Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virtua Fighter 4 Evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ManjiMaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
En ole niin varma noista Kyasaon listan Pain ja Aoin sijoituksesta kakkostieriin heti Lei jälkeen. Tiedän että en välitä tiereistä mutta... (MIKSI juuri tytöt?) :rolleyes:

"En tiedä"

- Joseph Louis LaGrange

Mulla on Pai Warrior- tasolla ja pärjään ihan hyvin, vaikka voin ihan suoraan myöntää etten osaa sillä yhtään mitään.. puolet ajasta yritän vaan kalastella paikkaa lifting palmsille..
mut nehän on hauskoja ne kaikenmaailman stumble- heitot.. niitähän onkin kai joku kaheksan erilaista... ja vastustajaa ärsyttää varmasti strugglata koko ajan.. :D

ähh.. siellä vfdc:n threadissa mistä noi nykäsin oli myös perustelut.. en kyllä jaksa ruveta niitä siirtelemään... kattokaa täältä jos kiinnostaa... se on siellä aika lopussa..

Manji, kyl mulle sopii ens viikon lauantaina. Tärkeintä että kaikille sopii, sen verran oon aika joustava henkilö:)
Saa ainakin aikaa säätää uudella tikulla Vanessaa. En ole edes aloittanu, joskus viikonloppuna.

Pailla on siis toi vanha b,d P+G struggle-heitto ja sitten kolme uutta, joista ainakin f,b P+G antaa ilmaisen uf K,K kombon ja f,d PG varman kyyryheittomahiksen. Sitten on toki ne näppärät eteenpäin tehtävät reversalit. Eilen otin kymmenisen matsia kaverin Paita vastaan ja pakko sanoa että painajaismaista oli. Voitin kyllä koko "turneen" 45-0, mutta yllätyin vastuksesta. Pitänee noita Pai-juttuja tsekkailla vf.netistä...:D

Vf4:ssä Pai oli (jos niin voi yleensä sanoa) heikko koska Pai ei tehnyt comboissa/liikkeissä lämää juuri nimeksikään verraten mihin tahansa muuhun hahmoon. Nyt Evossa asia on resetoitu ja Pai on -vähintään- yhtä hyvä kuin kuka tahansa muu..

Ne eteenpäin tehtävät reversalit kulkevat nimellä "inashi". Periaatteessa inashit ovat kuin reversaleja paitsi että ne eivät tee lämää vaan antavat etulyöntiaseman.. En nyt muista menettääkö Pain inasheista lämää vai ei, joka tapauksessa vähän jos ollenkaan. Ovat muuten sumean hyvän näköisiä.. kokeilepa Neonomide tehdä inashi polveen.. Tei Shitsu Sou Kyaku..

- ManjiMaru

ps. mikä niissä Pai vs. Pai matseissa oli PAInajaismaista? Vai vastasinko omaan kysymykseeni..

Lokakuun miitti pidetään sitten lauantaina 11.10.
Tavalliseen tapaan, kahdeltatoista voi valua sisään.. Tuokaa tikkuja ja yksi pleikkari jne. Kuten ennenkin.

West, oletko tulossa?

- ManjiMaru

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Tavalliseen tapaan, kahdeltatoista voi valua sisään.. Tuokaa tikkuja ja yksi pleikkari jne. Kuten ennenkin.

West, oletko tulossa?

- ManjiMaru

Mukana ollaan, tulen taas siinä kahdentoista pintoihin. Itse en pysty ottamaan pleikkaria mukaan tällä kertaa, joten jos joku muu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru

West, oletko tulossa?

- ManjiMaru

Ok. Kalenteri on tyhjä. Tavataan siellä.

PS. En ole pelannut VF:ää kuin ehkä pari kolme tuntia viime miitin jälkeen joten pahasti ruosteessa olen :) Saas nähdä jos viikolla ehdin harjoitella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
Ok. Kalenteri on tyhjä. Tavataan siellä.

PS. En ole pelannut VF:ää kuin ehkä pari kolme tuntia viime miitin jälkeen joten pahasti ruosteessa olen :) Saas nähdä jos viikolla ehdin harjoitella.

Voidaanhan me treenata GGX2:htakin..

- ManjiMaru

pöh... jos tuon koneen niin saa tikku jäädä kotiin.

Miten tiukkasti muuten pysytään VF:ssa? Padilla pelaan kyllä GGXX:ää, SC2:a ja Tag:ia, mutten VF:ää.

Tai no kyllä kai joku tikun pystyisi lainamaan. (Manji?)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan west
pöh... jos tuon koneen niin saa tikku jäädä kotiin.

Miten tiukkasti muuten pysytään VF:ssa? Padilla pelaan kyllä GGXX:ää, SC2:a ja Tag:ia, mutten VF:ää.

Tai no kyllä kai joku tikun pystyisi lainamaan. (Manji?)

Mulla on ylimääräinen Ascii.

Mun luona voi kernaasti pelailla muitakin pelejä, joskin tagi taitaa jäädä pois kun multa puuttuu edelleen kaasupoljin (accelerator). Viime miitissä Pexi ja Jupsi pelasivat vähän CvS2:hta mutta ilmeisesti ei hirveästi napannut. Nyt olisi oiva tilaisuus napata vähän GGx2 kaksinpeliä.. Oletko west muuten miettinyt Tampereelle lähtöä?

- ManjiMaru

Ylös Bottom