Ippenator
Well-Known Member
Itse olen vasta kolmeen bugiin törmännyt, ja todella pienistä bugeista oli joka kerta kyse. Pari kertaa zombi jäänyt jotenkin outoon jumiin pelimaailmassa (silloinkin ne pystyi tappamaan pois sieltä kitumasta) ja kolmas kerta prätkä jäi jumiin pelimaailmassa, mutta tilanne korjaantui lataamalla pelin uudelleen tallennuksesta. Onneksi olin tallentanut juuri ennen kyseistä tilannetta. Ai niin, toki neljäs bugi oli vielä tuo kiikareiden toimimattomuusbugi, joka korjaantui pelin uudelleen käynnistämällä.Eka bugi tuli vastaan, kun moottoripyörä muuttui näkymättömäksi, mutta onneksi fast travel korjasi tuon.
Perkuleen kova peli kyllä ja hyvin menee aikaa tuota karttaa tutkiessa.
Minkäänlaisiin muihin bugeihin en ole törmännyt jo kymmenien pelituntien jälkeen. Ja edelleen peli on maittanut huikean hyvin. On muuten melkeinpä parhaan näköinen pleikkari-peli mitä olen pelannut, vaikkakin FPS-droppeja tulee kyllä ajoittain ihan ymmärrettävästi, kun pelimaailmassa on ajoittain todella paljon porukkaa ja tapahtumia. Itselleni tämä on kyllä aivan huikea peli! Ja on koko ajan vain tuntunut paremmalta mitä enemmän olen pelannut. Aluksi vaikutti aika selkeältä 8 pisteen peliltä, mutta nyt alkaa jo tuntumaan jopa 9,5 pisteen peliltä minulle. Ei malttaisi olla kyllä ollenkaan pelaamatta tätä, mutta muutakin pitää vaan kuitenkin tehdä, kuten joku täällä jo osuvasti kirjoitti.
Viimeksi muokattu: