Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wokekeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doctor Pepper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No esimerkiksi Abby (Last of Us 2) on ollut aika haukuttu ja pääasiassa siksi koska on lihaksikas nainen. Oliko mielestäsi "huonosti peliin laitettu" hahmo? Minusta hahmo oli täysin realistinen ja hyvin kirjoitettu. Pelin isoin synti oli lähinnä sanomansa pointin alleviivaus ja siitä johtuva pitkä kesto.

Eiköhän Abbya vihattu eniten sen takia mitä se teki eikä sen takia millainen se oli fyysisesti.
Mulla ei ollut kummankaan asian suhteen mitään ongelmaa koskaan.

Eiköhän Abbya vihattu eniten sen takia mitä se teki eikä sen takia millainen se oli fyysisesti.
Mulla ei ollut kummankaan asian suhteen mitään ongelmaa koskaan.
Ehkä eniten mutta kyllä sitä on aika monet ja pitkät tekstit tullut luettua, joissa on aika varmasti kritisoitu nimenomaan Abbyn epärealistisia lihaksia, johon se sukupuolikin tuntui aika vahvasti liittyvän. Sen kuvan sain että miehen lihaksissa ei olisi ollut mitään ongelmaa, joten tosiaan vahvasti jäi kuva että nainen + lihakset = epärealistista, wokea tai jotain. Näistä ei oikein aina pysy kärryillä että mikä se ongelma lopulta on kun tuo woke on sellainen helppo syntipukki, jota sovitella mihin tahansa, mistä ei tykkää.

Perkeleen woke kun ei löydy ehjiä sukkia aamulla.

Ehkä eniten mutta kyllä sitä on aika monet ja pitkät tekstit tullut luettua, joissa on aika varmasti kritisoitu nimenomaan Abbyn epärealistisia lihaksia, johon se sukupuolikin tuntui aika vahvasti liittyvän. Sen kuvan sain että miehen lihaksissa ei olisi ollut mitään ongelmaa, joten tosiaan vahvasti jäi kuva että nainen + lihakset = epärealistista, wokea tai jotain. Näistä ei oikein aina pysy kärryillä että mikä se ongelma lopulta on kun tuo woke on sellainen helppo syntipukki, jota sovitella mihin tahansa, mistä ei tykkää.

Perkeleen woke kun ei löydy ehjiä sukkia aamulla.
En minäkään ole ymmärtänyt valitusta epärealistista lihaksista kun niissä ei ole mitään epärealistista. Jotenkin tuntuu että valitetaan sen takia että Abby on paremmassa kunnossa kun itse pelaaja ja se saa pahan mielen aikaan. Onko yksikään naispelaaja valittanut tästä? Esim tässä on eräs vapaaottelija. Niin "epärealistista" että varmaan tekoälyllä tehdyt lihakset :rolleyes:

Liitetiedostot

• mMKPJzFo_400x400.jpg
    mMKPJzFo_400x400.jpg
    24,3 KB · Lukukerrat: 6
En minäkään ole ymmärtänyt valitusta epärealistista lihaksista kun niissä ei ole mitään epärealistista. Jotenkin tuntuu että valitetaan sen takia että Abby on paremmassa kunnossa kun itse pelaaja ja se saa pahan mielen aikaan. Onko yksikään naispelaaja valittanut tästä? Esim tässä on eräs vapaaottelija. Niin "epärealistista" että varmaan tekoälyllä tehdyt lihakset :rolleyes:
Ottamatta kantaa Last of Us 2:een kun en ole sitä pelannut... Tuon kuvan mimmillä tuskin on puhtaat jauhot pussissa :rolleyes:

No yhden kuvan katoin, ja näyttäisi ettei Abbyllakaan ole haban ja leukaperien perusteella.

Ylös Bottom