Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pitkälti makuasia... ite tykkään enemmän vanhasta tärinättömästä kun on kevyempi ja kestää akku kauemmin... rasittaa pelata johto kapulassa :)

Itse en tykkää ollenkaan tärinäohjaimesta, en käyttänyt kertaakaan ominaisuutta ps2:lla, enkä tuu ikinä käyttää sitä pleikka kolmosessakaa! Häiritse vaan kun tärise siinä kädes, eikä mun mielestä tuo minkäänlaista muka aitoutta peliin. Itse olen sitä mieltä että kun snipulla ammuskelee niin se kyllä vaati edes jotain taitoa et saa osuttua, itse en ikinä oo paikoillaan kökkimässä koko ajan. Aina tulee vaihettua paikkaa kun saa jonkun napsittua, koska ne kökkijät luulee että kukaan ei huomaa niitä, mutta ei siinä kauan mee kun se löydetään. Mitä nuubituubeihin tulee: Voihan sitä käyttää, mutta välillä kyl ottaa päähän oikee kunnolla kun huomaa että ei ne muuta osakkaan kun ampua noilla tuubeilla. Monesti on sillee että S&D:ssä kun huomaa että aha täs on näit nuubei, sit menee nurkkaan odottelee et ne nuubeille ne tuubit pois sit kun ei oo enää nuubailtavaa sit menee ja napsii ne pois. Kun eivät enää osakkaan ampua ilman nuubei. Mutta ei siinä mitään, saa niitä käyttää ei se multa oo mitenkään pois:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ohjaimen tärinät on ehkä surkein keksintö koskaan. Yhtä realistista ja mukavaa kun se että joku löis paistinpannulla takaraivoon aina kun ottaa osumaa CODissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mää ainakin vetelen snipulla silleen että juokselen ympäri kenttää ja ammuskelen.. :) Paljo hauskempaa ku nurkassa istuminen...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onneks sieltä tulee uutta nettipelattavaa kohtapuolin kun alkaa vähän tylsistyttämään tää peli... äsken overgrowthissa vastapuolella 5/6 kamot niskassa ja kun oon inhonnu snipu aseita aina Quake TF:stä ja CS:stä asti niin eipä tuollasta jaksa nyttenkään kattoa :) Mikään ei mun mielestä oo vittumaisempaa ku kuolla snipu kutiin ku ei noille voi ees monissa tapauksissa tehdä mitään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ohjaimen tärinät on ehkä surkein keksintö koskaan. Yhtä realistista ja mukavaa kun se että joku löis paistinpannulla takaraivoon aina kun ottaa osumaa CODissa.

Siis mitäh :eek: eiks sun eukkos ookkaa sun takana paistinpannu kourassa mätkäsemässä takaraivoon kun ammut?
Mä en osaa ees enää pelatakkaan, jossei oma eukko valurautapannulla mätkäsis joka kudin jälkeen mua takaraivoon, se on sitä nykyajan tärinää kato se :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitäs tolla tarkotit?:D

Kohtasin eilen kivan bugin! Alotin uuden prestigen ja ekas normi S&D matsissa sain kait 4 levelii ja pisteitä jotain 400. Kun palasin lobbyyn mun score mittari ei mahtunu perus skaalaan vaan meni yli TV ruudusta ja kas kummaa scoree tuli -400. En pystyny tekeen lainkaan classeja ja se alko todella v*tuttaan vaikka olin jo levelillä 5. No eipä mitään pelailin lisää S&D:tä ja maailman score laski sitä mukaan paljonko sain scoree pelin aikana. Leveli pomppas takas neloseen ja uudelleen vitoseen ja tätä toistui muutaman kerran. Alkoi toivo loppua kunnes napsahti leveli 6 ja classit aukes. Lopputulos CoDi On BUGINEN:eek:

20082008238.jpg


Tos näkyy kun classeja ei pysty tekeen.

