Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]
Meikä kyl odotti et edes joku ois vähän auttanu pääseen vauhtiin, mut ei sit vissiin.mun mielest jos 1 ei oo pelannu niin aika helvetin turhaa edes yrittää jotain. kyl mä oisin oikeesti luullu et tääl autetaan kanssa pelaajia .... eikä tota ........
Kysymyksesi on aivan liian ylimalkainen ja laaja. Tsori. Mutta Joohanh yritti kuitenkin, toiv. auttaa..
ME2 on toiminta-roolipeli (eli se ei ole pelkästään mikään "räiskintä").
Ota "normal" vaikeustaso (combat difficulty) ja valitse menusta niin, että tiimi käyttää automaattisesti kovimpia aseitaan/voimiaan (eli: squad power usage: YES) ja niin, että levelit nousee automaattisesti sulla ja tiimillä (eli: auto level up: SQUAD and PLAYER).
Ja valitset "class:soldier".
Sitten vain räiskit menemään (suoja on elintärkeä + tiimin tuki) ja tutkit/keräät kaiken & juttelet kaikkien mahd. tyyppien kanssa. Keskusteluissa muistat ikäänkuin "valita" sen, että pelaatko "hyvistä" vai "pahista". Ehkä ekan kerran helpottaa kun pelaat paragonia eli hyvistä. Eli suostut auttamaan ihmisiä, olet kohtelias/ymmärtäväinen, yms.
Varaudu sellaiseen 40-50h peliaikaan jos teet kaikki asiat. Ja keskusteluissa englannin kielen "ok" taito on pakollinen.
Toki muitakin valintoja voi valita, mutta jos on räiskintä-tausta ja haluaa mahd. simppelin pelaamisen, niin ylläolevat valinnat toimi ainakin mulla. Ne EIVÄT ole ainoita vaihtoehtoja kuitenkaan...
EDIT: Tarkennuksia..
Poksori on esittänyt minulle Gamertagin, jossa on ODST pelattuna ja Mass Effect 2.
Joohanh, tuskin olet mikään pelipoliisi täällä. Joten ehkä kannattaa miettiä tarviiko sulle jotain Gamertagejä näyttää pelatuista peleistä. Jos multa olisit kysellyt gametagia, niin olisin lähettänyt räkäisen naurun PM-muodossa (kohteliaan, mutta silti räkäisen)..
Nämä ovat vain pelejä, ei oteta niitä liian vakavasti..