Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT5, Forza 3 ja muut autopelit tappeli)
Mutta vaikka luvuista ehkä voikin saakin sellaisen kuvan, että repeilyä tapahtuu joka about joka sekunti, käytännössä näin ei todellakaan ole. Eikä ainakaan oma peli- taikka ajonautintoni ole ollut vaarassa vielä kertaakaan. Toki toivon, että PD:n tiimi onnistuisi kaivamaan jostakin hihasta muutaman ylimääräisen tempun, jolla repeily saataisiin kuriin. Kyllähän nuo lukuina ovat ihan hillittömiä, ja en muista aiemmista ruudunpäivitysanalyyseista yhden ainutta peliä, jossa olisi päästy edes 60 prosenttiin.
Pitänee paikkansa, jos pelaa Premium-autolla koppikuvakulmasta. Bumper camista itse pelaavana törmään repeilyyn käytännössä varsin harvoin. Kuvakulman lisäksi asiaa vaikuttaa valittu rata. Toisilla radoilla repeilyä tapahtuu enemmän, toisilla vähemmän.Mitä ******, aivan uskomattomia screen tearing prosentteja? Eikai tämä voi pitää paikkaansa?
Mutta vaikka luvuista ehkä voikin saakin sellaisen kuvan, että repeilyä tapahtuu joka about joka sekunti, käytännössä näin ei todellakaan ole. Eikä ainakaan oma peli- taikka ajonautintoni ole ollut vaarassa vielä kertaakaan. Toki toivon, että PD:n tiimi onnistuisi kaivamaan jostakin hihasta muutaman ylimääräisen tempun, jolla repeily saataisiin kuriin. Kyllähän nuo lukuina ovat ihan hillittömiä, ja en muista aiemmista ruudunpäivitysanalyyseista yhden ainutta peliä, jossa olisi päästy edes 60 prosenttiin.