Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei myy tarpeeksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hifi_Mies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Vai ihan Pelit lehdessä :rolleyes:

Hassua että kun laittaa ihan vaan simppelin pyynnön listasta, niin porukka alkaa hermoilemaan :)
Ei sen nyt noin pitäisi ottaa luonnolle.

Ilmeisesti tehtävä on mahdoton, siksi saan taas agressiot niskaani.

Paniikki on kyllä ilmiselvästi xboxpojujen pöksyissä, kun ei konsolille löydy oikein ostajia, eikä pelirintamallakaan näytä tulevaisuus kovin ruusuiselta.
Ettei vaan xbox jäisi kaikkien aikojen flopiksi ja lyhytikäisimmäksi konsoliksi :D

En ole vain yhden konsolin mies, myös Nintendo ja heidän N64 ja tuleva GameCube ovat suosikkejani. DC oli myös mieluiseni konsoli vaikken sitä koskaan omistanutkaan.
Miehen porinan takaa on selvästi havaittavissa tahallinen toisten provosointi. Helposti saat kyllä vastakaikua kun vaan jatkat tuohon kirjoitustyyliin...

Itse en ole Haloa pelannut, mutta nähnyt livepätkiä. Ihan maukkaannäköinen, tutustumisen arvoinen peli.

Noihin muihin ei jaksa oikein kommentoida mitenkään: Esimerkki: "pelirintamalla tulevaisuus ei ruusuinen"??? Uskomatonta sontaa mies heittää hatusta. Mutta heitä vaan, jatka provosoimista ja annat itsestäsi entistä fiksumman kuvan.

Tsemppiä vaan jatkoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies

Halo on varmasti hyvä peli, mutta pelaan fps pelejä mielummin näppiksellä ja hiirellä. Padilla on aina se ongelma että tähtäys on suurpiirteistä ja aseiden vaihto kömpelöä.

Olin samaa mieltä kunnes pääsin pelaamaan Haloa. Joten etsippäs jostain Xbox ja kokeile sitä Haloa oikein ajan kanssa. Ei tarvitse mennä kuin se alku krässi läpi niin homma alkaa olemaan hanskassa. Tuo aseiden vaihto taas halossa on toteutettu siten että siinä voi kantaa vain kahta asetta + plus kranaatteja, eli se on todenmukaista ja sen lisäksi sillä on vältetty se aseiden läpi plärääminen ennenkuin löytyy se soppeli tykki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser


Olin samaa mieltä kunnes pääsin pelaamaan Haloa. Joten etsippäs jostain Xbox ja kokeile sitä Haloa oikein ajan kanssa. Ei tarvitse mennä kuin se alku krässi läpi niin homma alkaa olemaan hanskassa. Tuo aseiden vaihto taas halossa on toteutettu siten että siinä voi kantaa vain kahta asetta + plus kranaatteja, eli se on todenmukaista ja sen lisäksi sillä on vältetty se aseiden läpi plärääminen ennenkuin löytyy se soppeli tykki.

kukakohan idiootti on suunnitellu kaupoihin tarkkotetut esittelykoneen lavasteet ja varsinkin se ohjaimen pidikkeen kun se on tosi matalalla eika sita saa yhtaan liikutettua
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999


kukakohan idiootti on suunnitellu kaupoihin tarkkotetut esittelykoneen lavasteet ja varsinkin se ohjaimen pidikkeen kun se on tosi matalalla eika sita saa yhtaan liikutettua

Mä olen miettinyt samaa. Siinä joutuu aina seisomaan kuin mikäkin Notredamen kellonsoittaja. Ainakaan räkkejä ei ole suunniteltu 185cm pelaajille.
Usein se tv:kin on alaviistoon suunnattu.

Ainiin! höh tyhmä minä, konsolithan on vain ja ainoastaan lapsille tarkoitettu, siitähän se johtuu....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


Mä olen miettinyt samaa. Siinä joutuu aina seisomaan kuin mikäkin Notredamen kellonsoittaja. Ainakaan räkkejä ei ole suunniteltu 185cm pelaajille.
Usein se tv:kin on alaviistoon suunnattu.

