Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AHL LIIGA 6. joukkueelle

Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

pate79 sanoi:
1. Miten päättyi ottelut? Ku en pääse katsomaan tilastoja ku vasta to. Huomenna taas tuplavuoro töitä, wuhuu!

2. Ketä vastaan karbaasi on kontannut?

3.Onko jari menossa ylhäisessä yksinäisyydessä?

1. 5-0 kiketsille muistaakseni;)

2. Jari ja miesylilaidan :(

3. KYLLÄ. Me ollaan aloittamassa kiipeilyä se perkule on jo kiivennyt Mount Everestille huipulle :D

Edit: Määkin olin jo aika lähellä huippulla , mutta sitten Jari tuli tasoihin, meni ohi ja siinä sivumennen tuuppasi mut alas:mad: :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Sopiskos pate sulle jos perjantaina otettais meiän pelit 12.00--> kaikki putkeen?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Ketä kiinnostaa, niin nyt olis varma häviö, kävin nääs neuvotteluja pelaajien kanssa ;)
Tarkotan, että tänään illemmalla, ny meen pihalle :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Ottaako joku matsia nyt ?
oisko tosa kymment vaille kello neljäntoista :)
EDIT, pari matsia korkeentaa kerkeen ottaa, ku sapuskaaki pitäs tehdä :eek:
TUPLA EDITTIÄ ISKEE: En löyä taaska peliä täsä kiireessä, joten täytyy siirtää illalle ne matsit :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
oisko tosa kymment vaille kello neljäntoista :)
EDIT, pari matsia korkeentaa kerkeen ottaa, ku sapuskaaki pitäs tehdä :eek:
TUPLA EDITTIÄ ISKEE: En löyä taaska peliä täsä kiireessä, joten täytyy siirtää illalle ne matsit :mad:


ahas, siis levy hukassa ?
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Ootko tsekannu PS3:n sisältä ? :)
Juu, siel oli COD4... ku kävi sillee et se NHL on siel COD:n kotelossa ja nyt se kotelo on siis jossain täällä, hitto ku se ei osaa vastata jos mä vihellän siihen :D
No löyty ;)
Eiku kaukaloon sieltä vaikka just nyt heti, saat voittaa mut :p
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Tosi hyvät matsit oli

Jari vs Timppa 4-1

Jari vs Timppa 1-3
jepa, niinhän ne oli, siin ekas matsis mä pelasin sillee vähän tunnustellen, että mittees sä pelailet, mut kummanki ekat maalit, siis mun eka ekassa pelissä oli samallaienen huumorpläjäys ku teikän eka maali tokassa pelissä, mokke on ottamassa kiekkoa mut refleksit ei ollu tarpeeks nopeet ni siitä tul maali! Jotenki tuntu tos tokassa pelissä, etten mä siellä pelaa ollenka, meni se sen verran hyvin, etten mä oo koskaa noin hyvin pelannu ;)
Otetaa tänää illalla tai sitte huomenna ne loput pelit ;)
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

Timppa78 sanoi:
jepa, niinhän ne oli, siin ekas matsis mä pelasin sillee vähän tunnustellen, että mittees sä pelailet, mut kummanki ekat maalit, siis mun eka ekassa pelissä oli samallaienen huumorpläjäys ku teikän eka maali tokassa pelissä, mokke on ottamassa kiekkoa mut refleksit ei ollu tarpeeks nopeet ni siitä tul maali! Jotenki tuntu tos tokassa pelissä, etten mä siellä pelaa ollenka, meni se sen verran hyvin, etten mä oo koskaa noin hyvin pelannu ;)
Otetaa tänää illalla tai sitte huomenna ne loput pelit ;)

Joo pari ihmeellistä maalia syntyi. Tosi tiukat matsit tosiaan oli.

Illalla/yöllä loput. Joskus 22:00-
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

-Jari- sanoi:
Joo pari ihmeellistä maalia syntyi. Tosi tiukat matsit tosiaan oli.

Illalla/yöllä loput. Joskus 22:00-
Meil o jonkun tyylin Klaaniharkat COD:ssa alkaa siin kymmeneltä, mut eiköhän ne pelit lopu klo:00:00 ku ne päivittää sitä nettipeliä ja pistää serverit kiinni, ni ainakin sitte mulle käy, ellei oo herralla jo sillon nukkumaan menoaika :D
 
Vastaus: AHL LIIGA 6. joukkueelle

miesylilaidan sanoi:
Sopiskos pate sulle jos perjantaina otettais meiän pelit 12.00--> kaikki putkeen?

Eiköhän tuo passaa. Oon ajatellut asian niin, että jos alkaa omissa soimaan ottelusta toiseen, eikä pelit ole tiukkoja niin pelaan vaan 2-3 peliä sua vastaan. Jolloin pelaan sit loput pelit myöhemmin, jos vaikka jotain kehitystä tapahtuisi. Tämä koskee kaikkia vastaan.

Mut jos pelit on tiukkaa vääntöä ja kääntyvät molempiin suuntiin niin pelataan vaan kaikki. Sen verran olen huono häviäjä, että pitää sit treenata kovempaa jos ei ekalla kerralla pärjää...
 
Ylös Bottom