Subi
Well-Known Member
Toi travelers path on kyl hauska, näkee joka askeleen mitä on touhuillut ja vaikka mitä "neitsyt" mestoja vielä mapissa vaikka olevinaan käy tosi huolella kaikki nurkat, katoin sen koko matkan mitä tähää mennes oon tehnyt nii siinä kyl tuli muisteltua vaikkei mitään videomatksua ookka nii "ainii tossa mä tein sitä ja tätä".
En tiedä yhtään mikä tuollainen on, enkä välttämättä haluakaan tietää vielä, mutta kuulostaa hyvältä. Vähän on häirinnyt, kun tietää koko ajan jäävän paikkoja tutkimatta vaikka ei haluaisi ja sit ei myöskään oikein pysy enää kärryillä missä on käynyt ja missä ei.
Pari ekaa päätarinan tehtävää on nyt tehtynä ja avaamattomia alueitakin vielä useampia, maan alla on käyty lähinnä kääntymässä. Shrinejä tarkistamatta joku ~40 takana. Korok seedejä taitaa olla myös jotain 40 nurkilla ja jotain 10-20 niitä varmaan käytettykin jo alkupuolella. Hitaasti mutta varmasti tässä edetään, hiukan nihkeesti on pääosin aikaa pelailla.
Jotenkin tuo ohjaamisen kankeus häiritsee edelleen, varsinkin taisteluissa mutta välillä kyllä muutenkin. Olkoot vaan zelda-tyyliä, mutta ei se kovin nykyaikaiselta enää tunnu. Se taitaa ollakin tosin ainoa kritiikin kohde tällä hetkellä, jos nyt unohtaa hieman turhan nopean vuorokausirytmin mistä olen ihan tarpeeksi jo rutissut botwista lähtien
Todellinen masterpiece!