The Guardian uudesta Zeldasta:
Jostain syystä tuo Guardianin lainaus ei näy mutta minulla täsmälleen samat fiilikset tulleet Elden Ringistä ja Cyberpunk 2077:sta, jota nyt parhaillaan nautiskelen ekaa kertaa.
Joo sen voi yhteenvetona kuitenkin sanoa että shamaniacille tai ippenatorille tämä peli ei ole. Mitään niin mullistavaa uudistusta aikaisempaan ei kuitenkaan ole. Joten ei kiitos samoja vääntöjä kuin Botwin kanssa kiitos
Yritän tosiaan olla vääntämättä samaa ja yleensäkin ettei vain vääntömisen ilosta väännä. Tosin aika usein ne varmasti siltä tuntuu sitten muille vaikka itse ei sillä tavalla tarkoittaisikaan. Ehkä enemmän tuossa tökkii ja ihmetyttää nyt tosiaan muu kuin Zelda, eli se miten pelejä nimetään ja mikä on lopulta riittävä muutos/muutokset että on jatko-osa vs. laajennus jne.
Aika julkea kommentti sinänsä toisten puolesta. Itse olen ainakin jo ehtinyt lukemaan kahdesta uudistuksesta, jotka kuulostavat juuri itselleni merkittävästi pelikokemusta parantavilta. Eli fuse-ominaisuus, jolla aseiden kestoa vähintäänkin pystyy olennaisesti pidentämään. -- Lisäksi TotK:iin on ilmeisesti tuotu mahdollisuuksia kiipeillä paremmin myös sateella, --
Minä kyllä pystyn allekirjoittamaan että ihan liian samanlaiselta vaikuttaa että uskoisin että tuo siltikään minulle on eli kyllä minut saa tuon osalta niputtaa kun osui oikeaan
Ehkä toki yleisesti ottaen niputtamista kannattaa välttää.
Näitä "muutama tunti takana - > automaattinen GOTY" - viestejä odotellessa.
No jaa... Ehkä tuo on tosiaan vähän lyhytkatseista mutta kyllä minulla nyt pelaamani Cyberpunk 2077:n alusta lähtien nyt yli 30 tuntiin on ollut jatkuva fiilis se että GOTY on. Tai ehkä enemmänkin. En tiedä kumpi on parempi, Elden Ring vai CP 2077. Molemmat sellaisia että jos ei pelaa niin haluaisi olla pelaamassa.
Raision Verkkiksen kangaskassin sisältö:
- Muistikirja
- Juliste
- Tarroja
- Kolikko
Olen vähän krääsäihminen pelien kanssa, joten harkitsin jo pelin ostoa tuon pussin takia. Vähän harmittaa yhä että jäin ilman.
Tää on jännä miten toi aseiden nopea hajoaminen ei oo itelle edes mikään miinus vaikka oletan olevani just samalla kannalla että ne hajoo liian nopeesti, niitä kyllä tippuukin solkenaan ja kokoajan maasta löytyy kiviä keppejä (alussa) Toistaseks pitänyt otteessan ja vielä ei ole tarvinnu googleen turvautua.
Minua tuossa nyppii se mikä esimerkiksi CP 2077:ssakin: kamaa tulee niin nopeaa että ei jaksa selata ja vaihdella niitä. Tuntuu työläältä katsella ja järjestellä että mitä käyttää milloinkin, onko parempaa kertynyt, mitä jättää pois jne.
Ylipäänsä en ole ns. loottipeli-ihmisiä, vaan tykkään enemmän siitä että on oikeasti eroavia aseita eikä eri väreillä koodattuja, jonkun prosentin jollain osalla parempia ja toisella huonompia vehkeitä jatkuvasti pussit ja kassit täynnä.
Eihän toki BotW tai TokT ole loottipeli mutta se jatkuva kamojen kierrätys tuntuu vähän samalta kun mitään vehjettä ei saa ns. omakseen. Sekin täysin päinvastaista kuin vaikka soulseissa kun päätät panostaa tiettyyn aseeseen tai aseluokkaan. Niissä ei jokapaikanhöylillä edes kummoista hahmoa yleensä tee kun osaavat vähän jotain mutta mitään eivät kunnolla.
En pitänyt rikkoutuvista aseista kyllä myöskään Dead Risingissä, Groundedissa tai Witcher 3:ssakaan. Noista ainoastaan Witcher 3 on peli, jossa aseet kesti kuitenkin sen verran hyvin että homma tuntui järkevältä kulumiselta eikä siltä että kaikki on pahvia.