Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Urheilu vaarantaa terveyden(?)

Mitäköhän näitä on...

Loputtomasti pintanaarmuja maastopyöräilystä ja pihasählystä junnuna (asfaltilla tottakai).
Kiekko otsaan lämäristä, iso kuhmu joka viihtyi siinä usean viikon ajan.
Kramppi salibandyssä, harvinaista mulle, siksi vain kerran. No en juossut enää sinä päivänä.
Kerran kesällä pahempi jalan vääntyminen futiksessa, en juossut ennenkö syksystä ja 2000m aikakin putosi 1½ minuuttia.
Muita ruhjeita, mustelmia, sekä puujalkoja ja pikkuhommia.

Ikinä ei mitään vakavempaa ole sattunut, vaikka kerran karkasikin pyörä Paloheinänmäen laskettelurinteen märälle nurmikolle jonka jälkeen tultiin alas ihan matkustajana. Pitää pysyä siinä hiekalle, prkl. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mutta pallojahan pitää peleissä VÄISTÄÄ, eikö :confused:

...mieleen nousee kauhukuvat koulun liikuntatunneilta kun pelattiin pesäpalloa :eek:

Argh, olin jo unohtanut nuo kauheudet. Mainitsinko että vihaan pesäpalloa?
 
Jalkapalloaikoina jalka tuli aina kävelykelvottomaksi joksikin aikaa pelin jälkeen, kipu säälimätön. Ongelmaksi osoittautui narunpätkä kengän pohjan alla, joka painoi kantapään kohdalta jalkaa. Niin pieni asia vieroitti mut kokonaan pois futiksen parista.
Erilaisia palloja ja muitakin urheiluun liittyviä asioita on tullut ympäri kehoa kiitettävissä määrin, sen siitä saa kun on futisjoukkuuen pisin --> muurimies...
Mopon ja pyörän kanssa on tultu useampaakin mäkeä ja nyppylää ylos ja alas matkustajana, moottorikelkan kanssa myös.
Ainiin, vielä serkun kanssa futista pelatessa yritin potkaista täysillä liian korkeata volleytä, jalka osui melkein päähän kuin ballerinalla ja juostu ei kuukauteen. Jalkapallosta jäi myös muistoksi akillesjänne(en oo varma nimestä, se joka lähtee melkein kantapäästä ylöspäin nilkkaan) joka vihoittelee aina juoksemisen jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Mopon ja pyörän kanssa on tultu useampaakin mäkeä ja nyppylää ylos ja alas matkustajana, moottorikelkan kanssa myös.
Tuttavani laski hyppyrimäen alas maastopyörällä. Oli varmaan jännä tunne lentää sieltä hyppyrin nokalta ja tajuta että henki lähtee. Kuin ihmeen kaupalla hän säilyi hengissä, vaikka vähän rikkoi paikkoja tullessaan alas. Tuttavani lienee edelleen hengissä, vaikken olekaan häntä enää lukioaikojen jälkeen nähnyt.

Ihmettelen kyllä sellaisia "duudsoneita" ja "jackass'eja", jotka tekevät jotain aivan älytöntä, telovat itseään ja sen jälkeen vaan naureskelevat. Ei onnistu ainakaan minulta!!
 
Mulla piti pistää polveen tikkejä, kun epähuomiossa syöksyin ojaan, suoraan terävän kiven päälle, kun pelattiin tennistä tiellä. ei ollu kivaa :(

Ja sitte sormi murtu kun pelattiin jalkapalloa pienessä huoneessa ja kaveri tallo päältä.

