Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Ei se oikein kun tottunut pelaamaan 32vs32 pelejä.

Ja tuo headquarters mappi ainakin on todella huono edes tuohon 10vs10 peliin. Liian pieni ja liian pitkiä pätkiä näkee joka suuntaan. En myöskään ymmärrä dominationissa sitä, että lipulla täytyy kirjaimellisesti olla kiinni ja täysin avoimessa paikassa. Ja niille näkee 50m säteeltä joka puolelta.

3-6 kertaa isompia mappeja, selvästi paremmalla suunnittelulla ja vähintään 16vs16 pelejä, mielummin 32vs32.
Ja tuo ihan päätön juoksentelu ja loikkiminen pitäis saada pois. Mut taitaa kuulua Codin dna:han. En vaan ite ymmärrä tollasta sprinttailua.

Ydin pelaaminen on sitä tuttua CODia jota miljoonat rakastavat, siihen on vaan tuotu isompia pelimuotoja ja vähän realismia laitettu sekaan. Tämä pelisarja ei ole tainnut sinulle ikinä maistua niin ei tämäkään siihen muutosta tee, eikä edes yritä sitä tehdä.
 
Ydin pelaaminen on sitä tuttua CODia jota miljoonat rakastavat, siihen on vaan tuotu isompia pelimuotoja ja vähän realismia laitettu sekaan. Tämä pelisarja ei ole tainnut sinulle ikinä maistua niin ei tämäkään siihen muutosta tee, eikä edes yritä sitä tehdä.
Kyllä tuossa tosi moni asia maistuis ja eikö tähänkin ollut tulossa se 50vs50 pelimuoto. Toki jos ne sata ihmistä tungetaan korttelin alueelle, niin eipä se adhd touhu kyllä sit maistu.
 
Kyllä tuossa tosi moni asia maistuis ja eikö tähänkin ollut tulossa se 50vs50 pelimuoto. Toki jos ne sata ihmistä tungetaan korttelin alueelle, niin eipä se adhd touhu kyllä sit maistu.
Eiköhän mapit vielä laajene jos isommat pelimoodit tulee ja ajoneuvoja jne.
 
Ihan jees meininki oli betassa ja aseissa oli kyllä munaa soundien puolesta. Kyllä alkaa lukkiutuun se että tässä olisi talveksi se moninpeli pläjäys jota on muutaman vuoden nyt hoitanut vuoron perään joko battlefield tai battlefront :D
 
Toi yömappi tai NVG pelimuoto on meikäläisen suosikki. Eikä ole tehnyt mieli päivämappeja nyt tänään pelaillakkaan enää :)
 
Kyllähän tää peli maistuu, ainakin jos on fiksut joukkuekaverit. Isoin miinus tulee paskoista jalan äänistä
 
Noi tyypit jotka linnoittautuvat nurkkiin, noiden suojakilpien taakse pitäisi viedä saunan taakse ja vetää turpaan, niin paljon että tulee äitiä ikävä.. saatanan paskat perkele.. (sori, jos joku täällä tekee noin, mutta perkele sentään)

Ehkä mä lopetan pelaamisen tältä päivältä, kun alkaa nuppi sekoomaan, mutta hyvä peli kuiteskin. :)
 
Mitä tarkoitat paskoilla? Itse ääni on "huono" ? Liian kovalla ? Liian hiljaisella ?
Tässä nyt pari esimerkkiä miksi nimenomaan jalanäänet on todella surkeat:
- Välillä kuulet vain oman puolen äänet.
- Toisinaan kuulet kyllä vihun, mutta sieltä 100m päästä.
- Kuollut useamman kerran siten, että uusinnassa näkyy kun vihu poukkoilee ihan metrin päässä pitkän aikaa ennen kuin näkee mun selän ja ampuu. Mulla ei ääniä kuulunut ollenkaan.
- Välillä ääni kuuluu ns oikein, mutta aivan eri suunnasta kuin vihu tuli.
 
