Vastaus: COD4 turnaukseen pappa porukka
Mulla oli eilen Districtin dominationissa AK47, reddot, stopping power, deep impact. Jälki oli oikein makeaa ja yllättävän tarkkaa. ( pitkästä aikaa ) Vertailin AK:ta ja M4:sta ja edellinen voitti mielestäni selvästi.
Joissain kartoissa, joissa ampumaetäisyydet kasvavat käytän M14A:ta ( Coutdown, Pipeline ). Lähipeleissä ( Vacant, Showdown ) vaihdan KP:hen. Vaihtelen MP5 ja P90 välillä... yritän keksiä kumpi niistä olisi soveliaampi. Molemmat kyllä toimivat hyvin.
Dominationin voittaa tietenkin, jos pystyy pitämään kahta lippua hallussa. Tuo on varmasti hyvä taktiikka. Tiukat taistot tulevat silloin B-lipusta ( siis se kaupan edessä oleva lippu ).
MP5, silencer, UAV jammer, deadly silence toimi todella hyvin yhdessä HC TDM:ssä. Erän loppupuolella pääsi nappaamaan turhan innokkaasti tutkapisteiden perässä juoksevia naapureita aina selkään.
S&D:hen en laittaisi UAV jammeria. Suht' harvoin yksi vastustajista saa tutkaa päälle yhden erän aikana.
S&D:ssä kannattaa joillain tiimistä olla 3 fragia ja savut harhautusmielessä. Kaksi pitää paljon meteliä harhautuksen suunnassa ja neljä etenee toiselle saitille. Backlotissa voi käyttää myös kk:ta harhautukseen. Sillä voi ampua takakadulla olevat autot ja aiheuttaa kunnon ilotulituksen samalla kun pääjoukko etenee keskeneräiselle rakennukselle.
Paras perkki olisi kuitenkin kunnon nettiyhteys pelisessioon. Eilen nyki toisinaan kummasti ja toisessa erässä mulla oli taas kerran lägiä suhteessa muihin. Suomesta Kaliforniaan ja takaisin on kaapeleita pitkin ainakin 30.000 kilsaa = 0.1 sekuntia. Siihen vielä viivettä reitittimistä ja voilá pahimmassa tapauksessa lagia voi tulla ihan reippaasti. Silloin peli sujuu ihan toisella tavalla, kun yhteys on hyvä.
Tein eilen tällaset perkit:
HC S&D: 2 x claymore, UAV Jammer, deep impact,
HC TDM / Domination: 3 x frag, UAV Jammer, deep impact
Normi S&D: 2 x claymore, stopping power, deep impact
Normi TDM / Domination: 3 x frag, stopping power, deep impact
Aseena HC matseissa aina G36C + red dot. Mikä olisi vastaava mutta tehokkaampi ase normipeleihin?
Paras perkki ehdottomasti on deep impact, voi huoletta räiskiä seinienkin läpi. Martyrdom pitäisi olla kokonaan kielletty HC peleissä.
Oisko Dominationissa ideaa että tietyt henkilöt valtais/suojais aina samaa lippua? Eli 3 + 3 ja antais sen kolmannen lipun olla kokonaan? Eilen kun pelattiin niin oli sen verran kaoottista kun ei tiennyt kuka on minkäkin lipun kimpussa. Hauskaa silti!
Mulla oli eilen Districtin dominationissa AK47, reddot, stopping power, deep impact. Jälki oli oikein makeaa ja yllättävän tarkkaa. ( pitkästä aikaa ) Vertailin AK:ta ja M4:sta ja edellinen voitti mielestäni selvästi.
Joissain kartoissa, joissa ampumaetäisyydet kasvavat käytän M14A:ta ( Coutdown, Pipeline ). Lähipeleissä ( Vacant, Showdown ) vaihdan KP:hen. Vaihtelen MP5 ja P90 välillä... yritän keksiä kumpi niistä olisi soveliaampi. Molemmat kyllä toimivat hyvin.
Dominationin voittaa tietenkin, jos pystyy pitämään kahta lippua hallussa. Tuo on varmasti hyvä taktiikka. Tiukat taistot tulevat silloin B-lipusta ( siis se kaupan edessä oleva lippu ).
MP5, silencer, UAV jammer, deadly silence toimi todella hyvin yhdessä HC TDM:ssä. Erän loppupuolella pääsi nappaamaan turhan innokkaasti tutkapisteiden perässä juoksevia naapureita aina selkään.
S&D:hen en laittaisi UAV jammeria. Suht' harvoin yksi vastustajista saa tutkaa päälle yhden erän aikana.
S&D:ssä kannattaa joillain tiimistä olla 3 fragia ja savut harhautusmielessä. Kaksi pitää paljon meteliä harhautuksen suunnassa ja neljä etenee toiselle saitille. Backlotissa voi käyttää myös kk:ta harhautukseen. Sillä voi ampua takakadulla olevat autot ja aiheuttaa kunnon ilotulituksen samalla kun pääjoukko etenee keskeneräiselle rakennukselle.
Paras perkki olisi kuitenkin kunnon nettiyhteys pelisessioon. Eilen nyki toisinaan kummasti ja toisessa erässä mulla oli taas kerran lägiä suhteessa muihin. Suomesta Kaliforniaan ja takaisin on kaapeleita pitkin ainakin 30.000 kilsaa = 0.1 sekuntia. Siihen vielä viivettä reitittimistä ja voilá pahimmassa tapauksessa lagia voi tulla ihan reippaasti. Silloin peli sujuu ihan toisella tavalla, kun yhteys on hyvä.