Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Käytkö hiukan kuumana? Viestin avauksesi vähän viittaa siihen.
Pitkää listaasi syistä olla hankkimatta Xboxia en viitsi kommentoida, kun siihen on selvästi koitettu laittaa kaikki mahdollinen mitä mieleen juolahtaa. Ihmisten kanssa, jotka näkevät jossain vaihtoehdossa pelkkää huonoa, on aika turha ruveta väittelemään."
Itseasiassa naureskelin kun luin viestiäsi ja vastausta kirjoittaessani. En ymmärrä ihmisiä ketkä ottaa tosissaan tappelun siitä kumpi konsoli on parempi.
Eikös tarkoituksena ollut juuri lista minun syyni miksi en kyseistä "konsolia" itselleni hanki? Silloin tuo listani on aika asiaan kuuluva ja sitä paitsi, saman tien kun laitoin postin menemään, keksin vielä monta lisää.
Ja joku kommentoi sitä nettisydeemiä. Kyllä mä ainakin pelaan THPS3:sta ihan sujuvasti netissä? Tietääkseni muita online pelejä ei vielä ole? Ja jos jaksaisin maksaa ja tilata japanista Egg browserin tai jonkun sen nimisen, voisimpa ihan 'surfata' pleikallani ja lukea vaikka e-maileja.
Mielestäni XBox ei suinkaan ole kokonaan huono keksintö. Onhan se hyvä tuote laskemaan PS2:sen hintaa ja tuomaan kilpailua ja kuten mainitsin, joku mainostoimisto on saanut hyvät rahat mainoksista. Jättäisivät suosiolla PC:t PC:n koteloihin...
Itseasiassa ajattelin ostaa XBoxin vielä kuukausi sitten, mutta mitä nyt tässä olen hommaa ja tulevia pelejä seuraillut, samat pelit tulevat PC:lle. Joten en nää järkevänä maksaa rahaa toisesta PC:stä. Olikohan nyt tarpeeksi perusteltua..