Pitkän ajan jälkeen codia ja näemmä mikään muuttunu. Näköjään kämppimistä ja muuta passiivista pelityyliä suositaan edelleen :)
 
Muita CoDeja ei ole tullut pelattua juuri ollenkaan, mutta tämä kyllä maistuu. En oikein keksi mitään mitä tässä nyt voisi muuttaa paitsi spawnausta/spawnipaikkoja.

Ihan ei tietysti sitä ollut mitä jossain vaiheessa hehkutettiin. Ei siis ole mikään hidastempoinen ja taktinen 1:1 mittasuhteen klaustrofobista lähirytinää seinien läpi ampuiluineen. Semmoinenkin olisi kyllä maistunut, mutta toimii tämä näinkin.
 
Pelatkaa tutulla tiimillä Cyber Attackia tai HQ:ta. Sieltä löytyy kaivattua taktisuutta. Erityisesti siinä vaiheessa kun respaaminen ei onnistu. Pistää miettimään jokaisen siirron tarkemmin. Tyystin eri peli kuin 20 pelaajan domination.
No ei kyl pistä miettimään yhtään mitään yhtään enempää. :D normisti kuolemien ei tarkoita yhtään mitään tässä pelissä kun spawnaat sekunnissa 10m päähän. Ja tuossa vaiheessa 99% varmuudella vihu sen jossain välissä valtaa, joten venaillaan vain seuraavaa hyökkäystä kännykkää selaillen.
 
Pitkän ajan jälkeen codia ja näemmä mikään muuttunu. Näköjään kämppimistä ja muuta passiivista pelityyliä suositaan edelleen :)
Mitä odotat sitten? Objektiivi pelimuodoissa kuuluukin kämppiä objektivella puolustaen niitä ja tdm taas juostaan ympäri karttaa. En tajua tätä joka vuotista vinkumista... Mene tappamaan ne kämppijät sieltä tai kämpi itse, mitä väliä?
 
No ei kyl pistä miettimään yhtään mitään yhtään enempää. :D normisti kuolemien ei tarkoita yhtään mitään tässä pelissä kun spawnaat sekunnissa 10m päähän. Ja tuossa vaiheessa 99% varmuudella vihu sen jossain välissä valtaa, joten venaillaan vain seuraavaa hyökkäystä kännykkää selaillen.
Samalaista sekoilua battlefieldikin on, ei mitään taktisuutta. Pelatkaa siegeä.
 
Samalaista sekoilua battlefieldikin on, ei mitään taktisuutta. Pelatkaa siegeä.
Juu ei olekaan, eikä pidä ollakaan. Lähinnä huvitti et joku saa täysin päättömästä munaravista aikaan taktisuutta.
Bäfässä sentään venaat sen 10sek ja juokset puoli minuuttia toiselta puolen karttaa. Siinä ottaa kuoleminen päähän. Tässä ei tunnu miltää.
 
Mitä odotat sitten? Objektiivi pelimuodoissa kuuluukin kämppiä objektivella puolustaen niitä ja tdm taas juostaan ympäri karttaa. En tajua tätä joka vuotista vinkumista... Mene tappamaan ne kämppijät sieltä tai kämpi itse, mitä väliä?
Huoh.

Mäpit kun kannustaa tässä kämppimään ja joka suunnasta pystyy ampumaan. Yritä sitten siinä pysyä hengissä.

Ja ole sinä tajuamatta. Ei sun yksinkertaisuus ole minulta pois :')
 
Itse toivoisin samantapaista squad systeemiä kuin battlefieldissä et voi kaveriin spawnata jne. Aluksi kun minimappia ei ollut koko ajan esillä niin oli kyllä vaikeaa paikantaa tiimikaveri aina niin se tekee vähän tylsähköä pelistä kun joutuu aina sen ensin metsästää jostain päin karttaa random spawnien takia. Ehkä sellane squad tuleekin kun isommat kartat? Ainakin toivon. Muuten ollut kyllä hauskaa pelin parissa, on todellinen reboot mw pelisarjalle, kun peli tuntuu aika paljonkin erilaiselle kun edelliset imo.
 
Ylös Bottom