Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Noh.... Terra Novan jälkeen en sanoisi mitään... Sarja kuitenkin oli yksi kalleimmista sarjoista, ja oli täysi floppi huonoilla dinosauruksilla ja erittäin kliseisellä käsikirjoituksella.

Eikä lähelläkään Breaking Badin tai edes Game of Thronesin tasoa.
 
Vastaus: Xbox One

Eikä lähelläkään Breaking Badin tai edes Game of Thronesin tasoa.
Sen takia Xbox One tuokin achievementit tv:n katseluun. Pakko pullasta tuleekin mahtavaa, kun siitä kerää täydet "tvscoret". Voi sitten väläytellä kavereille virtuaalikikkeliä pisteiden kautta. Alkaa Spielberg-moskakin yhtäkkiä maistumaan, kun siitä saa pisteitä tai jopa jotain palkintoja. Omalla kohdalla lähden siitä, että itse tv-sarja/elokuva/urheilu antaa kokemuksia tai sitten ei, mutta tällainen systeemi tekee koko jujusta keinotekoista. Toki ymmärrän, että tämäkin on vain hyvää bisnestä Microsoftin lompakolle(tv+mainokset+achievementit).

Eurogamerin uutinen TV-achiementeistä.
 
Vastaus: Xbox One

Draama Jonathan Blown ja Microsoftin kanssa edelleen jatkuu.

Jonathan Blow Criticizes Microsoft’s Claim of Increasing Servers to 300K, Calls It A Lie Read

Suuresti ihmetyttää mitä kulissien takana on tapahtunut Braidin luojan sekä Microsoftin välillä. Alunperin The Witness oli suunniteltu ilmestyvän Braidin tapaan ensiksi Microsoftin kotikonsolille, mutta nähtävästi jossain kohtaan osapuolten intressit menivät pahasti ristiin. Nyt pelin julkistus tapahtuukin kilpailevalla konsolilla ja kieltämättä tämän saippuaoopperan jatkuessa herää kysymys nähdäänkö peliä koskaan X1:lla.
 
Vastaus: Xbox One

Draama Jonathan Blown ja Microsoftin kanssa edelleen jatkuu.

Jonathan Blow Criticizes Microsoft’s Claim of Increasing Servers to 300K, Calls It A Lie Read

Suuresti ihmetyttää mitä kulissien takana on tapahtunut Braidin luojan sekä Microsoftin välillä. Alunperin The Witness oli suunniteltu ilmestyvän Braidin tapaan ensiksi Microsoftin kotikonsolille, mutta nähtävästi jossain kohtaan osapuolten intressit menivät pahasti ristiin. Nyt pelin julkistus tapahtuukin kilpailevalla konsolilla ja kieltämättä tämän saippuaoopperan jatkuessa herää kysymys nähdäänkö peliä koskaan X1:lla.
Veikkaan, että sukset meni ristiin siinä vaiheessa, kun Microsoft ei suostunut maksamaan Jonathanin seuraavien vuosien kestävää täyshoidollista hotellimajoitusta....
 
Vastaus: Xbox One

Veikkaan, että sukset meni ristiin siinä vaiheessa, kun Microsoft ei suostunut maksamaan Jonathanin seuraavien vuosien kestävää täyshoidollista hotellimajoitusta....
Pakko sanoa, että suhteellisen paska asenne teikäläisellä Indie pelinkehittäjää kohtaan. Jos enemmän kiinnostaa kuinka helppoa pelin kehittäminen itsenäisenä pelinkehittäjänä on, niin Netflixistä löytyy aiheeseen sopiva dokumentti. Kannattaa katsoa. Voi olla että mieli muuttuu "täyshoidollisesta hotellimajoituksesta".
 
Vastaus: Xbox One

Pakko sanoa, että suhteellisen paska asenne teikäläisellä Indie pelinkehittäjää kohtaan. Jos enemmän kiinnostaa kuinka helppoa pelin kehittäminen itsenäisenä pelinkehittäjänä on, niin Netflixistä löytyy aiheeseen sopiva dokumentti. Kannattaa katsoa. Voi olla että mieli muuttuu "täyshoidollisesta hotellimajoituksesta".
No itseasiassa itsehän olen joitakin pikkupelejä aikoinani tehnyt, ja nähnyt suomalaistakin pelikehitystä melko läheltä, joten suurinpiirtein asiat on hallussa.

Braidin suurehkoa rahoitustahan kritisoitiin jälkikäteen, kun selvisi että herra Blow oli käyttänyt ison osan 200.000 dollarin rahoituksesta omaan ylläpitoon asumalla hotellissa. Se oliko se nyt ovelaa Microsoftin lypsämistä, vai oliko raha pois Braidin tuotannosta on jokaisen itsensä pääteltävissä.
 
Vastaus: Xbox One

Xbox One jatkaa 360:n jalanjäljissä aluekoodien suhteen, eli lukitus löytyy. Vaikka aluekoodilukitus 360:sta löytyy, on moni peli aluekoodivapaa. Saa nähdä, muuttuuko linja suljetummaksi vaiko pysyy samana. Kauppapaikan sisältökin vaihtelee maittain seuraavalla konsolilla, aivan kuten nyt.

