Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airedoion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Avatarisi tarina

No Ihan mister Kikkelihevin Suomen kuninkaan, eli Timo Kotipellon sormi ja lärvihän se tuossa komeilee ja ihan minulle hän sitä sormea näytti Suomen Sikakon keikalla... sen siitä saa kun pändin jätkät tuntee meikäläisen :p

Big Boss poseeraa minun avatarissani. Eipä se vissiin selittelyjä kaipaa, MGS sarja on loistava, ja tuo on hieno avatar.

Itselläni Don't feed the troll. Eeppinen peli tulossa seuraavan sukupolven konsoleille (mikäköhän niistä on paras?) vuonna 2013. Sen on tarkoitus yhdistellä Grand Theft Autoa, Gran Turismoa, Haloa, Viva Pinataa, Zeldaa ja Pikminiä, mutta tehdä kaikki esikuviaan paremmin. Kuvista puheen ollen, niiden perusteella voisin jo vaikka ostaa pelin. Taidan tosin malttaa odottaa IGN:n ennakkoon saakka.

Nykyisen pistin heti sen jälkeen, kun alotin pelaamaan...... Oblivionia, aivan!
Sitä edeltävä oli Abraham Lincolnin pärstä. Tosin kukaan sitä tuskin muistaa.
Olin leikannut sen ensimmäisestä sigistäni. Osoittautui pienenä kuvana turhan suttuiseksi. Sigi on tuossa alla.

signature905.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hyvä Newbia, et tule varmasti pettymään odotuksen jälkeen. Olen jopa kuullut huhuja pelin käyttämästä Unreal Engine 6:sta! Jopa filmaaminen on jo aloitettu Bollin toimesta.

Niin, ja avatarissa Mr.Bungle -yhteen kakkoslevy Disco Volanten kansikuva, niin kuin jo aiemmin olen sanonut. Signaturessa Faith No Moren loistavan "RV":n sanoituksia.

Sitä edeltävä oli Abraham Lincolnin pärstä. Tosin kukaan sitä tuskin muistaa.
Olin leikannut sen ensimmäisestä sigistäni. Osoittautui pienenä kuvana turhan suttuiseksi. Sigi on tuossa alla.

Minä muistan ihan kirkkaasti tuon avataresi :p
Mutta sille tarjoan kännit joka tietää että kuka on mun avataressani, siis jolle en oo sitä koskaa maininnut :p

Animesarja Naruto Shippuden jakso 1:sta
Kuvan kohdassa Sakura miettii: Seems like you´ve grown pretty strong in the time I havent´t seen you.

Sakura tapaa pitkästä aikaan Naruton. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Metsästysreissulla kotikairassa napauttu nuotiokuva jossa pääosassa oma tököttäjä. Paljon kertova kuva. Siinähän näkyy harrastukset pelaamisen ulkopuolelta, kuvaus (jota kyllä vasta aloittelen) ja metsästys. Lisäksi luonnon läheisyys on tärkeää.

Chuck Norris, THE MAN! Aina on jotenkin vain iskeneet Chuckin toimintapätkät. Ja kyllähän niille Chuck Norris vitseille on tullut monet kerrat naurettua. Hieno mies! :D (Eniten ehkä olen revennyt tälle googlen "find chuck norris" jutulle.

Eka joka googlen kuvahaulla löyty. Näin pieniin kärpäsen *askoihin ei kannata paljoa ajatusta uhrata. 100x100 tai 150x150 nii oisin vähä enemmän kuluttanu aikaani =)

Sanotaan nyt vaikka näin että mieluummin otan pääkallon kuin pinkin barbien naaman avatariini.

Olihan se pakko laittaa kaikkien aikojen action näyttelijä Steven Seagal tuohon avariks:cool:

Enpä keksinyt mitään muuta avatariin kelpaavaa joten leikkasin palasen yhdestä vanhasta maalauksestani.

Kuten varmaan porukka onkin huomannut, olen vaihtanut miekkani pikku piruun joka osoittanee enemmän todellista luonettani. Ilkikurinen mutta huvittava. ;)

Koska Black Knight on vaan niin helvetin siisti (Gray Fox on kyllä parhain pelihahmo mitä tiedän, mutta se taisi olla täällä jo jollain käytössä)

Ylös Bottom