Visuaalinen toteutus on todella hienoa. Auton säätöä ei ole olemassakaan, muutama vaihtoehto jousituksen ja vaihdevälien kanssa. Tämä siis ammattilainen-vaikeusasteella. Jos mälläät autosi, se korjaantuu itsestään seuraavassa huollossa uuden veroiseen kuntoon ilman aikarajoituksia. Tämä taas ammattilainen-vaikeusasteella. Ajettavuus on ihan okei, ei liiraa kestopäällysteellä niin holtittomasti kuin edellisissä versioissa. Soralla käyttäytyy nätisti ja lähtee realistisesti vetelemään todella helposti jos painaa hanaa ennen mutkan loppua. Lumella pito on hyvä, vähän liiankin hyvä varsinkin Monte Carlossa jossa ajellaan 18" valsseilla. Kokonaisuus parantunut entiseestään. Jotkut ykkösosan lastentaudit tulleet takaisin, esim. juuri aikaisemmin mainitsemani etappien väliset huoltotauot ei ole rallin ratkaisevuuden kannalta oleellisia. Samoin kuin nuotteja puuttuu välistä lähes jatkuvasti (tämä sillä vasen eri miinus -nuottiluvulla) mikä on ehkä pahin kompastuskivi joka saatiin kitkettyä jo kakkosessa suht' tehokaasti pois. Sitten jotain nännännää valitusta kuten esimerkiksi Hirvosen kartanlukijana tuntuu olevan Taneli Mäkelä, ja nuotti "shikaani" ei mielestäni ralliin kuulu mutta saatan olla väärässäkin.
Nämä yo kommentit siis n. 2 tunnin sähläämisen jälkeen.