Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC3

Pientä hätäilyn makua :D Nyt kun ajan kanssa tutustuin noihin joihinkin videoihin ja yhteen topiciin niin kyllähän siellä Mitsu on. Itse asiassa erilaisia autoja on "periaatteessa" kai noin 40 tai yli.. Mutta siis Concept- ja Extreme-autoja edelleen, eli ei noita minun kaipaamia pikkuautoja :) Mutta jos ajotuntuma on parantunut, niin ei tätä taaskaan voi jättää väliin..
 
Niin no... Mä löin viiskybää kouraan ja sanoin että tuun hakeen kun tavara on hyllyssä. Kaupantekohetken hintahan on voimassa, toimitetaan tavara vaikka ens jouluna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Patovahti
Aika kätevää, kun peli ilmestyy vasta 19.11.

Ei oota on helppo myydä halvalla :)

-PV-

Aivojen käyttöä ei ole kielletty. :D
Tuohan on tietenkin ennakkotilaajien/-varaajien etu...
 
C&VG:n arvostelu, vain 7/10 pojoa.
Haukkuvat arcademaiseksi.
Tähän arvosteluun lienee syytä suhtautua varauksella, kehuihan sama saitti estoissa CMR04:sta, joka ei nyt kuitenkaan niin täydellinen ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Tähän arvosteluun lienee syytä suhtautua varauksella, kehuihan sama saitti estoissa CMR04:sta, joka ei nyt kuitenkaan niin täydellinen ole.
Paitsi ehkä paras ralli mitä PS2:lla on nähty. Tietenkin jotkut tykkää enempi WRC:n ajotuntumasta, itse en ollenkaan. Taitaa kuitenkin WRC3 jäädä hyllyyn, yksi ralli vuodessa riittää.
 
viiskymppiä uudesta vasta ilmestymässä olevasta pelistä ei ole paha. Kuitenkin hypetetty peli ja ainoa laatuaan missä on oikeat kuskit, kilpailut ja autot. Se virallinen fiilis minkä peli tarjoaa, sillekin pitää jonkinlainen arvo antaa ainakin omasta mielestäni. Ja tosiaan... Joka versio ostettu, jatkuu samalla periaatteella.
 
Olipa kyllä helkkarin hyvä peli. Täytyy viedä heti CM4 vaihtoon. Siis todella loistavalta vaikutti mitä äkkiä kokeilin, pelasin kyllä vain Ruotsia ja Monacoo ku muut oli vielä lukittu. Hienoa kun pysty tykittämään esim. Mikko Hirvosella ja Ford focuksella oikeissa väreissä.

-Jukka-
 
WRC3 kommentit?

Hei, haloo. Antakaa nyt niitä käyttökokemuksia, kun teillä kuitenkin jo peli on. Kiinnostaisi lähinnä:

-vauriomallinnus
-"magneettikaiteet", onko niistä vihdoin päästy
-onko kuljettajat edelleen puunaamoja vai onko eloa naamoissa
-ajettavuus.

Palaute ei pakollista mutta suositeltavaa:D
 
Mainoksiakin pyörii tuossa kummassa taikalaatikossa nimeltä televisio. Ihan coolin näköinen, vaikkeivat rallipelit se ykkösjuttu olekaan.
 
Re: WRC3 kommentit?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lt. Patterson
Hei, haloo. Antakaa nyt niitä käyttökokemuksia, kun teillä kuitenkin jo peli on. Kiinnostaisi lähinnä:

-vauriomallinnus
-"magneettikaiteet", onko niistä vihdoin päästy
-onko kuljettajat edelleen puunaamoja vai onko eloa naamoissa
-ajettavuus.

Palaute ei pakollista mutta suositeltavaa:D


No jos sitä nyt ehtis tähän vastata eli

- Vaurionmallinnus on ihan hyvin tehty eli puskurit yms putoilee aika herkästi , mutta ei noi kolarit taida ajettavuuteen hirveemmin vaikuttaa (tästä en mene 100% varmuuteen kun en ole vielä hirveesti peliä pelannut)

- Magneettikaiteita ei ole , tai ainakaan ne ei vedä autoa aina nurinkurin jos sattuu kaiteeseen osumaan.

- Naamoista? hmmm olis ne voinut paremmatkin olla , mutta tuskin ne on ton pelin tärkein anti?

- Ajettavuus on aikalailla makuasia , mut mä tykkään.

Pirun hyvä peli on mun mielipide.
 
Minä ostin colinin ja se oli pirun hyvä aluksi, mutta sitten pelasin kaiken siitä mitä oli pelattavaa ja rupesi tympimään. Kokeilin todella isolla varauksella wrceetä ja jäin samointein koukkuun. Peliä en kyllä ole kerennyt pelaamaan ekojen testituntien jälkeen olleenkaan kun otin samalla NFS:UGin.

-Jukka-
 
Visuaalinen toteutus on todella hienoa. Auton säätöä ei ole olemassakaan, muutama vaihtoehto jousituksen ja vaihdevälien kanssa. Tämä siis ammattilainen-vaikeusasteella. Jos mälläät autosi, se korjaantuu itsestään seuraavassa huollossa uuden veroiseen kuntoon ilman aikarajoituksia. Tämä taas ammattilainen-vaikeusasteella. Ajettavuus on ihan okei, ei liiraa kestopäällysteellä niin holtittomasti kuin edellisissä versioissa. Soralla käyttäytyy nätisti ja lähtee realistisesti vetelemään todella helposti jos painaa hanaa ennen mutkan loppua. Lumella pito on hyvä, vähän liiankin hyvä varsinkin Monte Carlossa jossa ajellaan 18" valsseilla. Kokonaisuus parantunut entiseestään. Jotkut ykkösosan lastentaudit tulleet takaisin, esim. juuri aikaisemmin mainitsemani etappien väliset huoltotauot ei ole rallin ratkaisevuuden kannalta oleellisia. Samoin kuin nuotteja puuttuu välistä lähes jatkuvasti (tämä sillä vasen eri miinus -nuottiluvulla) mikä on ehkä pahin kompastuskivi joka saatiin kitkettyä jo kakkosessa suht' tehokaasti pois. Sitten jotain nännännää valitusta kuten esimerkiksi Hirvosen kartanlukijana tuntuu olevan Taneli Mäkelä, ja nuotti "shikaani" ei mielestäni ralliin kuulu mutta saatan olla väärässäkin.

Nämä yo kommentit siis n. 2 tunnin sähläämisen jälkeen.
 
Ylös Bottom