Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tuleeko puolenkuunpeleistä jonkin sortin sähköpostia, kun tuote on postitettu? Kun tilasin mw3:n viime viikon keskiviikkona ja vielä ei ole kuulunut mitään, että olisi jo lähtenyt tulemaan.. Sillä jos se ei viimeistään huomenna lähde, perun tilauksen ja ostan jostain, mistä varmasti sen saan! :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Niin joo, Discshoppi ilmoitti lähettäneesä pelin mulle, ehkä pääsee jo huomenna pelailemaan :)

Mikä on laskun päivämäärä? Sen näkee sieltä tilauksen kohdasta discshopin sivuilta. Siitä yleensä näkee, koska peli on odotettavissa saapuvaksi. Esimerkiksi jos laskun päivämäärä on keskiviikko niin peli tulee mitä luultavimmin torstaina. Päivää ennen julkaisua nuo discshopin ennakotilaukset yleensä tulevat.

Sorrun itsekin tilausmouhotukseen. CDON lähetti minulle kopion tänään. Tosin toiveet pelin tulemisesta julkkariksi eivät ole kovin korkealla cdonin tuntien.

E:
CDON lähetti minulle kopion tänään

Eipäs lähettänytkään. Tyypeillä meni koko päivä pakatessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Niin joo, Discshoppi ilmoitti lähettäneesä pelin mulle, ehkä pääsee jo huomenna pelailemaan :)

Eikös Discshopin varasto ole Maarianhaminassa? Eli, jos tänään lähtenyt, niin en pitäisi odotuksia kovin korkealla, että vielä huomenissa tulee, itseasiassa Discshop-kokemusteni pohjalta sanoisin, että kannattaa olla onnellinen, jos tulee edes perjantaiksi. :( Mutta, pidetään peukkuja nyt kuitenkin. Itse odottelen, että Verkkokaupasta lähtisi huomenna viimeistään liikkeelle pakettia (9/10 kerrasta tullut ajoissa perille, toivottavasti nytkin).
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Eikös Discshopin varasto ole Maarianhaminassa? Eli, jos tänään lähtenyt, niin en pitäisi odotuksia kovin korkealla, että vielä huomenissa tulee, itseasiassa Discshop-kokemusteni pohjalta sanoisin, että kannattaa olla onnellinen, jos tulee edes perjantaiksi. :( Mutta, pidetään peukkuja nyt kuitenkin. Itse odottelen, että Verkkokaupasta lähtisi huomenna viimeistään liikkeelle pakettia (9/10 kerrasta tullut ajoissa perille, toivottavasti nytkin).

Vaikka OT:ksi meneekin niin pakko tarttua tähän.

Discshop lähettää pelit ymmärtääkseni lentopostina. Ennen klo 15:ta tilatut tuotteethan tulee lähes poikkeuksetta seuraavaksi päiväksi. Minulla on vain ja ainoastaan positiivisia kokemuksia Discshopista. Kaikki ennakkoon tilatut pelit tullut julkaisupäivää edeltävänä päivänä, paitsi yksi tuli vasta julkaisupäivänä. Myös tuotteet, jotka olen tilannut ennen kello kolmea on paria poikkeusta lukuunottamatta saapunut seuraavana päivänä. Mielestäni Discshop on ehdottomasti tällä hetkellä suomen paras verkkokauppa ja varmin valinta mikäli mielii saada tuotteet nopeasti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360 Hype]

Vaikka OT:ksi meneekin niin pakko tarttua tähän.

Discshop lähettää pelit ymmärtääkseni lentopostina. Ennen klo 15:ta tilatut tuotteethan tulee lähes poikkeuksetta seuraavaksi päiväksi. Minulla on vain ja ainoastaan positiivisia kokemuksia Discshopista. Kaikki ennakkoon tilatut pelit tullut julkaisupäivää edeltävänä päivänä, paitsi yksi tuli vasta julkaisupäivänä. Myös tuotteet, jotka olen tilannut ennen kello kolmea on paria poikkeusta lukuunottamatta saapunut seuraavana päivänä. Mielestäni Discshop on ehdottomasti tällä hetkellä suomen paras verkkokauppa ja varmin valinta mikäli mielii saada tuotteet nopeasti.

Komppaan, mullakin on pelkkiä hyviä kokemuksia discshopista, aina on pelit tullut reippaasti ennakkoon tai viimeistään julkkariksi. Siksi tilaankin nykyään pelkästään sieltä. Niin ja sori offtopikista.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Tällanen typerä kysymys... Tilasin Verkkokauppa.com:in Ålandin varastolta Elder Scrolls V: Skyrimin PS3:lle. Lähetys lähti matkaan keskiviikkona, joten arvelin sen tulleen (hyvällä tuurilla) täksi päiväksi. En kuitenkaan löydä mistään tilauksen seurantatunnusta tai mitään vastaavaa. Ja mitä merkitystä sillä on, että valitsin tilauksen yhteydessä toimitustavaksi "Nouto lähimmästä postin pisteestä" tavallisen kirjeen sijaan, joka tulisi kotiin perille asti? Otin tuon siksi, kun ajattelin sen olevan nopeampi tapa. Onko kukaan muu tilannut tuolla samalla tilaustavalla, vai onko tuo joku uus juttu tuolla Verkkokaupassa? Pakettia ei saanut ainakaan nyt haettua, kun seurantatunnusta ei ole... Eikä voi tarkistaa onko se paketti ylipäätään edes odottamassa siellä postin toimipisteessä?

