Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Antees nyt vaan kun en jaksa lukea ketjua taakse päin, (on nimittäin niin prkl paljon tullut tekstiä) onko Japsi version päivitys muuttanut sen samanlaises kuin PALli versio? Siis Kimin F1 ja jaetturuutu kaksin peliin?
Onpas nirsoa kotona kun ei hyväksytä hienoja harrastusvälineitä edes keskellä olohuonettaTulipas ajotuntumaa reilusti lisää ku kaivettiin poitsun kans Driving Force Pro vaatehuoneesta ja käytiin ostamassa Playseats Solberg Editionin Alcantra jakkara
Vaimoke ei kyl ollu kauheen ilonen ku kannettiin se kotio ja iskettiin keskelle olkkaria![]()
On, saisi vielä tulla maailmanlaajuiset serverit niin ei olisi pakko ostaa Eu proloa.![]()
huomasin et ku ajaa hiekalle autolla, niin pöly ei näy peileis.
Itsekkin kirosin kun F430:lla vedin hiekalle niin eihän toi mopo jaksa 1:lla edes kierroksia tappiin asti nostaa hiekassa.Nyt alkaa semmoinen risomaan, että jos vähän käyn hiekalla pöllyttelemässä niin miksei mylly anna kaikkia tehoja (juu ei ole TC päällä)?
TÄH! Se ei siis käänny edes 90 astetta per/puoli eli "pystyasentoonkaan"? Jos siinä on joku vika?Hiikeri,
juu itseasiassa tuo momo ei edes käänny 180 astetta.
huomasin et ku ajaa hiekalle autolla, niin pöly ei näy peileis.
Huomasin saman ja tarkemmin kun aloin katselemaan, niin ei näy moni muukaan yksityiskohta. On karsittu nuo peileistä näkyvät grafiikat tosi yksinkertaisiksi, ettei veisi tehoa.
Uskon kyllä, että tulevassa GT5:ssa ei tingitä mistään... Toivotaan ainaskin.![]()
Ei mulla ainakaan tuolla näy mitään vaikka käynnistin koko konsolinkin uudestaan.Näyttäisi GT-TV:n ilmestyneen ensimmäinen Top Gearin jakso ladattavaksi kahdessa osassa. SD-laadulla, mutta se kelpaa.
Ei mulla ainakaan tuolla näy mitään vaikka käynnistin koko konsolinkin uudestaan.![]()
Käpy tahtoo hieman hiillostua noiden tiettyjen online kuskien takia
Tahtoo privaservut nyt ja heti.
ja sonyn pojille tiedoksi että laittakaa kisojen jälkeen näytille kuka on ajanut nopeimman kierroksen, kiitos.
Ei mulla ainakaan tuolla näy mitään vaikka käynnistin koko konsolinkin uudestaan.![]()
Itsekkin kirosin kun F430:lla vedin hiekalle niin eihän toi mopo jaksa 1:lla edes kierroksia tappiin asti nostaa hiekassa.
Kierrokset vaan tökkii matalalla vaikka poljin pohjassa, kuin olisi luistonesto päällä, ei näin!
Kyllä se pe***le pitäisi lyödä tyhjää että hiekka/sora vaan lentäisi vaikkakin silloin mentäisiinkin vain 1km/h.
Itse tossa pitäisi osata pikkukaasulla kyntää pois hiekalta hieman nopeammin eikä mtn. virtuaalisti ajoapua hiekalla a'la Sand/Gravel Traction Control.
Juu itse pitäisi saada se auto suditella takas radalle, eikä mitään tollaisia keinotekoisia hidastuksia. AI painaa nelipyöräluisua melkeen ohi ja itse joutuu jurruttaan jotain 20km/h ykkösellä.![]()