Eipä mulle mitään pahaa sitte ookaan sattunu
 
No onhan tota iha kiitettävästi sattunu. Muutamia aivotärähyksiä tullut ainakin joskus pienenä. Leuka auennut luistellessa. Jarrutin ja lensin suoraan leuka eeltä jäähän. Joskus ala-asteella tapahtui. No sitte mökillä pari vuotta sitten teräslevy leikkas varpaasta palan. Jäi roikkumaan siihen iha kivasti. Tikillä meni umpeen. Pari vuotta sitten fudiksessa polvesta irtosi vissii kierukka tai jotain vastaavaa. Piti leikata. Vuosi sitten myös niinikää fudiksessa nilkka vääntyi ja nivelsiteet poikki. Myös joku pallonivel tai vastaava oli halennut. Täytyi leikata. Ei vieläkää parantunut eikä välttämättä paranekkaa. No talvella lensin kunnon voltilla jälleen jäähän luistellessa. Selkä iskeytyi mukavasti ja kipu säteili jalkoihin asti. Täytyi iskeä kortisoonin vastannainen siihen. On kai jo parantanut. Lisäksi jatkuvasti penikkatautia pohkeissa. Fudiksesta aiheutuu. No eipä sitte kummempia. Joo... :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Tuttavani laski hyppyrimäen alas maastopyörällä. Oli varmaan jännä tunne lentää sieltä hyppyrin nokalta ja tajuta että henki lähtee. Kuin ihmeen kaupalla hän säilyi hengissä, vaikka vähän rikkoi paikkoja tullessaan alas. Tuttavani lienee edelleen hengissä, vaikken olekaan häntä enää lukioaikojen jälkeen nähnyt.

Ihmettelen kyllä sellaisia "duudsoneita" ja "jackass'eja", jotka tekevät jotain aivan älytöntä, telovat itseään ja sen jälkeen vaan naureskelevat. Ei onnistu ainakaan minulta!!
Jos tossa hommassa ei ollut alkoholia mukana niin ei voi muuta sanoa kuin että oli molempia mun sigussa mainittuja juttuja mukana+helvetisti onnea. Mun mopolla saattas just ja just selvitä pystyssä, siinä on sentään iskarit aika jytyt. Mutta että pyörällä...oliko siinä ees pieniäkään jousia, vai ihan jäykkä?
Mä en kyl tulis ees suksilla hyppyristä alas...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ihmettelen kyllä sellaisia "duudsoneita" ja "jackass'eja", jotka tekevät jotain aivan älytöntä, telovat itseään ja sen jälkeen vaan naureskelevat. Ei onnistu ainakaan minulta!!


Kuka kutsui :), no nyt viimeaikoina ei enää niin, mutta sillonkun oltiin mopo iässä niin sillon kyllä tuli tehtyä mitä hölmömpiä hommia, varsinkin mopolla. Kertaankaan ei kunnolla itseämme telottu, mutta mopoa korjattiin koko ajan, eiku kävelinhän mä kuukauden kepeillä kun törmäsin betoniporsaaseen ja jalka jäi mopon ja sen porsaan väliin. Ei se ole hauskaa kun teloo itseään, mutta ei se myöskään pelota jos vaikka sattuis. No lähiaikoina tyhmin homma on varmaan kun viime talvena hypitiin auton kyydistä jotain reilusta 60km/h vaudista lumi ojiin.
 
Väännettiin viikonloppuna baarissa kättä ja poke tuli sanomaan että: "Nyt jätkät loppu se vitun vääntäminen ennen kun jollain on käsi poikki!" Hei kamoon - Käsi poikki!?! Onko kenellekään muka käynyt niin!?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Väännettiin viikonloppuna baarissa kättä ja poke tuli sanomaan että: "Nyt jätkät loppu se vitun vääntäminen ennen kun jollain on käsi poikki!" Hei kamoon - Käsi poikki!?! Onko kenellekään muka käynyt niin!?!

Kerran yhdessä elokuvassa meni toiselta mieheltä käsipoikki kun ne vääntikättä. :D
No jos te olette olleet 2 promillen humalassa, ni ei sitä koskaan tiedä vaikka joltain oisi voinut käsi mennäkkin poikki. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Ihmettelen kyllä sellaisia "duudsoneita" ja "jackass'eja", jotka tekevät jotain aivan älytöntä, telovat itseään ja sen jälkeen vaan naureskelevat. Ei onnistu ainakaan minulta!!

Ei jarno kyllä paljoa naureskellut sen jälkeen kun se laski ostoskärryillä kalliolta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Väännettiin viikonloppuna baarissa kättä ja poke tuli sanomaan että: "Nyt jätkät loppu se vitun vääntäminen ennen kun jollain on käsi poikki!" Hei kamoon - Käsi poikki!?! Onko kenellekään muka käynyt niin!?!

