Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Edit: Mjoo, Ekseli ehti ensin.

Ainoa, mikä tossa questissa ihmetyttää on se, että mitä siitä lopuksi hyötyy. "Survival skillit" paranee, mutta mitä sillä oikeastaan tarkoitetaan?
Vilkaisepa perkkejäsi. Questistä saa lopuksi erikoisperkin, jonka vaikutukset riippuvat siitä kuinka monta valinnaista tavoitetta suoritit ja miten vastasit Moiran kysmyksiin. Itse esimerkiksi sain 6 pisteen bonuksen scienceen ja medicineen sekä 6 % lisää myrkky- ja säteilyresistanssia. Tämä siis kun vastasin kaikkiin kysymyksiin [intelligence] vaihtoehdolla.
		Edit: Mjoo, Ekseli ehti ensin.

Hahmo on Science + Lockpick + Small Guns (nuo kaikki satasessa) ja sneakkia noin 70 mikä menee seuraavaksi tappiin. Suunnittelin jo, että seuraava hahmo on Melee + Speech
 Hahmo on Science + Lockpick + Small Guns (nuo kaikki satasessa) ja sneakkia noin 70 mikä menee seuraavaksi tappiin. Suunnittelin jo, että seuraava hahmo on Melee + Speech  ehkä Big Guns siihen päälle jos ei usko meleen tehoon riitä..
 ehkä Big Guns siihen päälle jos ei usko meleen tehoon riitä..
 melko vähän sitä perinteistä fps:ää tässä pelissä mun mielestä on, tai voihan sitä sellaisena pelata, mutta tuolloin itse räiskintä on niin kömpelöä että paha mielihän siitä tulee.
 melko vähän sitä perinteistä fps:ää tässä pelissä mun mielestä on, tai voihan sitä sellaisena pelata, mutta tuolloin itse räiskintä on niin kömpelöä että paha mielihän siitä tulee.

Onneksi tallensin ennen sitä ni voi tutkiskella aluetta ja suorittaa sivutehtäviä
 Onneksi tallensin ennen sitä ni voi tutkiskella aluetta ja suorittaa sivutehtäviä