Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Days Gone

Eka bugi tuli vastaan, kun moottoripyörä muuttui näkymättömäksi, mutta onneksi fast travel korjasi tuon.

Perkuleen kova peli kyllä ja hyvin menee aikaa tuota karttaa tutkiessa.
Itse olen vasta kolmeen bugiin törmännyt, ja todella pienistä bugeista oli joka kerta kyse. Pari kertaa zombi jäänyt jotenkin outoon jumiin pelimaailmassa (silloinkin ne pystyi tappamaan pois sieltä kitumasta) ja kolmas kerta prätkä jäi jumiin pelimaailmassa, mutta tilanne korjaantui lataamalla pelin uudelleen tallennuksesta. Onneksi olin tallentanut juuri ennen kyseistä tilannetta. Ai niin, toki neljäs bugi oli vielä tuo kiikareiden toimimattomuusbugi, joka korjaantui pelin uudelleen käynnistämällä.

Minkäänlaisiin muihin bugeihin en ole törmännyt jo kymmenien pelituntien jälkeen. Ja edelleen peli on maittanut huikean hyvin. On muuten melkeinpä parhaan näköinen pleikkari-peli mitä olen pelannut, vaikkakin FPS-droppeja tulee kyllä ajoittain ihan ymmärrettävästi, kun pelimaailmassa on ajoittain todella paljon porukkaa ja tapahtumia. Itselleni tämä on kyllä aivan huikea peli! Ja on koko ajan vain tuntunut paremmalta mitä enemmän olen pelannut. Aluksi vaikutti aika selkeältä 8 pisteen peliltä, mutta nyt alkaa jo tuntumaan jopa 9,5 pisteen peliltä minulle. Ei malttaisi olla kyllä ollenkaan pelaamatta tätä, mutta muutakin pitää vaan kuitenkin tehdä, kuten joku täällä jo osuvasti kirjoitti.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, peli ei enää löydä eilen tehtyä tallennusta ja nyt joutuisi pelaamaan neljän päivän takaisesta autosavesta :mad:

Tallennus kyllä näkyy olevan pleikkarilla, mutta jostakin syystä peli ei sitä tunnista.

Edit: Huh, pleikkarin "restore licenses" nappula korjasi ongelman
 
Pelin läpipelanneille kysymys, että kuinka pitkällä suunnilleen olen.
Seurasin juuri Iron Miken kanssa, sitä isoa hordea luolaan ja nyt olisi ilmeisesti tarkoitus räjäyttää se umpeen
 
Pelin läpipelanneille kysymys, että kuinka pitkällä suunnilleen olen.
Seurasin juuri Iron Miken kanssa, sitä isoa hordea luolaan ja nyt olisi ilmeisesti tarkoitus räjäyttää se umpeen

Aikalailla puolessa välissä. Tosin tein kaikki mahdolliset sivutehtävät aina samantien, niin vähän muisti voi valehdella. Mutta matkaa on vielä.
 
Aikalailla puolessa välissä. Tosin tein kaikki mahdolliset sivutehtävät aina samantien, niin vähän muisti voi valehdella. Mutta matkaa on vielä.
Okei, eli on pelillä ihan mukavasti pituutta, kun olen varmaan 25-30 tuntia pelannut ja aina välillä edennyt tarinassa, sivutehtävien ja kartan tutkimisen ohella :)

Harmi, että tässä ei ole mitään statseja mistä näkisi peliajan ja muuta.
 
Niin, suomenkielellä pelatessa kaikki tehtäväthän on "tarinaa", ainakin mulla ollut. On vihreällä värillä, punaisella, sinisellä, oranssilla, ja mitä noita nyt on. Kaikki tulee tietysti tehtyä. Muistokivellä vieraailut toki tajuan sivujutuiksi.
Aikalailla samoissa, tai vähän edellä meen Pirate finin kanssa, ja tästä kyllä tykkää enemmän vain, mitä pidemmälle peli etenee..
 
Itekki nyt hommasin ja alku kyllä ainakin yllättänyt todella positiivisesti. Helposti semmonen 8 peli ainakin mutta toki olen pelannut vasta ihan vähän aikaa. Miten muuten tuossa videolla näytti, että nuo zombiet tippuu yhdestä kudista? Olenko ottanut jonkun vaikean vaikeustason vai onko mulla vielä niin huonot aseet, kun saa ampua jonku neljä kutia, että kuolee? :)
 
Itekki nyt hommasin ja alku kyllä ainakin yllättänyt todella positiivisesti. Helposti semmonen 8 peli ainakin mutta toki olen pelannut vasta ihan vähän aikaa. Miten muuten tuossa videolla näytti, että nuo zombiet tippuu yhdestä kudista? Olenko ottanut jonkun vaikean vaikeustason vai onko mulla vielä niin huonot aseet, kun saa ampua jonku neljä kutia, että kuolee? :)
Toi video voi vähän hämätä, kun ei ne aina yhestä kaadu ja en tiedä paljonko olet pelannut, mutta parempia aseita saa, kun peli etenee.
 

