nothing
Active Member
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
Ensiksi oli vähän samanlainen fiilis, mutta sitten pamahti privalaatikkoon viestiä, että olen päässyt harvojen ja valittujen "luottokirjoittajien" joukkoon. En siis joudu enakkosensuurin kynsiin. Mielestäni tämä on toisaalta ihan hyvä ominaisuus. Varsinkin kun saan arvostusta ja tunnustusta pitkästä foorumi-urastani.
Tuollainen avautuminen ja vastarannankiiskeily ei varmana ainakaan paranna mahdollisuuksiasi päästä joku päivä liittymään meihin...
Voisitteko todellakin kertoa mikä ihme on "väärä mielipide"? Kuka on omassa päässään keksinyt että hänellä on valta päättää oikeat mielipiteet? Asia alkaa saavan tuon perustelun voimin jotenkin aika hankalia piirteitä. Mieleen tulee historiasta moniakin asioita.
Vaikka foorumilla on ihan varmasti täysi laillinen oikeus toimia näin, niin näen sen silti melko kovana epäkunnioituksena sananvapautta kohtaan. Minulle tuo on oikeuksista yksi tärkeimmistä. Monille muille myös. Siksi se on kirjattu perustuslakiin.
Ensiksi oli vähän samanlainen fiilis, mutta sitten pamahti privalaatikkoon viestiä, että olen päässyt harvojen ja valittujen "luottokirjoittajien" joukkoon. En siis joudu enakkosensuurin kynsiin. Mielestäni tämä on toisaalta ihan hyvä ominaisuus. Varsinkin kun saan arvostusta ja tunnustusta pitkästä foorumi-urastani.
Tuollainen avautuminen ja vastarannankiiskeily ei varmana ainakaan paranna mahdollisuuksiasi päästä joku päivä liittymään meihin...
Viimeksi muokannut moderaattori: