Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä
Update! Gran Turismon historiasta ja teknisestä kehityksestä kiinnostuneiden kannattaa käydä lukemassa Digital Foundryn uusi Gran Turismo Evolution -artikkeli. Sen lopusta löytyy 1080p@60-videokuvaakin tosi puristeille.
Lähde: Eurogamer
Noin 15 tuntia GT5:n parissa viime päivinä (lue: öinä) viettäneen sanon, että noita räpsyviä taikka todella pahasti sahalaitaisia varjoja näkee käytännössä varsin harvoin, ja silloinkin vain sekunnin tai muutaman kerrallaan. Ilmiö toki korostuu, jos jää köröttelemään radalle kävelyvauhtia, mutta todellisessa kilpatilanteessa noita ei näe tai ehdi näkemään.Näkyyks tuota välkkymis hommaa kuinki usein pelissä, tai noissa replay-pätkissä?
Update! Gran Turismon historiasta ja teknisestä kehityksestä kiinnostuneiden kannattaa käydä lukemassa Digital Foundryn uusi Gran Turismo Evolution -artikkeli. Sen lopusta löytyy 1080p@60-videokuvaakin tosi puristeille.
The video below is the end product of our experiment. We've got the same five courses and the same five cars, running in GT titles from PlayStation, PSP, PlayStation 2 and PS3, and the comparison is quite extraordinary. It's a bit of a shame that replay angles were not standardised earlier, as the jump from PS1 to the other platforms can be rather jarring, but rest assured, these are the same corners on the same tracks - an evolution of both Polyphony Digital's development prowess and indeed the raw hardware power of the PlayStation consoles.
Lähde: Eurogamer