Lähde CVG
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

jatkaa
aivan kuten nyt.
Minun mielestä nämä ovat hyviä sanavalintoja tässä viestissä. Muilla sivustoilla on kommenteissa sattunut jo näitä ylilyöntejä tästäkin aiheesta, joissa ei ole muistettu, että sama "rajoitus" on löytynyt jo nykyisessä konsolisukupolvessa.
 
Vastaus: Xbox One

“Designed as a premium entertainment system that is aesthetically at home in the living room, the console is intended to sit horizontally. Additionally, the airflow and venting system was optimized for this horizontal orientation.”

Xbox One 'Intended To Sit Horizontally' - IGN

Jos jotakin kiinnostaa tuo, että voiko pitää pystyssä, niin ainakin on suunniteltu vaakatasossa pidettäväksi.
 
Vastaus: Xbox One

Xbox One 'Intended To Sit Horizontally' - IGN

Jos jotakin kiinnostaa tuo, että voiko pitää pystyssä, niin ainakin on suunniteltu vaakatasossa pidettäväksi.

Microsoft otti kyllä täysin väärän käännöksen konsolin ulkonäön kanssa. Laite on tylsän näköinen laatikko, joka näyttää enemmän joltain audiovahvistimelta. Huono muotoilu saa laitteen näyttämään vielä kokoaan suuremmalta. Kuvista päätellyt kokomittaukset kertovat boxin olevan alkuperäistä Xbox 360:a pienempi. Kuitenkin X360:n pyöristetyt muodot saavat laitteen tuntumaan ja näyttämään solakalta. Lisäksi paljastamatta on vielä minkä kokoinen on uuden boxin virtalähde. Tuokin että konsolia ei sovi laittaa pystyasentoon tulee rajoittamaan konsolin sijoittamista.
 
Vastaus: Xbox One

Microsoft otti kyllä täysin väärän käännöksen konsolin ulkonäön kanssa. Laite on tylsän näköinen laatikko, joka näyttää enemmän joltain audiovahvistimelta.
Tällä toisaalta ehkä haettiinkin sitä mielikuvaa, että nyt on kyseessä ihan vakavasti otettava media/hifilaite. Konsolien muotoilut kun ovat perinteisesti näyttäneet enemmänkin lasten leluilta, eivätkä sen takia välttämättä ole houkutelleet hifistelijöitä.
 
Vastaus: Xbox One

Tällä toisaalta ehkä haettiinkin sitä mielikuvaa, että nyt on kyseessä ihan vakavasti otettava media/hifilaite. Konsolien muotoilut kun ovat perinteisesti näyttäneet enemmänkin lasten leluilta, eivätkä sen takia välttämättä ole houkutelleet hifistelijöitä.

Touché. En silti usko että "hifistelijät" ovat vain ulkonäön takia jättäneet konsolin ostamatta. Myönnän että kaikkien muiden laitteiden vieressä nykykonsolit näyttävät leluilta - varsinkin pystyasennossa. Itse pidän Xbox Onen muotoilusta. Siitä huolimatta minulle on aivan yhdentekevää minkälaisen leivänpaahtimen Sony julkistaa E3-messuilla. Itse ostan molemmat konsolit.
 
Vastaus: Xbox One

Microsoft otti kyllä täysin väärän käännöksen konsolin ulkonäön kanssa. Laite on tylsän näköinen laatikko, joka näyttää enemmän joltain audiovahvistimelta. Huono muotoilu saa laitteen näyttämään vielä kokoaan suuremmalta. Kuvista päätellyt kokomittaukset kertovat boxin olevan alkuperäistä Xbox 360:a pienempi. Kuitenkin X360:n pyöristetyt muodot saavat laitteen tuntumaan ja näyttämään solakalta. Lisäksi paljastamatta on vielä minkä kokoinen on uuden boxin virtalähde. Tuokin että konsolia ei sovi laittaa pystyasentoon tulee rajoittamaan konsolin sijoittamista.

Ja tämä on huono asia millä tavoin?

Minä ainakin olen kyllästynyt katselemaan supersiistejä avaruusradioita. XBonen muotoilu on varsin virkistävää vaihtelua tähän ja se sopii hienosti muiden hifilaitteiden sekaan.
 
Vastaus: Xbox One

Mun mielestä toi on kans ihan ok:n näkönen. Tommonen selkeälinjainen joka, kuten mainittua, menee kivasti muiden laitteiden sekaan. Eikä mulle niin väliä miltä se näyttää. Mutta en nyt ala vielä järjestelemään paikkaa sille valmiiksi :) Monta kuukautta aikaa katella mitä M$ keksii. Älytöntä kiihkoamista tuolla toisessa ketjussa, varsinkin erään Sonyn tyypin taholta. Itse ainakin odottelen vaan mitä tuleman pitää, koska mikä vaan voi muuttua vielä, ja varmasi muuttuukin ennen kuin se myyntiin tulee.
 
Kuulun itsekin siihen vähemmistöön, jonka mielestä tuollainen askeettinen hifilaatikkomuotoilu on toimiva ratkaisu.

Ei sitä itse konsolin ulkonäköä tule oikeasti juuri koskaan katseltua, mutta hifimitoissa oleva musta laatikko sulautuu TV-tasoon oikein kivasti. Lisäksi reilut mitat mahdollistanevat sen, ettei komponentteja ole survottu liian lähekkäin, vaan se lupaus oikeasti hiljaisesta konsolista toteutuu kovassakin rasituksessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom