Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Halo on yksi syy ostaa Xbox, mutta ei suinkaan ainoa.No sitten elän kyllä suuressa harhassa...
Ehkä Halon aika tosiaan on jo ohi :/
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Halo on yksi syy ostaa Xbox, mutta ei suinkaan ainoa.No sitten elän kyllä suuressa harhassa...
Ehkä Halon aika tosiaan on jo ohi :/
Itse asiassa, ostin Xbox one x pelkästään halowarsin takia.Halo on yksi syy ostaa Xbox, mutta ei suinkaan ainoa.
Mites kohta elder scroll,fallout,doom,starfield ym mitä kaikkea zenimax studios kauppojen mukana tuli tulevia yksinoikeuksiaHalo Wars, Forza Horizon, Fable ... voi hyvät hyssykät ja taivaan talikynttilät.
Nyt tosiaan alkaa tämä uusin käyttis valumaan kaikille päivityksenä.Oli näköjään yön aikana päivittynyt käyttöjärjestelmä. Ulkoasu on mukavan freesi ja tuttua kauraa XSX-esittelyistä. Toimii edelleen todella sukkelasti.
![]()
Xboxin ohjaimet puoltavat – nyt vika havaittu myös lähes 200 euron Elite-ohjaimessa
Pelaajat ovat raivoissaan puoltavien Xbox-ohjainten kanssa. Nyt myös Xbox Elite Series 2 -ohjain on nostettu mukaan ryhmäkanteeseen.www.mikrobitti.fi
Tein huvikseni vertailevaa testausta siitä, kuinka monta painallusta tarvitaan, että konsolin käynnistymisen jälkeen pääsee Live- ja Plus-alennuspeleihin.Minusta tuo uusin Xboxin käyttöliittymä on tosi huono. Kauppa on lähes käyttökelvoton ja esim. viikon live gold tarjouspelejä ei löydy kovin helposti.
Itse tykkään myös uudesta kauppa paikasta. On nopea ja hienon näköinen. Asetuksista saa äänet, videot ym säädettyä ja kaikki löytyy tosi helposti. Tarjouksiin pääsen heti xbox työpöydältä mutta olen varmaan laittanut ne sinneTein huvikseni vertailevaa testausta siitä, kuinka monta painallusta tarvitaan, että konsolin käynnistymisen jälkeen pääsee Live- ja Plus-alennuspeleihin.
Xbox One: 7
PS4: 6
Eli yhden painalluksen ero jopa. En kutsuisi käyttökelvottomaksi tai vaikeaksi, ja nimenomaan tuon viimeisimmän kauppapaikkauudistuksen jälkeen Xbox One X:llä kaupan selaaminen on TODELLA nopeaa.
Mulla ei ole minkään laitteen ohjaimessa ollut koskaan mitään vikaa mutta en pelaa nhl ja noin 95% pelaamisesta käytän xbox ohjaintaPahus, mun olis pitäny aikoinaan pistää ryhmäkanne pystyyn Dualshockin hajoavista tateista. Kuusi ohjainta kävin läpi alle vuodessa.
Mutta tuo driftaus on kyllä täyttä totta. Oma Project Scorpio -alkuperäisohjain oli laitettava keräilyesineeksi kaapin perukoille, koska pelikäyttöön siitä ei enää ollut. Oli muuten vasta toinen Xbox-ohjain ikinä, joka on käytössä hajonnut.
Minä löysin live gold alennuspelit vain kirjoittamalla live gold kaupan hakusanaksi, jolloin ilmestyi ikoni "osta live gold" tjsp. josta pääsin live goldin sivulle ja sieltä löysin live gold pelitarjoukset jotenkin. En millään löydä noita suoria reittejä ja joudun joka kerta opettelemaan tuon ui:n muutoksen jälkeen reitit uudelleen, koska ne eivät vastaa minun pään sisäistä logiikkaa. Toki pääsee kauppaan katsomaan tarjouksia, mutta aiemmin ainakin live gold tarjoukset oli eri lokerossa kuin muut tarjoukset, mutta tuo lokero on nyt kadonnut kokonaan. Ilmeisesti nykyään live gold tarjoukset ovat muiden tarjouksien seassa. Varmaan 7 klikkauksella pääsee jotenkin katsomaan pelkät live gold tarjoukset, mutta minulta se ei ainakaan onnistu, enkä löydä niitä muuta kuin hankalia keinoja käyttäen tällä hetkellä. Näitä muutoksia on nyt tullut niin monta kertaa viime vuosina, että rupeaa pikku hiljaa turhauttamaan, kun tykkään siitä, että asiat toimivat sujuvasti samalla tavalla kuin aina ennenkin.Tein huvikseni vertailevaa testausta siitä, kuinka monta painallusta tarvitaan, että konsolin käynnistymisen jälkeen pääsee Live- ja Plus-alennuspeleihin.
Xbox One: 7
PS4: 6
Eli yhden painalluksen ero jopa. En kutsuisi käyttökelvottomaksi tai vaikeaksi, ja nimenomaan tuon viimeisimmän kauppapaikkauudistuksen jälkeen Xbox One X:llä kaupan selaaminen on TODELLA nopeaa.
Avaa kauppapaikka, avaa Deals-osio, paina kaksi kertaa alaspäin -> pitäisi näkyä kultajäsenien omat tarjoukset. Mielestäni ihan riittävän helpossa ja loogisessa paikassa.Toki pääsee kauppaan katsomaan tarjouksia, mutta aiemmin ainakin live gold tarjoukset oli eri lokerossa kuin muut tarjoukset, mutta tuo lokero on nyt kadonnut kokonaan. Ilmeisesti nykyään live gold tarjoukset ovat muiden tarjouksien seassa.
Sori, luin viestisi siinä vaiheessa, kun noita lisäyksiä ei vielä ollut.Niin, kirjoitin juuri edellisessä viestissä, että se on nyt muuttunut tuollaiseksi. En ole meedio, joten en aamuisten kokemusten perusteella kyennyt päättelemään, että illalla asia olisi sitten tällä tavalla.
Kyllä, mutta itse Xbox Onen käyttöliittymä muuttui vasta tänään.öö, mulla tuo uusi kauppapaikka on ollut käytössä jo varmaan yli viikon ajan.