertaa on jumittanut täysin. tässä olen odotellut inspiraatiota milloin jaksaisi jatkaaa tuota äärettömän huonoa multiplayeriä.
 
Vastaus: The Last Of Us

pari kertaa on jumittanut täysin. tässä olen odotellut inspiraatiota milloin jaksaisi jatkaaa tuota äärettömän huonoa multiplayeriä.

Jos kerta multiplayer on äärettömän huono, niin miksi ihmeessä haluaisit jatkaa sitä? Itelläni on jo reilut 7days peliaikaa, niin voin yhden käden sormilla laskee ne kerrat kun on joutunut lagiservulle, en tiie onko sulla sit vaan käynyt huono tuuri tai jotain.

Voisitko kenties kertoa tarkemmin sun multiplayer ongelmista? muutakun että se on äärettömän huono. Onko se täysin pelikelvoton, vai missä vika? Onko joka ikinen kerta muka lagiservu?
 
Vastaus: The Last Of Us

Jos kerta multiplayer on äärettömän huono, niin miksi ihmeessä haluaisit jatkaa sitä? Itelläni on jo reilut 7days peliaikaa, niin voin yhden käden sormilla laskee ne kerrat kun on joutunut lagiservulle, en tiie onko sulla sit vaan käynyt huono tuuri tai jotain.

Voisitko kenties kertoa tarkemmin sun multiplayer ongelmista? muutakun että se on äärettömän huono. Onko se täysin pelikelvoton, vai missä vika? Onko joka ikinen kerta muka lagiservu?
on siitä tullut auottua päätä jo aiemmin, mutta jos et jaksa mennä sivuja taaksepäin niin sanon tiivistettynä että se lagi on jatkuvaa, peli jääyy ja on täynnä bugeja esim. et voi liikkua, mutta voi katsella ympärillesi ja avata sen rakennus valikon. tai sitten ammun lippaan tyhjäksi kaverin päähän ja hän kääntyy ja tappaa minut siltä istumalta. tämä ei MP ei ole läheskään niin hyvä mitä unchartedeissa on, tämä on monta kertaa huonompaa. Sen takia tässä yritän saada inspiraatiota jatkaa että saisin ne 2 trophyä ja sitä kautta platinan. Olen yleensäkkin vääntänyt platinan kaikista peleistä jotka ovat omasta mielestäni erinomaisen hyviä. Täsä tapauksessa kaikki se hyvä on yksinpelissä ja jos ei tuo MP parane ollenkaan niin saa minu mielestäni jäädä platinat mosiesta roskasta
 
Vastaus: The Last Of Us

Ok, kuulostaa tosi oudolta kyllä. Onko sulla digitaalinen versio? En yhtää epäile ettei tommosta satu sun kohdalla, olen itsekkin törmännyt muutamiin tosi outoihin juttuihin, esim just et ampuu lippaallisen eikä tyyppi kuole, tai että tyyppi kaatuu mutta nouseeki ylös ja lähtee juoksee.

Kyseessä on lagiservu, mitä on mun kohdalla harvoin tapahtunut. Peli osaa olla välillä todella ärsyttävä, en väitä ollenkaa vastaan, mutta ottaen huomioon esim codit ym, niin aika vähissä on bugit ja silloin kun on hyväs partys/tiimis niin peli on todella viihdyttävää.
 
Ylös Bottom