Ainiin! höh tyhmä minä, konsolithan on vain ja ainoastaan lapsille tarkoitettu, siitähän se johtuu....

Joo aina ku käyn vaikka anttilassa pelaamassa(eli harvoin), niin saan aina seisoa ihan kyykyssä että näkis just ja just jotain. Oon semmonen päälle 190cm:) Ei oo hauskaa pelata anttilassa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


Mä olen miettinyt samaa. Siinä joutuu aina seisomaan kuin mikäkin Notredamen kellonsoittaja. Ainakaan räkkejä ei ole suunniteltu 185cm pelaajille.
Usein se tv:kin on alaviistoon suunnattu.

Ainiin! höh tyhmä minä, konsolithan on vain ja ainoastaan lapsille tarkoitettu, siitähän se johtuu....

Ainakin niissä parissa räkissä joissa minä oon boxia kokeillut, on ohjainta saanut kiskottua ylöspäin siitä telineestä. Eli ohjain on ollut sellasen putkimaisen telineen päällä, mutta se on ollut vedettävissä siitä sopivalle korkeudelle. Tosin se ohuempi putki joka ohjaimen pohjassa on kiinni on niin jäykkää materiaalia, että ei ohjailuergonomia säädöstä huolimatta ole häävi.
 
Ehkäpä se on sen ilmaisen pelaamisen palkka...mitään ei saa ilmaiseksi, joten v*ttumaiset pelistandit kaikkine jäykkine ohjainpidikkeineen kuuluu luonnollisesti asiaan. Doh!

Voin kuvitella päässäni demolaitteiden suunnitteluyksikön päällikköa: -"Ja pojaat, nämä tehrään sitten sellaasiksi, notta näitä ei kukaan pääse pöllimähän..." :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Tuotako tarkoitat? Katsoppa milloin se on päivätty. Tuon jälkeen koko hommasta ei ole kuulunut mitään.
No, sitä ei kukaan meistä tiedä, tuleeko se vai ei. Kiva jos tulee, mutta jos ei tule, niin eiköhän sitä pelattavaa tule muiden pelien muodossa.

Ja sellaista "killer app"ia ei kyllä tulekaan, joka kääntää die hard PS2 miehen XBox kelkkaan, se on ihan saletti ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999


kukakohan idiootti on suunnitellu kaupoihin tarkkotetut esittelykoneen lavasteet ja varsinkin se ohjaimen pidikkeen kun se on tosi matalalla eika sita saa yhtaan liikutettua

Ööh, huomasittekos että se ohjain venyy siitä pidikkeestä.. tai sitten joku oli kiskonut sen irti ;). No kuitenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
No, sitä ei kukaan meistä tiedä, tuleeko se vai ei. Kiva jos tulee, mutta jos ei tule, niin eiköhän sitä pelattavaa tule muiden pelien muodossa.

Ja sellaista "killer app"ia ei kyllä tulekaan, joka kääntää die hard PS2 miehen XBox kelkkaan, se on ihan saletti ;)

Kyllä niitä killer appeja tulee xboxille, mutta tulee niitä PS2:llekin, eli ei ole tarvetta vaihtaa konetta. Yksinkertaista, mutta totta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights


http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2630903,00.html

Tuotako tarkoitat? Katsoppa milloin se on päivätty. Tuon jälkeen koko hommasta ei ole kuulunut mitään.