Mulle tuli toi sama bugi joskus CoDin alkuaikoina, kun olin 55 lvl enkä olis halunnu mennä enempää prestigeen. Se expa-mittari kasvo ulos ruudusta ja rupes lopulta häiritsee, niin lopulta menin prestigeen ja samalla hävisi bugi.
Vielä oudompi "bugi", oli semmonen kun eksyin semmoseen servuun jossa kaikki pysty juosta semmosta sataa kilsaa tunnissa, ja oli loputtomat naatit ja panokset kaikilla pelaajilla. Siellä kaikki ampu sarjaa nuubi tuubeilla (Nappi vaan pohjaan niin se ampu yhtä lujaa sarjaa kun joku assault rifle). Oli joku vissii hakkeroinu sen servun tai jotain... Mulla on pari videoo kännykällä siitä mutta niitä löytyy youtubesta jos jaksaa ettii, ja oon niin avuton laittaa noita videioita muutenkin niin en edes yritä.:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onneks sieltä tulee uutta nettipelattavaa kohtapuolin kun alkaa vähän tylsistyttämään tää peli... äsken overgrowthissa vastapuolella 5/6 kamot niskassa ja kun oon inhonnu snipu aseita aina Quake TF:stä ja CS:stä asti niin eipä tuollasta jaksa nyttenkään kattoa :) Mikään ei mun mielestä oo vittumaisempaa ku kuolla snipu kutiin ku ei noille voi ees monissa tapauksissa tehdä mitään.
Koita tähtäämistä ja sen jälkeen ampumista. Toinen hyvä tapa on hoidella ne keitetyillä naateilla.

Mun mielestä olis oikeen lottovoitto jos 5/6 vastustajista sniputtais. Siin olis striikki tiedos :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

helpoimmasta päästä välttää snipun iskut on ampua sillä senverran et oppii parhaat/samalla yleisimmät tähtäilypaikat kentistä, nii tietää mitä kohtia vältellen pystyy kiertään niitten kimppuun. Ja se ghillie näkyy möykkynä nurmes todella kauas esim. pipelinen nurmirinne + G3 (rautatähtäin) = sniput rinteestä hengiltä. Ite ammun nykyään melkein pelkällä snipulla ja yritän pääasias huanolla menestyksellä ammuskella vihujen vastaavia :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snipu vaatii tässäkin pelissä paljon enemmän taitoa kun moni muu ase. Ei siinä mitään kyllä minuakin vituttais kun kuolisin siksi, että pelaan paskasti! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Snipu vaatii tässäkin pelissä paljon enemmän taitoa kun moni muu ase. Ei siinä mitään kyllä minuakin vituttais kun kuolisin siksi, että pelaan paskasti! :D

En missään vaiheessa oo kiistäny ettei snipulla kunnolla pelaaminen vaatis taitoa mutta ei se mun melessä sitä yhtään sen munattomammaks pelityyliks tee... kuten jo moneen kertaan sanonu makunsa kullakin ja turha mua alkaa lynkkaamaan jos en snipuista tykkää. En nyt tatkota Silenttiä mutta jokunen täällä tuntu ottavan itteensä kun en snipuista tykkää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ensimmäistä kertaa olen tässä pelaillut shotgunilla. En tajunnutkaan, että se voisi olla näin hauskaa:)

M1014+stoppari+extreme conditioning on tappava kombinaatio:D
Tämä haulikko räiskintä vaatii kyllä aivan erilaisen taktiikan kuin muilla aseilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

CoD4 on perkkien vuoksi erittäin addiktiivinen. Itse olen pelannut lähinnä M44 rynkyllä (vai mikä se nyt olikaan) ainakin sen aikaa että saan 25 headshottia kerättyä. Sitten ajattelin siirtyä haulikon ja snipun pariin. Myös raskas konekivääri yhdistettynä seinien läpi meneviin kuteihin toimi mainiosti ground warissa, joten sekin on listalla.

Peli kestää pitkään perkkien ansiosta. Monellakohan klaanilla löytyy esim. yksi kuuntelija-perk? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei yhdelläkään?

Itselle riittää kun saa blokattua omalta puolelta rääkyvät vauvat, laulavat spedet, musiikkia mikkiinsä toitottavat tollot tai pari keskenään pelaavaa pikkupoikaa, jotka kommentoivat jokaista runiaan ja avautuvat kun kuolevat.

Kaipaisko tähän lisää vielä samat TORSTIT vastapuolelta? Hell no.
Sitä kuulee ilman hyvän perkkipaikan tuhlausta lobbyssakin.

Kunnon tiimimatseissa ehkä joku teoreettinen ilo vois olla, mutta enemmän hyötyä on jostain oikeesti hyvästä perkistä.

HCSD:ssä martyrdomia ja last standia käyttävät pellet vois vetää ittensä jojoon ja opetella käyttämään perkkejä joita käyttääkseen ei pidä ensin kuolla. Riemukasta kun se ovia blokkaava nuubi ally pudotetaan heti spawniin ja oma porukka delaa siihen martyrdomiin. Mikä helvatan lähtökohta se muutenkin on pelaamaan lähteä, että mä aion kuolla ja ehkä otan jonkun mukanani hautaan!? Normipuolella näitä paskoja voi käytellä huoleti, ei oo markkaakaan kiinni. Siellä tuntuu marty olevan muutenkin kaikilla, luojan kiitos on HC.

Nuubituubittajat vois vetää ittensä jojoon em. urpojen kengännauhoihin.

Amen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei yhdelläkään?

Itselle riittää kun saa blokattua omalta puolelta rääkyvät vauvat, laulavat spedet, musiikkia mikkiinsä toitottavat tollot tai pari keskenään pelaavaa pikkupoikaa, jotka kommentoivat jokaista runiaan ja avautuvat kun kuolevat.

Kaipaisko tähän lisää vielä samat TORSTIT vastapuolelta? Hell no.
Sitä kuulee ilman hyvän perkkipaikan tuhlausta lobbyssakin.
Ehkä tässä haettiin nimenomaan että tuosta ois hyötyä klaanipeleissä kun kuulee vastustajien juonet. Ei nyt public-peleissä mitään iloa kai eavesdropista ookaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En liiemmin tiedä ketään kuka käyttäis klaani matsissa salakuuntelu perkkiä, siitä vaan ei oo hyötyä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En liiemmin tiedä ketään kuka käyttäis klaani matsissa salakuuntelu perkkiä, siitä vaan ei oo hyötyä.

Noh, periaatteessahan siitä vois olla hyötyä mutta harvemmin se keskustelu vastapuolella käy tyyliin "pentti on nyt tuossa talossa ja mä odotan tän mättään takana pisteessä B".... :p koordinaatteja sitä nyt harvoin jaetaan omillekaan.

Hiukkasen vielä unohtuu että onkin taas ps-ohjain kädessä, niin jos joku suomalainen sattuu hc-pelimuodossa samalle puolelle ja tussuttelen takaraivoon omia, niin napit on lipsahtaneet solmuun... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noh, periaatteessahan siitä vois olla hyötyä mutta harvemmin se keskustelu vastapuolella käy tyyliin "pentti on nyt tuossa talossa ja mä odotan tän mättään takana pisteessä B".... :p koordinaatteja sitä nyt harvoin jaetaan omillekaan.

Hiukkasen vielä unohtuu että onkin taas ps-ohjain kädessä, niin jos joku suomalainen sattuu hc-pelimuodossa samalle puolelle ja tussuttelen takaraivoon omia, niin napit on lipsahtaneet solmuun... :)

Vihjaatkos olevas kännissä:D:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sami L sanoi juuri ne sanat tuossa muutama viesti sitten mitä itsekin ajattelen. Vielä kun on tottunut viskaamaan ne naatit pois siitä jaloista, niin martyn sattuessa kohdalle et niin kerkeä tekemäänkään. Naapurit saaneet useinkin maistiaisia yhtä kirjavasta kirosanavarastosta kuin kapteeni Haddokilla konsanaan, bassi-bazuukeista karnevaalipunkkipäihin. Ei nyt ihan Hergen tuotantoa mukaillen, mutta pointtina tässä nimenomaan se verenpaineen nostatus kiukulla, alkaa peli sujumaan paremmin verenpaineen kohotessa kirosanojen terästämänä. Tai näin ainakin täällä pelatessa. Mikkiä ei tosiaan tule käytettyä mainittujen vajakkien häröilyjen takia noin muutenkaan kun openeilla ollaan.
 
Ylös Bottom