Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]
Olipa jännä Valencian viikonloppu. Ekaa kautta (edelleen) ja vasta tuossa vaiheessa menossa (miljardi peliä kesken muutenkin

)
No eniveis.. Williamsilla mennään ja en millään saanut tota kulkemaan 18 lähtöruutua korkeammalle. En nyt muista millä tasola oikein pelaan kun säädin ne sillon aikoja sitten, mutta helpolla se ei ole. Tutuilla radoilla mennään ihan muiden mukana (sikälis kun auto siihen kykenee)

Mutta esim. tää Valencia on mulle sen verran uus tuttavuus, että harjoituksia sai ajella. Edellisistä "hyvistä" formulapeleistä on jo aikaa, joten tää ja muutama muu rata on vähän outoja. Estorilit sun muut sujuisivat varmaan paljon paremmin

No jokatapauksessa, 18 oli se ruutu johon kyettiin Sir Frankin autolla tälläkertaa. 50% kisoja ajelen ja niitä oli nyt siis 39, jollen ihan väärin muista.
No kisa meni aika pitkälti siellä häntäpäässä kunnes itse jostain kumman syystä spinnasin kun kisaa oli ajettu jotain kaks kolmasosaa. Sain aikaseks jonkun ihme kolarisuman ja turva-autohan sieltä pärähti radalle, ensimmäistä kertaa tässä pelissä mulla. Kivaa että sekin tuli nähtyä, vaikken sitä varsinaisesti nähnykkään.
No peli komensi liittymään joukkoon ja ohittamine olisi kiellettyä, tietenkin. Spinnasin siinä sitte uudelleen yrittäessäni ottaa tuota letkaa kiinni. Muutuin haamuksi hetkiseksi ja kone sanoi että ajan liian hitaasti, tai jotain muuta liirumlaarumia.. No joku siitä pyyhkäs ohi sitten. No tiimi huuteli varikolta, notta renkaita pitäs vaihdella ja siinä se syykin näille edellä mainituille spinnauksille. No nythän onkin hyvä hetki kun turva auto pörrää radalla.. Eikun sisään ja uutta kumia alle.
Olin siis koko tämän ajan ollut jossain häntäpäässä kunnes pari kiekkaa varikkokäynnin jälkeen ja turva-auton poistuttua radalta, huomasin olevani kolmas

Kierroksia oli vielä kuutisen kipaletta jäljellä ja siitäkös se jännitys alkoi. Ruusperi siellä hiosti meikäläistä jossain vaiheessa enkä tilaa antanut. Oikeassa kisassa meikäläinen olis varmasti liputettu mustalla ulos

En tiedä mitä sielä takana sitten on loppuvaiheessa tapahtunut kun Ruusperi tuli sijalle 7 ja Massa oli se, joka meikäläistä siinä lopussa oli hiillostanut.
Webber voitti ja Button kakkosena.. Perez Sauberilla hienosti kuudes..
Näin.. jos on typoja, syyttäkää Lapin Kultaa