HideoMiyamoto
Well-Known Member
Cyberpunk 2077 & hype on tappava kombo, eikö ihmiskunta ikinä opi![]()
Eiköhän siellä ole otettu opiksi. Sen verran kuitenkin opittu ettei tässä ennakkovaraamaan aleta. Kyllä laatu pitää nähdä ensin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cyberpunk 2077 & hype on tappava kombo, eikö ihmiskunta ikinä opi![]()
Kyllä se on ihan hype ja pelit ylipäätään mikä on tappava kombinaatio.Cyberpunk 2077 & hype on tappava kombo, eikö ihmiskunta ikinä opi![]()
Aloittakaamme DLC hype.
Idris Elba, I'm sold.![]()
Stringer Bell The Wiressa! Ja myöhemmin sitten Lutherista tuttu.Oli pakko oikein googlettaa kuka on kyseessä kun tuosta tehdään niin iso numero ja olen mä sen ilmeisesti siinä uudemmassa suicide squadissa nähnyt ja sen hahmon kyllä muistan, mutta nimi ei sanonut mitään. Näköjään myös Hobbs & Shaw leffassa oli mukana, mutta en mitenkään muista kuka leffan hahmoista oli Brixton.
Jos vähän vielä mennään offtopicin puolella niin vahva suositus kyllä The Wirelle jos sen jostain saa katseltavaksi. Alla maistiainen ehkä sarjan kuuluisammasta kohtauksesta. Ikärajoitettu monipuolisen dialogin vuoksi.^Kumpaakaan ei ole tullut katsottuaMä siis selasin sen imdb listauksen läpi ja nuo oli ne kaks leffaa jossa olen äijän nähnyt.
Jos vähän vielä mennään offtopicin puolella niin vahva suositus kyllä The Wirelle jos sen jostain saa katseltavaksi. Alla maistiainen ehkä sarjan kuuluisammasta kohtauksesta. Ikärajoitettu monipuolisen dialogin vuoksi.
Ei tarvitse ainakaan minua sääliä, pelasin julkaisussa Xbox One X:llä ja oli silloin jo mielestäni yksi parhaimmista pelaamistani peleistä. Oma pelikokemus oli loistava, ei ollut rikki samalla tavalla kuin osalla sakista, mikä aika jännä asia. Mutta loistava peli ollut itselleni julkaisusta asti. Nyt odottelen vain DLC:tä. Ja jatko-osaa.Nyt sitten näin 2 vuotta myöhemmin päätin että eiköhän tämä ole jo pelikelpoinen. Sääliksi kyl käy niitä jotka eivät malttaneet odottaa ja pelasivat tätä julkasussa, meinaan kyseessä on oikeesti hemmetin hyvä peli, nii voin vaan kuvitella miten ne bugit ja kaatumiset häiritsi pelaamista, toki niitäki oli moneen junaan kenellä oli enemmän kun toisilla. Ite nyt törmännyt hyvin pieniin bugeihin, tyylii NPC jäänyt kiinni prätkään ja mitä näitä nyt on mutta ei mitään peliä rikkovia, noin 30h pelaamisen aikana vain kerran kaatunut. Ei tätä varmaa koskaa saada täydelliseksi mutta pelattavaan kuntoon kyllä.
Kaupunki ja ympäristöt ovat ehkä omaperäisempiä mitä olen vidjapeleissä nähnyt, aivan tolkuttoman hienoja. Siitä huolimatta jos alkaa kaivaa pintaa syvemmälle nii onhan tämä välillä melko eloton ja jotenkin tyhjän oloinen, vaikka AI.t liikkuukin kaduilla ovat ne lukuisten pätsien jälkeen silti jotenkin vaan koristeen tuntuisia, maailma muutenkin tuntuu tyhjältä vaikka sielä muutama kauppa onkin. Mutta jos nyt unohtaa sen niin pelkästään jo tämä teema houkuttaa kulkemaan ja tutkimaan. Cyberpunk teema on muutenkin lähellä sydäntä, Deus Ex: Human Revolutionia pidän parhaana cyberpunk pelinä ja tässä on hyvin paljon deus exää muistuttavia elementtejä.
