Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Wind Waker

Famitsu on antanut suhteellisen hyvät pisteet... Eli samat kuin Ocarinalle: 10/10/10/10!

Huoh, on "ihan kiva" pikku peli.
 
kun tässä alkaa jo selviämään tosta grafiikka shokista niin mitä enemmän videoita on kattonut sitä enemmän peli kiinnostaa
 
Missäs vaiheessa se Zelda on että koska se niinku valmistuu?
Jos joku mahollisesti tietää. Taikka koska se ilmestyy japsiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Missäs vaiheessa se Zelda on että koska se niinku valmistuu?
Jos joku mahollisesti tietää. Taikka koska se ilmestyy japsiin.

Japaniin se tulee tänä perjantaina. (13.12.2002).
Usaan joskus toukokuussa. Euroopassa se nähään varmaan joskus syksyllä.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jiggy
Japaniin se tulee tänä perjantaina. (13.12.2002).
Usaan joskus toukokuussa. Euroopassa se nähään varmaan joskus syksyllä.:(
Japanin julkaisupäivä on tuo 13.12, mutta USA:n vastaava on 24.3.2003. Euroopan julkaisupäivämäärää ei tietääkseni ole vielä ilmoitettu...

...Muuten, The Legend of Zelda: The Wind Waker on vasta neljäs peli joka on saanut Famitsulta täydet pisteet. Aikaisemmat kolme ovat PSX:n Vagrant Story, N64:n The Legend of Zelda: Ocarina of Time ja DC:n Soul Calibur.
 
FAMITSU: Legend of Zelda: The Wind Waker 10/10/10/10


Siinäpä teille kaikille uuden Zeldan haukkijoille todiste siitä, että The Wind Wakerista tulee todellinen läpimurto!
Pakko hankinta!! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
...Muuten, The Legend of Zelda: The Wind Waker on vasta neljäs peli joka on saanut Famitsulta täydet pisteet. Aikaisemmat kolme ovat PSX:n Vagrant Story, N64:n The Legend of Zelda: Ocarina of Time ja DC:n Soul Calibur.
Viides kyllä minun muistaakseni. Paitsi noi jo mainitsemasi pelit, niin DC:n Virtual On: Oratorio Tangram sai myös täydet 40 pistettä Famitsulta.
 
Perjantai 13. päivä... Zeldan julkaisupäivänä? Eivät näköjään ole taikauskoisia.

Eurooppaan WW rantautuu ensi vuonna. Toivotaan että tuo alustavasti ilmoitettu vuoden toinen neljännes pitäisi. Sinne asti jaksaa odottaa, kun oikein pinnistää, mutta enää ei kyllä mitään myöhästymisiä kaivata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Viides kyllä minun muistaakseni. Paitsi noi jo mainitsemasi pelit, niin DC:n Virtual On: Oratorio Tangram sai myös täydet 40 pistettä Famitsulta.
En pistä päätäni pantiksi tälle tiedolle, mutta minun tietääkseni Virtual On: Oratorio Tangram sai Famitsulta 39 pistettä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
En pistä päätäni pantiksi tälle tiedolle, mutta minun tietääkseni Virtual On: Oratorio Tangram sai Famitsulta 39 pistettä.

Olet mielestäni oikeassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Perjantai 13. päivä... Zeldan julkaisupäivänä? Eivät näköjään ole taikauskoisia.

Eurooppaan WW rantautuu ensi vuonna. Toivotaan että tuo alustavasti ilmoitettu vuoden toinen neljännes pitäisi. Sinne asti jaksaa odottaa, kun oikein pinnistää, mutta enää ei kyllä mitään myöhästymisiä kaivata.


Tai sitten ovat taikauskoisia, koska 13 on mielestäni Japanissa onnen luku. Kulttuureissa on eroja.
 
Prime ei taida olla vielä japanissa julkaistu?? Sehän olis tietysti kanssa tuossa 40pisteen sakissa:)
 
Pitääköhän tuo kuutio hankkia xboxin rinnalle, sitten kun Zelda julkaistaan. Onhan sille tietysti muitakin hyviä pelejä. :)
 
Tää nyt on vaan taas tätä vakiohypetystä.. jengi luottaa johonkin arvosteluiden arvosanoihin kuin ainoaan oikeaan totuuteen.. voi olla pettymyksiä tiedossa jos "täydellisyyttä" odottaa. Metroid Primenkin 9.8 Ign:ssä pisti vähän hymyilyttämään, IGN:n pojut oli unohtaneet kaatuilun ja replay-valuen puuttumisen täysin.. niin, ja vaikka kuinka porukka urputtaa että Metroid on FPA eikä FPS niin mun mielestäni on todella typerä ratkaisu käyttää sellaista kontrollimallia johon kukaan ei ole tottunut, siihen, miksi kaikissa first person-peleissä on nykyään dual-analog-ohjaus, on nimittäin hyvä syy: se kontrollimalli toimii.

Mitä Zeldaan tulee, itse odotan siltä kyllä enemmän kuin Metroidilta (olen pelannut jokaista Zeldaa sitten ensimmäisen), mutta pelkään pahoin että se on a) helppo b) lyhyt. Nähtäväksi jää..

..älkää antautuko hypen uhriksi..
 
Kuulutko kenties johonkin skeptikkojen superyhdistykseen? =)

Koskaanhan ei voi miellyttää kaikkia, mutta jos peliä testanneet ovat peliä suitsuttaneet ennakkoarvioissa jo kuukausia, ja jos lopullinen versio arvostellaan täydelliseksi, niin tuskinpa se minun tai monen muunkaan makuun ihan p#skakaan voi olla. Oletko muuten pelannut Metroidia niin paljon, että pystyt kirkkain silmin väittämään että se kaatuilisi häirittävän paljon? Kyseessä on loistava peli ja kuulemani mukaan ne muutamat bugitkin viilataan pois Euroopanjulkaisuun.
 
Ylös Bottom