Omenanraato
Well-Known Member
Tallin tavoitesijoitus
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos se renkaiden keskellä oleva numero siellä rengasvalikossa ilmottaa kuinka kauan rengas kestää, niin mikäs se numero siinä renkaan vasemmalla puolella sit on? Ja onks kellään mitään hajua mikä toi Race Director on?
Ei ollenkaan paha, mutta tämä osoittaa ainakin, että ei kannata innostua kun pääsee sijoituksissa sinne yli viidentoista ja pysyykin siellä pitkään, koska loppuun asti siellä tuskin tulee pysymään. Tallilla oltiin muuten tyytyväisiä kisaan ja kisan jälkeen sain mailia, että tuo mailin lähettäjä oli puhunut Tonylle (tallipomo vai mikälie onkaan???) ja hän oli sanonut, että saattaisi pian tarjota minulle "contract renewalia". Mitä tuolla sopimuksen uusimisella nyt siis tarkoitetaan? Saan vaihtaa tallia vai jonkin sortin jatkosopimus Lotukselle vai mitä ihmettä?!?
Kun tästä asiasta mainitsin, niin kävin noita ulkomaalaisia keskustelupalstoja tutkimassa ja siellä on ollu todella monella sama juttuEnsimmäinen ISO miinus näki päivänvalon tänään, kun pelasin kaverin kanssa co-op kautta. Ite olin maaliviivan ylittäessä 15. ja kaveri 18. mutta kun ruudulle lävähti kisan tulokset, niin ite olin 22. ja kaveri 24. Mitä ihmettä?! Ei voi olla sama bugi kahdessa pelissä peräkkäin. Sama kävi viime f1 2010:n nettipelissä!
Kuinkas usein tekoäly keskeyttää, tekee ajovirheitä, niiden autot hajoavat?
Heh, itselläni takana viisi kisaa ja niistä neljässä satoi oikein huolella. Siinäkilpailussa missä ei satanut, niin satoi kuitenkin aika-ajossaSadekisoja en oo vielä nähny.
Aivan liian harvoin. Minulla ei ole vielä tainnut keskeyttää kukaan ja olisi kiva nähdä se safety car jo.