En siis ole ainoa, joka käyttää tuota taktisen perääntymisen metodia...

Noi on kuumottavia tilanteita.

Miten muuten tuossa videolla näytti, että nuo zombiet tippuu yhdestä kudista? Olenko ottanut jonkun vaikean vaikeustason vai onko mulla vielä niin huonot aseet, kun saa ampua jonku neljä kutia, että kuolee? :)
Kuten Pirate totesi, niin kyllä ne vaatii useamman osuman, paitsi jos onnistuu napauttamaan kupoliin. Noi isommat konekiväärit helpottaa harventamista kummasti, mutta niihin pääsee käsiksi vasta myöhemmässä vaiheessa peliä.
 
Hordet ovat pelin paras osuus ja niitä tykkäsin tehää, kuitenkin vaikka kuumottavia ne ovatkin, loppuvaiheessa ne alkaa olemaan jopa ehkä liian helppoja kun saa parempaa kamaa päälle, todella isot hordet toki vieläki sai pulssin nousemaan ja siinä nyt on ihan pakko olla järempää mukana, mutta silti ei ollut mitään ns vaaraa. Täytyy kattoo jos sit jaksais elää tän kaiken uusiks kun kesäkuussa tai milloin se luvattu survival mode tuleekin.
 
Maukasta menoa ollut sopivasti rytmitettynä näin pikkuhiljaa pelaajalle. Jotenkin tässä on positiivista että kaikkea ei pläjäytetä heti avoimeksi tekemiseksi vaan pelin edetessä tehtävätyyppi sieltä täältä putkahtaa ilmoille. Viimeaikaisissa avoimen maailman peleissä on liian monesti tullut infoähky, karttalla 100 tehtävää odottelemassa "tee niinkuin huvittaa" vapaudella.
Jos nyt jotain hassua etsii niin onhan tuo päähenkilön huutamalla puhuminen ajelukaverille ajelun aikana jotain koomista, vähän olisi voinut rajoittaa :)
 
Kohtuu helppo kautta miellyttävä Platina trophy tästä irtosi. Oikeastaan kaikki trophyt ropisi pelaamalla ja tutkimalla kaikki paikat. Nyt vaan lähinnä harmittaa kun ei pelissä ole enään mitään pelattavaa,enemmäkin olisi helposti jaksanut.
Hordejen lahtaaminen lopussa ei juurikaan vaatinut mitään suunnittelua,vähän piti kerätä materiaalia pommeja yms. varten.
 
Päivitys 1.08 puskettu pihalle.

Hey everyone! With this patch, we plan to deliver some mission and audio sync fixes, as well as streaming optimizations.

Progression Issues
  • Fixed an issue where players wouldn't be able to save, fast travel, or pause after triggering the cinematic to "I've Had Better Days"
  • Fixed the issue that prevented players from completing ”Afraid of a Little Competition?”. Players may need to move as far back to where the Bounty Collector Merchant resides and return to the mission objective to trigger the cinematic
  • Fixed an issue where players were unable to complete “Searching For Lisa”. Players that were impacted will now see the Mission Complete screen

General Fixes
  • Overall improvements have been made to streaming and performance
  • Audio desync issue during cinematics have been resolved
  • Auto-save function will now save the correct number of saves to your save cloud account
    • With this update, we did not delete any of your current auto-saves. You can go into (Settings) > [Application Saved Data Management] > [Auto-Upload] to manage your auto-saves for Days Gone
    • The game should no longer crash when attempting to overwrite the oldest auto-save
  • Patch updates now retain your Difficulty settings
  • Fixed various bugs and miscellaneous crashes

The current plan for our team is to slow down the amount of patches we release but to add more fixes, features, and optimizations with each patch.
We can't thank you guys enough for your support. Please keep sharing fun clips and photo mode screenshots. We will continue to review your feedback in the comment section, and please submit any bugs you encounter in the comment section below.
 
Ei hitto, säikähdin jo että peli loppui, mutta eiköhän sieltä auennut vain uusi alue karttaan. Yleensä näissä avoimen maailman peleissä iskee kyllästyminen, mutta tämän ei vain halua loppuvan.
 
Ylös Bottom