Eli pelistä pitää joka päivä kertoa jotain, että pelaajat uskoo sen tulevan jollekkin koneelle? Luotan tuohon juttuun ja ei se mielestäni ole mikään ihme, jos MGS 2 tulee xboxille. Tai mistäs sitä tietää vaikka ei tulisikaan, mutta en usko että xbox ukkojen elämä siihen murskautuisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Viimeisintä tietoa xboxin myynnistä euroopassa ja Japanissa.
Ei näytä hyvältä.

myyntilukuja euroopassa

Joo eihän nuo kovin erikoisia lukuja ole, mutta en tuon perusteella vielä sanoisi mitään. Microsoftilla rahaa riittää ja vasta ensi vuoden alussa nähdään kuinka äijän käy. PS2 myyntiin nyt ei ole mitään mahdollisuuttakaan, kun Sonyn hyvän markkinoinnin ja ovelan taktiikan ansiosta kone myi hirveitä määriä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Joo eihän nuo kovin erikoisia lukuja ole, mutta en tuon perusteella vielä sanoisi mitään. Microsoftilla rahaa

Jeh. Alkukevät ei yleensä ole se kaikkein vilkkain myyntisesonki toisin kuin joulun alusaika. Jouluksi hintakin varmaan laskee niin silloin se sota vasta syttyykin.

Eipä sillä kyllä sinänsä ole niin väliä minulle kun hankittavia pelejä on jo nyt yli rahavarantojen .:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl


Minusta se on sama missä lehdessä se on, jos jutussa on järkeä ja sinuna en hirveästi pelit lehteä haukkuisi. Itse en todellakaan ole xboxmies, koska minulla ei ole aikomustakaan ostaa Xboxia mutta ymmärrän että aika noloa vaan haukkua markkinoiden tehokkainta konetta. Tuo sinun hieman paniikinomainen xboxin haukkuminen saakin hieman epäilemään, että pelkäät Microsoftin rahalipasta, sillä Microsoftilla rahaa riittää viedä pelintekijöitä jopa sinun suurelta ja mahtavalta Sonylta. Olen Teken kanssa samaa mieltä, että aivan turha kyhätä listaa koska sinä olet jo päättänyt että xbox on paska eikä mikään käännä päätäsi. Heitetään nyt kumminkin... Halo, JSRF, Project Ego, DOA 3, Gun valkyrie, Project gotham racing, Rallisport challenge ja Star wars: Knights of the old republic. Tuossa nyt on ensimmäiselle vuodelle aika hyvä lista vaikka tietysti kaikki nämä pelithän on mielestäsi läpi paskoja ja sinun sanasihan on laki.


Mitä noloa on haukkua "tehokkainta" konetta, jos sen pelit on suolesta?!

Halo on hyvä, siitä ei pääse mihinkään

JSRF:stä en tiedä mitään

DOA3 on onneton

PGR ei ole kummoinen

jne, jne...

Mä haluan pelata MIELESTÄNI markkinoiden parhaita pelejä, ne tulee PS2:lle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Joo aina ku käyn vaikka anttilassa pelaamassa(eli harvoin), niin saan aina seisoa ihan kyykyssä että näkis just ja just jotain. Oon semmonen päälle 190cm:) Ei oo hauskaa pelata anttilassa...

Ehkä se on tarkoitus ettei anttilassa ole liian hauska pelata! Muutenhan jengi pakkais sinne pelaamaan eikä kukaan hommais gameja kotiin!

Mua on monesti naurattanut kun pienemmissä peliliikkeissä suunnilleen sama posse on vallannut nurkan pelikoneen. Ne tulee sinne moneks tunniks haisemaan ja mättämään pelejä. Jos mä olisin sen liikkeen pitäjä, niin en tiedä mitä tekisin. Se jengi ei varmaan ees osta sieltä mitään
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl


Eli pelistä pitää joka päivä kertoa jotain, että pelaajat uskoo sen tulevan jollekkin koneelle? Luotan tuohon juttuun ja ei se mielestäni ole mikään ihme, jos MGS 2 tulee xboxille. Tai mistäs sitä tietää vaikka ei tulisikaan, mutta en usko että xbox ukkojen elämä siihen murskautuisi.

Ei siitä joka päivä tarvitse kertoa, mutta pelistä tiedetään ainoastaan se, että sen "pitäisi" tulla ja sekin tieto on peräisin puolentoista vuoden takaa.
 
Ylös Bottom