Mä oon yhen pätkän nähnyt netissä, missä jannun käsi napsahti kädenvääntötilanteessa poikki.. mutta aika heikkoluinen saa olla että niin käy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Kerran yhdessä elokuvassa meni toiselta mieheltä käsipoikki kun ne vääntikättä. :D
Niin - elokuvan nimi oli Kärpänen: Pääosaa esittävä Jack Goldblum oli puoliksi ihminen ja puoliksi kärpänen, joka sitten supervoimillaan väänsi toisen kättä niin että luut napsuivat poikki.

Mutta mistäköhän se poke tiesi että olen mutantti?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall


Ei jarno kyllä paljoa naureskellut sen jälkeen kun se laski ostoskärryillä kalliolta.



Mä oon yhen pätkän nähnyt netissä, missä jannun käsi napsahti kädenvääntötilanteessa poikki.. mutta aika heikkoluinen saa olla että niin käy.
Totta puhut, ei se kovin innostuneelta vaikuttanu asiasta :) . Yllättävän laaja sanavarasto äijällä ;) .
Niin tuli muuten yks oma juttuki tässä vielä mieleen, ei tosin suoraan liity urheiluun. Olin linja-autolla menossa futisturnaukseen ja siinä käpsyttelin käytävällä kun kuski päätti alkaa vetämään rallia ja linkkari hölsky kuin tehosekoitin. Siinä sitten rojahdin poski edellä pöydänkulmaan ja tuloksena sain ärrävian joka kesti jonnekki toiselle luokalle asti. Älkää kysykö miten tämä oli mahdollista mutta näin se vaan meni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
jos te olette olleet 2 promillen humalassa, ni ei sitä koskaan tiedä vaikka joltain oisi voinut käsi mennäkkin poikki. :)
No nyt oltiin taas paikallisessa räkälässä vääntämässä kättä. Kaverini väänsi tosissaan jotain tuntematonta suuruutta vastaan. Se "tuntematon suuruus" oli kalju ja todella ruma iso mies, mutta silti joutui taipumaan kaverini edessä. Sen jälkeen rumilus pätkäisi kaveriani turpaan. Niin että kyllä se kädenvääntö on sittenkin aika vaarallista!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ihmettelen kyllä sellaisia "duudsoneita" ja "jackass'eja", jotka tekevät jotain aivan älytöntä, telovat itseään ja sen jälkeen vaan naureskelevat. Ei onnistu ainakaan minulta!!
Viron extreme duudsonia ei ainakaan tuon tempun jälkeen naurata...aika harva varmaan tekis perässä? Varmaan jäis Jarnoltakin toi homma väliin?

MPG Viron extrem duudsonin tempusta
 
Mulla on kerran saatunu vähän pahemmin.

Olin 12- vuotiaana jalitsu-harkoissa hikisessä salissa joka ei koollaan loista.
No, aluksi vahingossa potkaisin yhtä 15-v jätkää pallolla (pelasin 3 vuotta vanhemmissa siis). Siitä se sitte veti pultit ja nosti miut sinne näyttämön raunalle ja nappas vähän ajan päästä pallon maasta ja nakkas päin mua ja kun satuin istumaan siinä reunalla mihin se mut nosti niin lensin komialla kierteellä
lattialle. Ei ollu pujotusta ku n. metri mutta vähän aikaa maassa sätkittyäni selvivin siihen kun se kaveri ja valmentaja huutavat siinä että hei paavo, heräää!!!!!!!!!!!!!!! Hoipertelin pukuhuoneeseen ja kaikki näytti heiluvan miten sattuu. Polvi oli kans kipiä. Sitte ne soitti ambulanssin ja lmua vietiin. Nostin paareista vielä kaikille kättä kuin schumi ikään. Lopullta selvis että ranne murtu ja aivo tärähdys. Jotain 3-4 vk käsi kipsissä.

Ja kerran lensin sellasesta seinä hyppyristä puuhun kaulasta kii siis laskettelemassa kun oltiin.
Tuo puu pelasti varmaan hengen sillä heti seuraavana oli 2m korkia kivi seinä.:D
 
Ylös Bottom