Eli mistä VK.com:issa saa tuon seurantatunnuksen? Sohelsinko nyt koko homman? :F
 
Uskoisin, että tulee ihan tavallisen kirjeenä (joka on muuten nopeampi tapa). Verkkokaupan aiemmat tilaukset osiossa pitäisi näkyä seurantakoodi jos sellainen on luotu.
 
Uskoisin, että tulee ihan tavallisen kirjeenä (joka on muuten nopeampi tapa). Verkkokaupan aiemmat tilaukset osiossa pitäisi näkyä seurantakoodi jos sellainen on luotu.

Jos tilaus lähtee kirjeenä, eikä pakettina niin siihen ei tule seurantakoodia. Kirje postiin ei saa minkäänlaista seurantaa. Eipä siitä muuta vahvistusta saa ku sen verkkokaupan viestin et tilaus on toimitettu.
 
Pointti oli, että seurantatunnus pitäisi näkyä tilaushistoriassa JOS se on pakettina lähetetty, mitä en usko.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä taida tullu oikeaan aiheeseen mutta kysynpä kuitenkin. Zavviin kun yritän rekistöröityä kysyy tosta Visa Electron kortista Issye Number ja CV2 niin mitäs noilla meinataan ? Kiitos jo etukäteen vastaajille..!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä taida tullu oikeaan aiheeseen mutta kysynpä kuitenkin. Zavviin kun yritän rekistöröityä kysyy tosta Visa Electron kortista Issye Number ja CV2 niin mitäs noilla meinataan ? Kiitos jo etukäteen vastaajille..!

Se issue number on joissakin korteissa oleva myöntämispäivämäärä, ei koske Electronia eli jätä tyhjäksi tai valitse esim. N/A mikäli siinä on sellainen valinta. CV2-turvakoodi on kortin takana oleva kolminumeroinen luku siinä allekirjoituspaikan vieressä.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

No tänään tuo Skyrim onneksi saapui ja ihan kirjeenä omaan postilootaan. :)
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Onko joku tilannut Thehutista nyt lähiaikoina? Jos on, niin kuinka nopeasti paketit tällä hetkellä kulkevat? :)
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Onko joku tilannut Thehutista nyt lähiaikoina? Jos on, niin kuinka nopeasti paketit tällä hetkellä kulkevat? :)
BF3 LE pelin tilasin toissa viikonloppuna, postilaatikkoon ilmestyi viikon päästä maanantaina.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

CoolShop vissiin ihan luotettava kauppa? Oli ainoa suomalainen mesta, josta Modern Warfare 3:sta vielä löytyi varastosta kohtuulliseen hintaan (41.95e).
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

CoolShop vissiin ihan luotettava kauppa? Oli ainoa suomalainen mesta, josta Modern Warfare 3:sta vielä löytyi varastosta kohtuulliseen hintaan (41.95e).
Voin tähän sanoa, että kyllä on. Vaikka tuo sivustolta seurattava tilauksen seuranta jumittaakin kohdassa "prosessoidaan", niin itse ainakin olen saanut tuolta tilaamani tuotteet pari päivän sisällä tilauksesta.

Eli jos vain hintaluokkaani tuolta löytyy peli, niin sen kyllä sieltä tilaan.
 
Vastaus: Xbox 360

En taas löytänyt sitä kauppaketjua mistään...

Kultatilin uusimisen aika on taas edessä, mutta haluaisin varmistuksen vielä, että nuo Amazon.co.uk:sta ostetut kortit toimii Suomessa suomalaisella tilillä? Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: Xbox 360

Kultatilin uusimisen aika on taas edessä, mutta haluaisin varmistuksen vielä, että nuo Amazon.co.uk:sta ostetut kortit toimii Suomessa suomalaisella tilillä? Kiitos etukäteen.

Toimivat kyllä, ei muuta kun tilaukseen vaan.
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Pistin playlle postia kun ei tilausta kuulunut vielä yli kolmen viikon jälkeenkään ja sähköpostiin oli tullut printattava lomake joka pitää niille lähettää. Kysymys kuuluu, että tarkoittaako tuo "print name" kohta nimenselvennystä näin suomalaisittain vai mikä se on?
 
Vastaus: Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista (kotimaa/ulkomaa)

Pistin playlle postia kun ei tilausta kuulunut vielä yli kolmen viikon jälkeenkään ja sähköpostiin oli tullut printattava lomake joka pitää niille lähettää. Kysymys kuuluu, että tarkoittaako tuo "print name" kohta nimenselvennystä näin suomalaisittain vai mikä se on?

Kyllä, nimenselvennystä se tarkoittaa.
 
Ylös Bottom