Itse tarina on kans täyttä rautaa ja hahmot erittäin hyvin kirjoitettu, se on ehottomasti tän pelin kantava voima. Yöllä kaupunki kaikkineen neonvaloineen saavat leuat auki. Sit kaikki tämä hahmon kehitys vielä päälle niin ollaan jo melko täydellisen roolipelin edessä, tämä oli selkeesti aivan liian valtava projekti näin pienelle studiolle jotka kyllä onnistuivat esim witcher kolmosen tekemään miltei täydelliseksi nii en sit tiedä mikä tässä meni pieleen julkasussa. Ainakin yksi vuosi lisää kehitystä nii oltais varmasti vältytty paskamyrskyltä, joka osittain myös kasvoi kun ihmiset nyt tykkää kattoo kun maailma palaa, vaikka peli olikin ainakin vanhoilla konsoleilla ripuli oli se kuitenkin pceellä ja nykykonsoleilla ihan "pelattava".
Ite en vaan omistanut PS5sta enkä tarpeeks hyvää peeceetä joten se oli syy jättää ostamatta, eikä kaduta. Nyt sai halvalla parempaa!
https://www.polygon.com/23387185/cyberpunk-2077-sequel-project-orion-announcement-cd-projekt-redVeikkaan et jatko-osaa saa odottaa tovi, vai onko siitä jotain mainittu?
https://www.polygon.com/23387185/cyberpunk-2077-sequel-project-orion-announcement-cd-projekt-red
Tuota tosiaan saadaan odotella vielä, näillä näkymin esituotantokin alkaa vasta 2024. Mutta tuo jatko-osa kuulemma syy miksi tulee vain yksi DLC Cyperpunk 2077:lle.
Edelleen, osa sakista ei törmännyt pelissä pahoihin bugeihin. Itse olin yksi heistä. Satunnaisia leijuvia roskia oli kyllä, joskus ase jäi leijumaan viholliselta ilmaan, siinä pahimmat bugit. Jotkut ovat kelanneet sitä vaihtoehtoa, että onko kenties vaikuttanut tuohon se millä hahmolla lähtenyt peliä pelaamaan tai missä järjestyksessä vetänyt questeja jne. Mahdollisuuksia on monia, mutta joillakin peli oli ehjempi kokemus julkaisussa kuin muilla. Itse pelasin vielä Cyberpunk 2077 Xbox One X Editionilla, ehkä sen takia peli toimi niin hyvin.Peliä nyt pätsätty 2 vuotta ja tullut next gen päivitys ja edelleen törmää melko näkyviin bugeihin, joten jotenki vaikee uskoo että jotkut koki tämän pelin muka täysin (ehkä pieniä bugeja siel tääl) julkasussa, että nyt muka sit 2 vuotta myöhemmin on lähes identtinen teos kyseessä? Ei jotenki voi uskoo tai sit jotkut ummistaa silmät enemmän kun toiset.
Nyt kun tätä enemmän pelannut nii kyl alkaa pistää silmään jotkut bugit, autot hävii yhtäkkiä teiltä, panamilla sniper rifle leijaa kädes miten sattuu, ampuu näkymättömäl sormipyssyl, äänet välil bugaa, jää päälle semmonen sirisevä tietokonekoodi ääni mikälie, siihen auttoi otti load gamen. Autot törmäilee ja kolaroi nii et menevät katoilleen, ei nyt mitään järkyttävä suuria peliä rikkovia bugeja mut kyl niitä on.
Peliä nyt pätsätty 2 vuotta ja tullut next gen päivitys ja edelleen törmää melko näkyviin bugeihin, joten jotenki vaikee uskoo että jotkut koki tämän pelin muka täysin (ehkä pieniä bugeja siel tääl) julkasussa, että nyt muka sit 2 vuotta myöhemmin on lähes identtinen teos kyseessä? Ei jotenki voi uskoo tai sit jotkut ummistaa silmät enemmän kun toiset.